Piotr Gołos

PR & Marketing Expert

PG SPORT MARKETING

Piotr Gołos – Ekspert w dziedzinie komunikacji, marketingu sportowego i sponsoringu.

ponad 20 lat praktyki w planowaniu i realizacji dużych, przekrojowych projektów wdrażanych na styku środowisk sportowych, biznesu i mediów. Swoje pierwsze kroki stawiał w pionierskiej, agencji marketingu sportowego Go@Goal Advertising Zbigniew Boniek Group (1994-98) Następnie brał udział we wprowadzaniu na rynek stacji Wizji TV (1999) i promocję jej sportowej oferty, a później także pierwszego kanału sportowego, dedykowanego polskim kibicom – Wizja Sport, za marketing i PR którego oraz promocję wszystkich pakietów premium, był również odpowiedzialny po połączeniu platform telewizyjnych w Cyfrze+ (2002)

Po dołączeniu do PTK Centertel w latach 2003-2009 brał udział w przygotowaniu kampanii rebrandingowej marki idea i jej zmiany na Orange, odpowiadał m.in za przygotowanie i realizację takich projektów wizerunkowo-biznesowych jak Orange Ekstraklasa, kompleksowego sponsoringu tytularnego piłkarskich rozgrywek ligowych w Polsce, który na trwale narzucił standardy dla tego typu formatu komunikacji z kibicami. 

W kolejnych latach, wraz z podległym mu zespołem, jako Dyrektor ds Sponsoringu i CSR Grupy TP odpowiadał za całokształt działań w organizacji, w tym m.in za Orange Prokom Open, Orange Warsaw Festival, Środy z Orange. W 2005 w imieniu Orange podczas Dni Marketingu Sportowego odebrał statuetkę DEMES dla Sponsora Roku.

Od 2010 do 2015 roku, jako Dyrektor Departamentu Marketingu, PR i Spraw Zagranicznych PZPN tworzył od podstaw nowy departament, a następnie przygotował i wdrożył nową strategię marketingową związku, regulującą zasady komunikacji oraz kwestie sponsoringowe i biznesowe federacji piłkarskiej. W 2011, wraz z całą koncepcją nowej korporacyjnej i produktowej identyfikacji wizualnej związku, wdrożone zostało hasło Łączy Nas Piłka, które stało się następnie główną osią dla komunikacyjnych i biznesowych działań PZPN.

W latach 2016-18, jako Head of Public Relations, odpowiadał za komunikację i wizerunek Aflofarm Farmacja Polska. Obecnie niezależny ekspert