18.04.2025

Money.pl Partnerem Medialnym Sport for Brands!

Mamy przyjemność poinformować, że Partnerem Medialnym Sport for Brands został serwis Money.pl!

Money.pl to największy serwis biznesowy w kraju, wydawany przez Wirtualną Polskę. Stawia na przedsiębiorczość, nowoczesność oraz innowacyjne technologie. Każdego dnia dociera do niemal 1,6 mln Polek i Polaków. Ułatwia im poruszanie się po świecie finansów i prawa, przybliża informacje biznesowe z kraju i ze świata, notowania giełdowe, kursy walut i wskaźniki gospodarcze.

Więcej informacji na temat naszego Partnera Medialnego znajdziecie pod linkiem: https://www.money.pl

Ostatnie wpisy

WP SportoweFakty Partnerem Medialnym Sport for Brands 2025!

Mamy przyjemność poinformować, że Partnerem Medialnym Sport for Brands został serwis WP SportoweFakty WP SportoweFakty to największy i najpopularniejszy serwis sportowy w Polsce, odwiedzany codziennie przez 1,9 mln osób. Pod okiem Redaktora Naczelnego Dawida Góry w WP SportoweFakty działa blisko 200-osobowy zespół dziennikarzy i dziennikarek sportowych. Codziennie dostarczają najważniejsze informacje z kraju i ze świata, […]
Bez kategorii

18/04/2025 | 09:48

Interplay.pl Partnerem Medialnym konferencji Sport for Brands 2025!

Z przyjemnością informujemy, że portal Interplay.pl został Partnerem Medialnym Sport for Brands! Interplay.pl – największy i najstarszy serwis o branży rozrywkowej w Polsce. Porusza tematy związane z zakładami bukmacherskimi, automatami, kasynami, e-sportem i loteriami. Redakcja co roku tworzy ranking najbardziej wpływowych ludzi w polskiej branży rozrywkowej. Dba o to, aby polski rynek gier rozrywkowych składał […]
SPORT FOR BRANDS 2025

18/04/2025 | 09:45

Meczyki.pl Partnerem Medialnym Sport for Brands 2025!

Mamy przyjemność poinformować, że do grona Partnerów Medialnych konferencji Sport for Brands 2025 dołączył portal Meczyki.pl! Społeczność Meczyki.pl tworzą zaangażowani i świadomi czytelnicy, których liczba stale wzrasta – 4 mln MAU. Zależy im, by każda spędzona chwila była uhonorowaniem pasji do piłki nożnej, w myśl zasady: „Od Kibiców do Kibiców”. Z powodzeniem działają na rynku od 2007 […]
SPORT FOR BRANDS 2025

18/04/2025 | 09:36