13.06.2023

Krzysztof Sałajczyk członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska

Krzysztof Sałajczyk – psycholog z wykształcenia, lubiący wyzwania. Kreatywny i innowacyjny, szukający zawsze dobrych rozwiązań. Skuteczny menadżer, rozwijający powierzone projekty. Wysokie umiejętności menadżerskie, sprzedażowe, negocjacyjne, marketingowe. Lider zespołu nastawiony na realizację celu, umiejący działać pod presją wyniku i czasu. Ponad 9 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami.

Od dziecka jest związany ze sportem. Już w trzeciej klasie gimnazjum trenował w Górniku Zabrze. Pasję tę kontynuował również w czasie nauki w w Zespole Szkół Mechanicznych w Raciborzu. W tym czasie otrzymał zaproszenie na testy niemieckiego klubu. Z tego powodu przerwał naukę aby poświęcić się swojej pasji, doskonalić swoją grę oraz poznawać tajniki organizacji wielkiego klubu piłkarskiego  W 2010 r. spotkał go poważny wypadek samochodowy. Przez 4 tygodnie był w stanie śpiączki farmakologicznej. Po przebudzeniu lekarze nie dawali mu szans do powrót do normalnego życia. Dzięki uporowi zadziwił rehabilitantów i powoli stawiał kolejne kroki. Siła jaką w sobie odkrył dała mu energię do kolejnych wyzwań. W 2014 r. ukończył liceum dla dorosłych. W 2015 r. otrzymał odszkodowanie za drogowe nieszczęście. Pieniądze postanowił przeznaczyć dla innych poszkodowanych w wypadkach i z tego powodu założył oraz prowadzi Fundację Pomocna Dłoń po Wypadku. W 2019 r. Krzysztof Sałajczyk ukończył studia na kierunku Psychologia w Biznesie na uniwersytecie SWPS.

W przeciągu ostatnich pięciu lat organizował pracę Fundacji w tym sponsoring, zbiórki, koncerty, jak również wpłynął na zmianę przepisów dotyczących bezpieczeństwa na torach kartingowych. Prowadził warsztaty motywacyjne oraz terapie indywidualne. Zdobywał doświadczenie występując w mediach ogólnopolskich. W 2018 r. wybrany osobowością roku w Kategorii Działalność Charytatywna oraz Społeczna na Śląsku. Posiada certyfikaty z Zarządzania Zasobami Ludzkimi, Budowania Strategii Marketingowych oraz wdrażania nowoczesnych rozwiązań. Od listopada 2019 r. bierze udział w programie Ministerstwa Sprawiedliwości – Liga NGOs. W ramach tej działalności w sierpniu 2020 spędził tydzień czasu jako wolontariusz przy budowie hospicjum we Włodawie. W wolnym czasie nadal gra w piłkę, działa w OSP, jest honorowym dawcą krwi i spędza czas z rodziną.

W 2020 roku został Prezesem Spółki Komunalnej Unia Racibórz Sp. z o.o. W 2021 roku odbył  mentoring u boku Marka Śledzia w Rakowie Częstochowa oraz ukończył podyplomowe studia menadżerskie w SGH.

W 2022 roku odbył półroczny staż w dziale organizacyjnym Bayernu Monachium. Od 2023 pracuje jako Pełnomocnik Zarządu ds. Rozwoju Biznesu w Warcie Poznań.

Ostatnie wpisy

Plus Partnerem Sport for Brands

Mamy zaszczyt poinformować, że do grona Partnerów Sport for Brands 2025 dołączyła marka Plus! Polkomtel Sp. z o.o. to wiodący operator telekomunikacyjny w Polsce, świadczący usługi pod marką Plus. Jest liderem technologii 5G korzystającym z najnowocześniejszych rozwiązań telekomunikacyjnych w rozwijaniu usług dla swoich klientów. Jest częścią Grupy Polsat Plus, największej grupy medialno-telekomunikacyjnej w Polsce dostarczającej […]
SPORT FOR BRANDS 2025

30/05/2025 | 12:57

Polski Związek Piłki Nożnej Partnerem Sport for Brands

Polski Związek Piłki Nożnej Partnerem Sport for Brands 2025! Polski Związek Piłki Nożnej (PZPN) jest centralnym organem odpowiedzialnym za rozwój, organizację i promocję piłki nożnej w Polsce w piłce jedenastoosobowej, halowej (futsal) i plażowej, we wszystkich odmianach aprobowanych przez FIFA i UEFA. Jako członek FIFA i UEFA, PZPN zarządza krajowymi rozgrywkami, a także reprezentacjami Polski. […]
SPORT FOR BRANDS 2025

30/05/2025 | 12:19

Grupa Enea Partnerem Strategicznym Sport for Brands

Mamy ogromny zaszczyt poinformować, że Partnerem Strategicznym Sport for Brands 2025 została Grupa Enea Grupa Enea to wicelider polskiego rynku elektroenergetycznego w zakresie produkcji energii elektrycznej. Zarządza pełnym łańcuchem wartości na rynku energii elektrycznej: od paliwa, poprzez produkcję energii elektrycznej, dystrybucję, sprzedaż i obsługę klienta. Odpowiada za bezpieczne dostawy energii do 2,7 mln klientów. Enea, […]
SPORT FOR BRANDS 2025

30/05/2025 | 12:16