24.09.2025

Polskie Stowarzyszenie Public Relations Partnerem X Kongresu Sport Biznes Polska

Mamy przyjemność poinformować że do grona Partnerów X Kongresu SBP dołączyło Polskie Stowarzyszenie Public Relations

Polskie Stowarzyszenie Public Relations (PSPR) jest pierwszą i najstarszą samorządową organizacją zawodową tej branży w Polsce istniejącą od 1994 roku. Zrzesza ona pracowników działów PR w firmach, samorządach i administracji publicznej, wykładowców wyższych uczelni oraz pracowników agencji PR. PSPR prowadzi szeroką i różnorodną działalność popularyzatorską i edukacyjną dotyczącą PR poprzez inicjowanie i współorganizację konferencji i seminariów, prowadzenie szkoleń specjalistycznych, wspieranie przedsięwzięć sprzyjających wymianie informacji i doświadczeń z zakresu PR oraz wyznaczanie standardów zawodowych.

Polskie Stowarzyszenie Public Relations (PSPR) realizuje ważne i korzystne działania dla Ciebie jako członka tego środowiska zawodowego. Do strategicznych zadań Organizacji, prorozwojowych na rzecz branży, należą:

  • monitorowanie problemów i zmian zachodzących w branży, jej kondycji oraz definiowanie dla niej wyzwań, a także inicjowanie działań przyczyniających się do realizacji tych potrzeb,  
  • podnoszenie jakości usług świadczonych przez specjalistów PR we wszystkich sektorach,
  • stanie na straży norm jakościowych tej dziedziny,
  • reprezentowanie interesów branży w relacjach z administracją państwową i rynkiem,
  • integracja środowiska public relations,
  • podnoszenie rangi zawodu specjalisty PR
  • popularyzowanie istoty i działań public relations jako dziedziny zarządzania.

Coraz większe wyzwania dla naszego środowiska

Społeczna i biznesowa rola public relations w Polsce z biegiem lat sukcesywnie zyskuje na znaczeniu. Rośnie wpływ specjalistów tej branży na szeroko rozumiane profesjonalizację i rozwój podmiotów rynku komercyjnego, administracji publicznej, czy też sektora pozarządowego. Dlatego też konieczna jest, podobne jak w innych krajach rozwiniętych, adekwatnie zaawansowana działalność organizacji branżowych integrujących specjalistów i firmy PR, wypracowujących dla nich wartościową wiedzę i praktyczne, korzystne zmiany.

W tym kierunku chcemy zmierzać jako PSPR i dokładamy starań, by przekonać Cię do wspierania Stowarzyszenia w realizacji celów. Za stan i przyszłość branży odpowiadamy wspólnie.

Ponad ćwierć wieku działalności Stowarzyszenia

Polskie Stowarzyszenie Public Relations jest samorządową organizacją zawodową działającą na rzecz środowiska już od 1994 roku. W gronie członków znajdują się pracownicy działów PR w firmach, agencji PR, w samorządach i administracji, a także wykładowcy wyższych uczelni. To przedstawiciele branży z całej Polski.

Dołącz do nas! Zapraszamy do współpracy.

Ostatnie wpisy

5 pytań do Magdaleny Szozdy

Magdalena Szozda – Brands Partnership & KINDER Joy of moving Manager w Ferrero Polska Commercial, odpowiada za rozwój projektów wspierających aktywność fizyczną dzieci i promocję kultury ruchu. Przewodnicząca Komisji Sportu Młodzieżowego PKOl, zaangażowana w tworzenie standardów i rozwiązań systemowych dla sportu najmłodszych. Wcześniej związana m.in. z T-Mobile jako Project Manager programu „Pomoc Mierzona Kilometrami”, projektu […]
5 pytań do eksperta

19/11/2025 | 10:46

5 pytań do Konrada Kozioła

Konrad Kozioł – od ponad 20 lat związany z organizacją wydarzeń i marketingiem. Obecnie Wiceprezes Zarządu PreZero Areny Gliwice, pierwszego budynku w naszym kraju z certyfikatem Zero Waste Silver oraz lidera zrównoważonego rozwoju wśród obiektów. Wcześniej związany z TAURON Areną Kraków. Członek zarządu European Arenas Association. Polska na stałe wpisała się na mapę największych wydarzeń […]
5 pytań do eksperta

05/11/2025 | 08:44

Grupa Energa członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska

Grupa Energa jest jedną z czterech największych krajowych spółek energetycznych w Polsce. Dostarcza prąd do ok. 3,4 mln odbiorców. Ponad 50% energii elektrycznej sprzedawanej klientom pochodzi z OZE. Grupa Energa jest zaangażowana w transformację polskiego sektora energetycznego, rozwijając potencjał źródeł odnawialnych i modernizując sieć dystrybucyjną. #EnergaWłącza Energa nie tylko dostarcza energię, ale też #włącza sport, […]
Komunikaty SBP

04/11/2025 | 12:00