Mamy przyjemność poinformować, że firma Redge Technologies została Partnerem III Kongresu Sport Biznes Polska.
Redge Technologies jest liderem technologii OTT i edge computing w Europie Środkowo-Wschodniej, obecnym na rynku od 2007 roku. Flagowym rozwiązaniem firmy jest Redge Media – natywna platforma technologiczna do budowy telewizji internetowej. Redge Technologies jest również twórcą Redge Guardian – innowacyjnego systemu klasy operatorskiej na skalę europejską, chroniącego przed atakami DDoS.
Po więcej informacji na temat naszego Partnera zapraszamy na stronę: https://redge.com/pl/strona-glowna/

Ostatnie wpisy
Plus Partnerem Sport for Brands
Mamy zaszczyt poinformować, że do grona Partnerów Sport for Brands 2025 dołączyła marka Plus! Polkomtel Sp. z o.o. to wiodący operator telekomunikacyjny w Polsce, świadczący usługi pod marką Plus. Jest liderem technologii 5G korzystającym z najnowocześniejszych rozwiązań telekomunikacyjnych w rozwijaniu usług dla swoich klientów. Jest częścią Grupy Polsat Plus, największej grupy medialno-telekomunikacyjnej w Polsce dostarczającej […]
SPORT FOR BRANDS 2025
30/05/2025 | 12:57
Polski Związek Piłki Nożnej Partnerem Sport for Brands
Polski Związek Piłki Nożnej Partnerem Sport for Brands 2025! Polski Związek Piłki Nożnej (PZPN) jest centralnym organem odpowiedzialnym za rozwój, organizację i promocję piłki nożnej w Polsce w piłce jedenastoosobowej, halowej (futsal) i plażowej, we wszystkich odmianach aprobowanych przez FIFA i UEFA. Jako członek FIFA i UEFA, PZPN zarządza krajowymi rozgrywkami, a także reprezentacjami Polski. […]
SPORT FOR BRANDS 2025
30/05/2025 | 12:19
Grupa Enea Partnerem Strategicznym Sport for Brands
Mamy ogromny zaszczyt poinformować, że Partnerem Strategicznym Sport for Brands 2025 została Grupa Enea Grupa Enea to wicelider polskiego rynku elektroenergetycznego w zakresie produkcji energii elektrycznej. Zarządza pełnym łańcuchem wartości na rynku energii elektrycznej: od paliwa, poprzez produkcję energii elektrycznej, dystrybucję, sprzedaż i obsługę klienta. Odpowiada za bezpieczne dostawy energii do 2,7 mln klientów. Enea, […]
SPORT FOR BRANDS 2025
30/05/2025 | 12:16