28.02.2024

#PijKranówkę Partnerem Głównym VII Kongresu SBP

Mamy przyjemność poinformować, że Partnerem Głównym VII Kongresu Sport Biznes Polska została kampania społeczna #PijKranówkę  prowadzona przez MPWiK S.A. we Wrocławiu

#PijKranówkę to społeczna inicjatywa MPWiK S.A. we Wrocławiu. Akcja promuje ideę zrównoważonego rozwoju. Zrodziła się z pytania o to dlaczego w kraju, w którym prawie każdy ma bezpośredni dostęp do wysokiej jakości wody, wciąż kupujemy wodę butelkowaną?

 

Picie kranówki to same korzyści – dla zdrowia, dla domowego budżetu i dla środowiska. Woda dostarczana przez wrocławskie MPWiK jest bezpieczna, zdrowa i przede wszystkim tańsza od butelkowanej – jeden litr kranówki kosztuje mniej niż jeden grosz. Jeśli wybierzesz kranówkę zamiast wody butelkowanej, to w ciągu roku w Twoim portfelu zostanie ponad 1000 zł i oszczędzisz środowisku 19 kg plastiku.

 

Kampania społeczna ma na celu edukację ekologiczną społeczeństwa i przekonanie do wyboru kranówki jako wody do picia na co dzień. Przedstawia zalety picia wody kranowej i rezygnacji z wody butelkowanej. Kształtowanie postaw i zachowań proekologicznych jest jedną z misji MPWiK S.A., wpisanych w trend zrównoważonego rozwoju biznesu. Do kampanii zaangażowaliśmy wrocławskie kluby sportowe, które zostając ambasadorami #PijKranówkę promują wrocławską kranówkę wśród swoich kibiców i fanów. Kranówka produkowana przez MPWiK jest oficjalną wodą wielu klubów sportowych we Wrocławiu – m.in. WKS Śląsk Wrocław oraz WTS Sparta Wrocław czy wrocławskiego maratonu. Na potrzebę obsługi tego ostatniego wydarzenia pracownicy MPWiK skonstruowali nalewaki, dzięki którym w parę sekund można napełnić wodą dziesiątki kubeczków.

 

Więcej informacji o naszym Partnerze znajdziecie na stronie: www.pijkranowke.pl 

Ostatnie wpisy

Grupa Energa członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska

Grupa Energa jest jedną z czterech największych krajowych spółek energetycznych w Polsce. Dostarcza prąd do ok. 3,4 mln odbiorców. Ponad 50% energii elektrycznej sprzedawanej klientom pochodzi z OZE. Grupa Energa jest zaangażowana w transformację polskiego sektora energetycznego, rozwijając potencjał źródeł odnawialnych i modernizując sieć dystrybucyjną. #EnergaWłącza Energa nie tylko dostarcza energię, ale też #włącza sport, […]
Komunikaty SBP

04/11/2025 | 12:00

Multi Support Agency Ltd członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska

Multi Support Agency Ltd – łączymy sport i biznes na poziomie mistrzostw świata Multi Support Agency Ltd to wyspecjalizowana agencja, która wspiera marki w budowaniu globalnej obecności poprzez strategiczne partnerstwa w świecie motorsportu. Naszą misją jest tworzenie wartościowych połączeń pomiędzy biznesem a sportem, otwierających przed markami unikalne możliwości komunikacyjne i marketingowe. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w […]
Komunikaty SBP

04/11/2025 | 11:51

5 pytań do Aidy Belli

Aida BellaDyrektor ds. komunikacji, PR i relacji z otoczeniem w PROFBUD. Wcześniej m.in. Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej i Rzecznik Prasowy Totalizatora Sportowego. Była reprezentantka Polski w short-tracku, brązowa medalistka Mistrzostw Europy w sztafecie, multimedalistka Mistrzostw Polski. Komentatorka sportowa, ekspertka ds. komunikacji, PR i menedżerka sportowców – współpracuje m.in. z Natalią Maliszewską i Piotrem Michalskim. Sport […]
5 pytań do eksperta

24/10/2025 | 09:02