21.04.2023

Trzecia edycja konferencji sponsoringowej Sport For Brands już w maju

1 dzień, 20 ekspertów, 10 case studies skutecznego i kreatywnego wykorzystania potencjału sponsoringu. Branża sportu i biznesu po raz trzeci spotka się we Wrocławiu, aby porozmawiać na temat możliwości i kierunków rozwoju sponsoringu sportowego w Polsce. Wśród gości najważniejsi przedstawiciele środowiska.

Już 30 maja w Hotelu Doubletree by Hilton we Wrocławiu odbędzie się kolejne wydarzenie organizowane pod szyldem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska, a mianowicie 3. edycja konferencji Sport For Brands.  Ubiegłoroczne spotkanie zgromadziło w stolicy Dolnego Śląska ponad 400 reprezentantów branży – przedstawicieli marek, organizacji sportowych, agencji marketingu sportowego i domów mediowych, a także pasjonatów sportu.

 

Sport For Brands to projekt unikalny nie tylko w kalendarzu SBP, ale i w skali całego rynku biznesu sportowego w Polsce. To jedyna konferencja w całości poświęcona zagadnieniom sponsoringowym, podczas której eksperci z całej Polski dzielą się swoim doświadczeniem, wymieniają poglądami i wzajemnie inspirują – mówi Klaudia Czarniecka, Manager ds. komunikacji w Stowarzyszeniu Sport Biznes Polska

 

Głównym założeniem spotkania jest poszerzanie wiedzy na temat sponsoringu sportowego jako narzędzia do realizacji celów biznesowych, marketingowych i społecznych, ale również promocja dobrych praktyk czy inspirowanie do rozwoju i wyjścia poza utarte schematy działania.

 

Praktyczna formuła, topowi prelegenci

 

Podczas 3. edycji konferencji na jednej scenie wystąpią wspólnie eksperci reprezentujący największe marki sponsorujące sport oraz przedstawiciele sponsorowanych podmiotów. Będzie to niepowtarzalna okazja do poznania kulis pracy nad największymi projektami z dwóch perspektyw, zapoznania się z nowymi trendami, dobrymi praktykami i skutecznymi narzędziami, a przy okazji pogłębienia interesujących tematów podczas sesji Q&A czy rozmów kuluarowych.

 

Networking i integracja branży sportowo-biznesowej

 

Nasze wydarzenia to możliwość rozwoju i podnoszenia swoich kwalifikacji nie tylko poprzez udział w wystąpieniach, ale też wymianę doświadczeń z innymi uczestnikami. 30 maja we Wrocławiu zagoszczą przedstawiciele środowiska sportowo-biznesowego z całej Polski. Podczas konferencji uczestnicy będą mogli skorzystać z dedykowanej przestrzeni networkingowej, czy też opcji umawiania spotkań 1:1 umożliwiającej dotarcie do konkretnych osób i nawiązanie nowych relacji branżowych. Sport For Brands to miejsce nie tylko dla największych podmiotów, ale również dla tych mniejszych, które obecnością podczas Sport For Brands, mają szansę jeszcze mocniej zaznaczyć swoją rolę w ekosystemie sportowym.

 

Po więcej informacji na temat wydarzenia zapraszamy do zakładki Sport For Brands.

Ostatnie wpisy

Marek Andrzejkowicz członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska

Marek Andrzejkowicz został nowym członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska Marek Andrzejkowicz odpowiada za strategiczny rozwój działalności biznesowej Pogoni Szczecin, współpracę sponsorską, marketing, sprzedaż oraz inicjatywy z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Jego misją jest łączenie świata sportu i biznesu, budowanie silnej sieci partnerów oraz umacnianie marki klubu w środowisku przedsiębiorców – lokalnie i ogólnopolsko. Z powodzeniem […]
Komunikaty SBP

12/08/2025 | 08:19

Cheer Project członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska

Cheer Project jest pionierską inicjatywą w szkoleniach w zakresie cheerleadingu przeznaczonych dla Nauczycieli Wychowania Fizycznego oraz wszystkich osób, które prowadzą lub chcą zacząć prowadzić swój zespół CHEERLEADERS. Szkolimy też z sukcesami zespoły i drużyny, które startują w zawodach cheerleadingu sportowego. Nasze metody szkoleniowe, a także szeroka, ciągle udoskonalana i aktualną wiedza jest doceniana przez trenerów […]
Komunikaty SBP

04/08/2025 | 12:57

Polski Związek Judo członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska

Polski Związek Judo (PZJudo) – organizacja zrzeszająca zawodników, trenerów i działaczy polskiego judo powstała w 1957 roku założona przez kluby AZS-AWF Warszawa, WKS Legia Warszawa i AZS Kraków z siedzibą w Warszawie. W latach 1955–56 działała podsekcja judo powołana przy sekcji podnoszenia ciężarów GKKF. Prezesem związku jest Krzysztof Wiłkomirski. Polski Związek Judo od 1960 roku […]
Komunikaty SBP

04/08/2025 | 12:52