Sponsor sportu 2024 roku

Kontrakty sponsoringowe są jednym z kluczowych źródeł finansowania rozwoju sportu. Wsparcie sponsorów umożliwia organizacjom sportowym realizację celów strategicznych w licznych obszarach: rywalizacji sportowej, marketingowym, a także społecznym.

Popularność rywalizacji sportowej oraz różnorodność oferty praw sponsoringowych przyciąga do świata sportu tysiące marek. Wydatki w ramach zawieranych w Polsce umów sponsoringowych szacowane są na ponad miliard złotych rocznie. Liczby te pokazują skalę konkurencji o przyciągnięcie uwagi kibiców oraz wpływ na ich postawy zakupowe. Wygraną w tym marketingowym wyścigu zapewnić może wyłącznie przemyślana i skutecznie wdrożona strategia sponsoringowa, która zostanie nagrodzona Statuetką „Sponsor Roku 2024”.

W każdej kategorii Jury przyzna punkty za poszczególne kryteria w skali 1-5. Punktacja zostanie zsumowana dając ogólną ocenę zgłoszenia.

Uzasadnienie nie powinno przekraczać 5 000 znaków i powinno dotyczyć strategii sponsoringowych realizowanych w okresie 1.01-31.12.2024.

    Dane kandydata

    Kryteria oceny

    Dodaj załącznik

    Dane osoby zgłaszającej

    Przed przesłaniem formularza prosimy o zapoznanie się z poniższymi zgodami:

    Zapoznałem się z treścią i akceptuję REGULAMIN NAGRÓD.
    Oświadczam, że posiadam stosowne upoważnienie do podania danych osobowych zgłaszanego przeze mnie kandydata, a podane dane są prawdziwe.
    Na podstawie z art. 6 ust. 1 lit a. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Stowarzyszenie Sport Biznes Polska w celu realizacji IV Gali Sport Biznes Polska.