23.08.2023

Grupa Shark Agency partnerem medialnym Sport Biznes Polska

Rozpoczynamy współpracę z Grupą Shark Agency. Branżowe portale SportMarketing.pl i Interplay.pl będą partnerem medialnym działań podejmowanych przez naszą organizację. 

Sport Biznes Polska to przede wszystkim platforma wymiany wiedzy, doświadczeń, ale też dobrych praktyk i zasad współpracy pomiędzy podmiotami działającymi na rynku. Swoją misję wypełniamy, m.in. poprzez organizację największych w Polsce wydarzeń branżowych takich jak Kongres i Gala SBP, czy też konferencja Sport For Brands, które cyklicznie gromadzą kilkuset przedstawicieli środowiska.

Teraz do grona naszych partnerów dołącza Shark Agency. W ramach współpracy portale SportMarketing.pl i Interplay.pl będą aktywnie brać udział w pracach nad programem organizowanych wydarzeń oraz na bieżąco informować na temat inicjatyw SBP. W materiałach branżowych realizowanych przez oba portale będzie można znaleźć opinie i wypowiedzi ekspertów Stowarzyszenia. Przedstawiciele SBP włączą się również w przygotowanie tematyki dedykowanych treści dla obu portali.

Bardzo cieszymy się z nawiązania współpracy ze Stowarzyszeniem Sport Biznes Polska. Przed nami wiele ciekawych projektów. O szczegółach najbliższych działań będziemy informować na bieżąco. Liczę, że wspólnie będziemy w stanie prezentować pozytywne materiały na tematy związane z marketingiem sportowym i branżą rozrywkową – powiedział Marcin Poślada, prezes zarządu Shark Agency.

Podstawą działalności Sport Biznes Polska jest edukacja i promocja świata sportu i biznesu sportowego, dlatego nawiązanie współpracy z jednymi z największych portali branżowych, to dla nas naturalny krok w rozwoju, który wierzę, że przyniesie korzyści dla całego środowiska. Efekty naszych wspólnych działań będzie można obserwować nie tylko w internecie, ale również podczas wydarzeń SBP. Jestem przekonany, że wiedza i doświadczenie przedstawicieli Shark Agency pozwoli nam wznieść nasze projekty na jeszcze wyższy poziom. – mówi Łukasz Banaszak, Dyrektor Zarządzający Stowarzyszenia Sport Biznes Polska.

Grupa medialna Shark Agency jest wydawcą branżowych portali: www.sportmarketing.pl, www.interplay.pl, www.futbolnews.pl, www.zzapolowy.com, www.gramgrubo.pl i www.legalnybukmacher.com.

Ostatnie wpisy

Marek Andrzejkowicz członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska

Marek Andrzejkowicz został nowym członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska Marek Andrzejkowicz odpowiada za strategiczny rozwój działalności biznesowej Pogoni Szczecin, współpracę sponsorską, marketing, sprzedaż oraz inicjatywy z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Jego misją jest łączenie świata sportu i biznesu, budowanie silnej sieci partnerów oraz umacnianie marki klubu w środowisku przedsiębiorców – lokalnie i ogólnopolsko. Z powodzeniem […]
Komunikaty SBP

12/08/2025 | 08:19

Cheer Project członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska

Cheer Project jest pionierską inicjatywą w szkoleniach w zakresie cheerleadingu przeznaczonych dla Nauczycieli Wychowania Fizycznego oraz wszystkich osób, które prowadzą lub chcą zacząć prowadzić swój zespół CHEERLEADERS. Szkolimy też z sukcesami zespoły i drużyny, które startują w zawodach cheerleadingu sportowego. Nasze metody szkoleniowe, a także szeroka, ciągle udoskonalana i aktualną wiedza jest doceniana przez trenerów […]
Komunikaty SBP

04/08/2025 | 12:57

Polski Związek Judo członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska

Polski Związek Judo (PZJudo) – organizacja zrzeszająca zawodników, trenerów i działaczy polskiego judo powstała w 1957 roku założona przez kluby AZS-AWF Warszawa, WKS Legia Warszawa i AZS Kraków z siedzibą w Warszawie. W latach 1955–56 działała podsekcja judo powołana przy sekcji podnoszenia ciężarów GKKF. Prezesem związku jest Krzysztof Wiłkomirski. Polski Związek Judo od 1960 roku […]
Komunikaty SBP

04/08/2025 | 12:52