Rozpoczynamy współpracę z Grupą Shark Agency. Branżowe portale SportMarketing.pl i Interplay.pl będą partnerem medialnym działań podejmowanych przez naszą organizację.
Sport Biznes Polska to przede wszystkim platforma wymiany wiedzy, doświadczeń, ale też dobrych praktyk i zasad współpracy pomiędzy podmiotami działającymi na rynku. Swoją misję wypełniamy, m.in. poprzez organizację największych w Polsce wydarzeń branżowych takich jak Kongres i Gala SBP, czy też konferencja Sport For Brands, które cyklicznie gromadzą kilkuset przedstawicieli środowiska.
Teraz do grona naszych partnerów dołącza Shark Agency. W ramach współpracy portale SportMarketing.pl i Interplay.pl będą aktywnie brać udział w pracach nad programem organizowanych wydarzeń oraz na bieżąco informować na temat inicjatyw SBP. W materiałach branżowych realizowanych przez oba portale będzie można znaleźć opinie i wypowiedzi ekspertów Stowarzyszenia. Przedstawiciele SBP włączą się również w przygotowanie tematyki dedykowanych treści dla obu portali.
– Bardzo cieszymy się z nawiązania współpracy ze Stowarzyszeniem Sport Biznes Polska. Przed nami wiele ciekawych projektów. O szczegółach najbliższych działań będziemy informować na bieżąco. Liczę, że wspólnie będziemy w stanie prezentować pozytywne materiały na tematy związane z marketingiem sportowym i branżą rozrywkową – powiedział Marcin Poślada, prezes zarządu Shark Agency.
– Podstawą działalności Sport Biznes Polska jest edukacja i promocja świata sportu i biznesu sportowego, dlatego nawiązanie współpracy z jednymi z największych portali branżowych, to dla nas naturalny krok w rozwoju, który wierzę, że przyniesie korzyści dla całego środowiska. Efekty naszych wspólnych działań będzie można obserwować nie tylko w internecie, ale również podczas wydarzeń SBP. Jestem przekonany, że wiedza i doświadczenie przedstawicieli Shark Agency pozwoli nam wznieść nasze projekty na jeszcze wyższy poziom. – mówi Łukasz Banaszak, Dyrektor Zarządzający Stowarzyszenia Sport Biznes Polska.
Grupa medialna Shark Agency jest wydawcą branżowych portali: www.sportmarketing.pl, www.interplay.pl, www.futbolnews.pl, www.zzapolowy.com, www.gramgrubo.pl i www.legalnybukmacher.com.
Ostatnie wpisy
Poznaliśmy Liderów i Przyszłych Liderów SBP 2024
05/11/2024 | 10:30
LOTTO Partnerem Głównym VIII Kongresu SBP!
02/11/2024 | 23:41
TRIPLA PRO Partnerem VIII Kongresu SBP
02/11/2024 | 23:19