14.09.2022

Małgorzata Wrońska dołącza do grona członków Stowarzyszenia Sport Biznes Polska!

Małgorzata Wrońska – z cheerleadingiem jest związana do 2004 roku. Prowadzone przez nią zespoły występowały na największych imprezach sportowych w Polsce i za granicą. Można do nich zaliczyć Wielkie Mecze Marcina Gortata, Memoriały H. J. Wagnera, Mistrzostwa Europy w Piłce Siatkowej, Mistrzostwa Świata FIM SuperEnduro, Mecz Charytatywny fundacji Kuby Błaszczykowskiego, EuroBasket i wiele innych.

 
Jako zawodnik i trener cheerleadingu zdobyła Mistrzostwo Polski (2013 i 2014) w kategorii tanecznej (Pom Dance Sanior II) i akrobatycznej (Group Stunt).
 
Jest międzynarodowym sędzią cheerleadingu sportowego. Poza pełnieniem roli sędziego głównego przez kilka lat z Polsce, sędziowała turnieje w Australii, Chinach, Korei Południowej, Chorwacji, Austrii, Niemczech, Estonii, Włoszech, Ukrainie i na Białorusi.
 
Jest również szkoleniowcem i trenerem międzynarodowym. Współpracuje z federacjami z Niemiec, Austrii, Łotwy, Estonii, a także z Francji- gdzie szkoli sędziów i przyszłych trenerów.
 
Jej choreografie można było zobaczyć na Mistrzostwach Świata (Orlando. USA), Mistrzostwach Europy, a także na licznych turniejach np. w Korei Południowej, Chinach czy Włoszech.
 
Jako jedyna w Polsce przeszła szkolenie Safety and Risk Management, organizowanym przez USA CHEER- organizację, zajmująca się kadrą narodową Stanów Zjednoczonych w cheerleadingu sportowym.
 
Była w komitecie organizacyjnym Akademickich Mistrzostw Świata w cheerleadingu, organizowanym przez FISU, a także pełniła rolę quality judge. 
 
Prowadzi firmę szkoleniową z zakresu cheerleadingu- Cheer Project, która wszechstronnie szkoli trenerów cheerleadingu, zarówno akrobatycznego i tanecznego. Szkoli również trenerów pod kątem managerskim i jako prawnik z wykształcenia, przykłada dużą uwagę do legalności działań.
 
W ramach działalności edukacyjnej, prowadzi bezpłatne webinary szkoleniowe dla trenerów cheerleadingu.
 
Propaguje zajęcia z cheerleadingu w szkołach, dlatego też publikuje artykuły wskazujące na korzyści płynące z cheerleadingu na portalach dla nauczycieli wychowania fizycznego, oraz periodykach branżowych.
 
Aktualnie w jej zainteresowaniach jest łączenie cheerleadingu z marketingiem. Jest autorem rozdziału z publikacji Sportowy Marketing (2021) o potencjale marketingowym zespołów cheerleaders w klubach sportowych.
 
Ma wkład w założenie Polskiego Związku Cheerleadingu Sportowego.
 
Po więcej informacji na temat naszej członkini zapraszamy na stronę: www.mwronska.pl

Ostatnie wpisy

Plus Partnerem Sport for Brands

Mamy zaszczyt poinformować, że do grona Partnerów Sport for Brands 2025 dołączyła marka Plus! Polkomtel Sp. z o.o. to wiodący operator telekomunikacyjny w Polsce, świadczący usługi pod marką Plus. Jest liderem technologii 5G korzystającym z najnowocześniejszych rozwiązań telekomunikacyjnych w rozwijaniu usług dla swoich klientów. Jest częścią Grupy Polsat Plus, największej grupy medialno-telekomunikacyjnej w Polsce dostarczającej […]
SPORT FOR BRANDS 2025

30/05/2025 | 12:57

Polski Związek Piłki Nożnej Partnerem Sport for Brands

Polski Związek Piłki Nożnej Partnerem Sport for Brands 2025! Polski Związek Piłki Nożnej (PZPN) jest centralnym organem odpowiedzialnym za rozwój, organizację i promocję piłki nożnej w Polsce w piłce jedenastoosobowej, halowej (futsal) i plażowej, we wszystkich odmianach aprobowanych przez FIFA i UEFA. Jako członek FIFA i UEFA, PZPN zarządza krajowymi rozgrywkami, a także reprezentacjami Polski. […]
SPORT FOR BRANDS 2025

30/05/2025 | 12:19

Grupa Enea Partnerem Strategicznym Sport for Brands

Mamy ogromny zaszczyt poinformować, że Partnerem Strategicznym Sport for Brands 2025 została Grupa Enea Grupa Enea to wicelider polskiego rynku elektroenergetycznego w zakresie produkcji energii elektrycznej. Zarządza pełnym łańcuchem wartości na rynku energii elektrycznej: od paliwa, poprzez produkcję energii elektrycznej, dystrybucję, sprzedaż i obsługę klienta. Odpowiada za bezpieczne dostawy energii do 2,7 mln klientów. Enea, […]
SPORT FOR BRANDS 2025

30/05/2025 | 12:16