11.04.2024

Sport Biznes Polska Partnerem Medialnym Plebiscytu Herosi

Redakcja serwisu WP SportoweFakty organizuje plebiscyt, w którym nagrodzeni zostaną herosi polskiego sportu. To pierwszy taki plebiscyt w Polsce, w którym oprócz wyników, liczą się też ambicje, charakter, inspirowanie innych i pokonywanie barier. Użytkownicy WP SportoweFakty zagłosują w siedmiu kategoriach: talent, serce, osobowość, wyczyn, mentor, pasjonat, heros. Partnerem Medialnym konkursu zostało Stowarzyszenie Sport Biznes Polska. 

 

Sport to nie tylko medale, mistrzowskie tytuły i pozłacane puchary. Sport to wysiłek w dążeniu do celu, ciągła walka o poprawę swoich możliwości i wreszcie pokonywanie barier, które stają na drodze nawet największych światowych gwiazd. O tym są Herosi WP, nowy plebiscyt na sportowej mapie Polski.

 

– Z pewnością brakowało takich wyróżnień. Sportowców kojarzymy przede wszystkim z medalami, tytułami mistrzowskimi i za to ich rozliczamy. W plebiscycie Herosi zwracamy uwagę także na całe tło, wysiłek włożony w występ, pokonanie barier, czy też zaangażowanie w działalność społeczną, które są bardziej warte docenienia niż miejsce na podium czy kolejny pas mistrzowski . Super, że taki plebiscyt powstałpodsumowuje Paweł Kapusta, redaktor naczelny Wirtualnej Polski.

 

5 marca obradowała kapituła złożona z ikon polskiego sportu oraz przedstawicieli redakcji. Otylia Jędrzejczak, Joanna Jóźwik, Adam Małysz, Sebastian Świderski, Robert Korzeniowski, Paweł Kapusta i Dawid Góra z szerokiej listy wybrali po pięciu sportowców w każdej kategorii. W dniach 18 marca – 7 kwietnia, na specjalnie przygotowanej na tę okazję stronie, użytkownicy WP SportoweFakty mogli oddać głosy na swoich faworytów. To oni wybiorą ostatecznych zwycięzców.

 

Są sportowcy, którzy poprzez swoje osiągnięcia lub przy ich okazji mówią o niezwykle istotnych kwestiach. Niektórzy po barbarzyńskim ataku Rosji na Ukrainę informowali świat o tym, co się dzieje z perspektywy kraju graniczącego z tym zaatakowanym. Inni dużo mówią o problemach zdrowotnych, psychicznych, pokonywaniu kontuzji, chorób, przełamywaniu barier, które musieli pokonać, aby wywalczyć swój sukceszaznacza Dawid Góra, szef redakcji WP SportoweFakty.

 

Wśród siedmiu kategorii znalazły się tylko dwie stricte sportowe, gdzie liczą się wynik oraz potencjał zawodników. To „wyczyn”, w której wyróżniono osiągnięcia unikalne w skali rywalizacji międzynarodowej i „talent”. W tej drugiej użytkownicy docenią kandydatów za perspektywiczność i sukcesy w młodym wieku. Kategoria „mentor” to przestrzeń do nagrodzenia tych, którzy mają niebagatelny wpływ na rozwój polskiego sportu. Nie zabraknie miejsca na docenienie „pasjonatów”, amatorów niezwykle ambitnie wyznaczających granice swojej sportowej aktywności. Nagroda za „osobowość” zarezerwowana jest dla zawodników wykorzystujących swoją popularność do głośnego mówienia o rzeczach ważnych, a ich charakter i postawa wyraźnie wyróżniają się w świecie polskiego sportu. Poprzez kategorię „serce” będą docenieni ci, którzy udzielają się charytatywnie, pomagają najbardziej potrzebującym.

 

Królową wszystkich kategorii jest „Heros”. Tu statuetka zostanie wręczona za pokonanie szczególnych trudności, powstanie z kolan, stanowienie inspiracji w codziennej walce o siebie.

 

Uroczysta gala wręczenia nagród odbędzie się 18 kwietnia o godz. 20:00, w Look Up Events na szczycie warszawskiego Skylinera. Transmisję i relację z gali będzie można śledzić za pośrednictwem strony głównej Wirtualnej Polski oraz mediów społecznościowych.

 

WP SportoweFakty to najpopularniejszy serwis sportowy w Polsce. Codziennie prezentuje najnowsze informacje, zdjęcia, relacje live i wywiady. Zgodnie z badaniem Mediapanel, w lutym 2024 roku serwis odwiedziło około 8 mln realnych użytkowników.

 

Grupa Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem portalu WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty, benchmark.pl oraz rozwija usługi subskrypcyjne m.in. poprzez spółki Audioteka Group i Patronite. W branży e-commerce WP działa głównie w obszarach turystyki (m.in. wakacje.pl, Szallas Group, nocowanie.pl) i finansów konsumenckich (superauto.pl i totalmoney.pl). Zgodnie z badaniem Mediapanel, w lutym 2024 roku z produktów internetowych WP korzystało niemal 21 milionów Polaków.

 

Po więcej informacji na temat Plebiscytu zapraszamy na stronę: https://herosi.wp.pl/o-plebiscycie 

Ostatnie wpisy

ORLEN Partnerem Strategicznym Sport for Brands

Mamy ogromny zaszczyt poinformować, że Partnerem Strategicznym Sport for Brands 2025 została Grupa ORLEN ORLEN to zintegrowany koncern multienergetyczny, prowadzący działalność głównie w Europie Środkowej. ORLEN dostarcza energię i paliwa dla ponad 100 mln ludzi w państwach Europejskich, a nowoczesne produkty pod marką spółki są sprzedawane w więcej niż 100 krajach na sześciu kontynentach. Działalność […]
SPORT FOR BRANDS 2025

02/06/2025 | 08:01

Plus Partnerem Sport for Brands

Mamy zaszczyt poinformować, że do grona Partnerów Sport for Brands 2025 dołączyła marka Plus! Polkomtel Sp. z o.o. to wiodący operator telekomunikacyjny w Polsce, świadczący usługi pod marką Plus. Jest liderem technologii 5G korzystającym z najnowocześniejszych rozwiązań telekomunikacyjnych w rozwijaniu usług dla swoich klientów. Jest częścią Grupy Polsat Plus, największej grupy medialno-telekomunikacyjnej w Polsce dostarczającej […]
SPORT FOR BRANDS 2025

30/05/2025 | 12:57

Polski Związek Piłki Nożnej Partnerem Sport for Brands

Polski Związek Piłki Nożnej Partnerem Sport for Brands 2025! Polski Związek Piłki Nożnej (PZPN) jest centralnym organem odpowiedzialnym za rozwój, organizację i promocję piłki nożnej w Polsce w piłce jedenastoosobowej, halowej (futsal) i plażowej, we wszystkich odmianach aprobowanych przez FIFA i UEFA. Jako członek FIFA i UEFA, PZPN zarządza krajowymi rozgrywkami, a także reprezentacjami Polski. […]
SPORT FOR BRANDS 2025

30/05/2025 | 12:19