01.09.2022

Święto sportu i biznesu sportowego powraca w nowej formule – Kongres SBP już w listopadzie

5 bloków tematycznych, 30 wystąpień, 6 warsztatów branżowych, ponad 90 ekspertów i 900 uczestników, a także nowość – plebiscyt liderów biznesu sportowego. Jesienią do Warszawy po raz czwarty zawita Kongres Sport Biznes Polska organizowany przez Stowarzyszenie SBP. 

 

W przededniu Mistrzostw Świata w Katarze, a także w obliczu wyzwań, przed jakimi staje branża, przedstawiciele świata sportu ponownie spotkają się, aby porozmawiać o jego przyszłości. IV Kongres Sport Biznes Polska odbędzie się 15-16 listopada w hotelu Hilton w Warszawie.

 

Nowy format wydarzenia zakłada połączenie konferencji i praktycznych warsztatów.

 

– Przede wszystkim tym razem zapraszamy na dwudniowe wydarzenie. Dzień pierwszy będzie miał strukturę znaną już z poprzednich Kongresów, a dzień drugi przeznaczymy na tematyczne warsztaty i szkolenia, które pozwolą zdobyć nowe umiejętności czy inaczej spojrzeć na znane już kwestie. – mówi Aleksandra Marciniak, Przewodnicząca Stowarzyszenia Sport Biznes Polska

 

W programie znalazły się zarówno panele dyskusyjne, jak i prezentacje eksperckie czy rozmowy One vs One, w których wezmą udział najważniejsi reprezentanci środowiska. Aby agenda odpowiadała na najaktualniejsze tematy, przy jej tworzeniu Stowarzyszenie współpracuje z Radą Programową składającą się z ponad 40 ekspertów, na co dzień pełniących kluczowe role w polskim sporcie i biznesie sportowym. Tematyka wydarzenia będzie obejmowała kwestie przyszłości, nowych trendów i rozwoju branży, ale również zmian i zagrożeń, jakie czekają sport w najbliższych miesiącach.

 

Nowością w programie jest także plebiscyt „Liderzy Sport Biznes Polska 2022”. Łukasz Banaszak, Dyrektor Zarządzający Stowarzyszenia SBP wyjaśnia skąd pomysł na tego typu inicjatywę:

 

Podczas Gali SBP, która odbywa się w marcu, nagradzamy podmioty wykazujące się szczególnymi osiągnięciami. Z kolei podczas jesiennej edycji chcielibyśmy pokazać dosłownie ludzką twarz sportu i biznesu sportowego, osoby, które stoją za najważniejszymi wydarzeniami czy projektami. Plebiscyt ma na celu wyłonienie i wyróżnienie liderów, którzy dzięki swojej charyzmie, wiedzy i doświadczeniu realnie wpływają na rozwój branży i mogą stanowić inspirację dla innych. 

 

Przedsprzedaż pakietów uczestnictwa rozpocznie się 5 września.

 

Po więcej informacji zapraszamy na stronę: https://sbpolska.pl/iv-kongres-sbp-2022/

Ostatnie wpisy

Plus Partnerem Sport for Brands

Mamy zaszczyt poinformować, że do grona Partnerów Sport for Brands 2025 dołączyła marka Plus! Polkomtel Sp. z o.o. to wiodący operator telekomunikacyjny w Polsce, świadczący usługi pod marką Plus. Jest liderem technologii 5G korzystającym z najnowocześniejszych rozwiązań telekomunikacyjnych w rozwijaniu usług dla swoich klientów. Jest częścią Grupy Polsat Plus, największej grupy medialno-telekomunikacyjnej w Polsce dostarczającej […]
SPORT FOR BRANDS 2025

30/05/2025 | 12:57

Polski Związek Piłki Nożnej Partnerem Sport for Brands

Polski Związek Piłki Nożnej Partnerem Sport for Brands 2025! Polski Związek Piłki Nożnej (PZPN) jest centralnym organem odpowiedzialnym za rozwój, organizację i promocję piłki nożnej w Polsce w piłce jedenastoosobowej, halowej (futsal) i plażowej, we wszystkich odmianach aprobowanych przez FIFA i UEFA. Jako członek FIFA i UEFA, PZPN zarządza krajowymi rozgrywkami, a także reprezentacjami Polski. […]
SPORT FOR BRANDS 2025

30/05/2025 | 12:19

Grupa Enea Partnerem Strategicznym Sport for Brands

Mamy ogromny zaszczyt poinformować, że Partnerem Strategicznym Sport for Brands 2025 została Grupa Enea Grupa Enea to wicelider polskiego rynku elektroenergetycznego w zakresie produkcji energii elektrycznej. Zarządza pełnym łańcuchem wartości na rynku energii elektrycznej: od paliwa, poprzez produkcję energii elektrycznej, dystrybucję, sprzedaż i obsługę klienta. Odpowiada za bezpieczne dostawy energii do 2,7 mln klientów. Enea, […]
SPORT FOR BRANDS 2025

30/05/2025 | 12:16