Projekt sponsoringowy 2024 roku

Sponsoring sportu w ostatnich latach stał się dla marek jedną z podstawowych platform komunikacji i skutecznego dotarcia do odbiorców. Marketerzy, widzący ogromny potencjał w sporcie, muszą jednak w odpowiedni sposób zaplanować swoje działania związane z projektem sponsoringowym, tak aby przyniósł on zamierzone efekty i realizował wcześniej wyznaczone cele marki.

W planowaniu i wdrażaniu projektu sponsoringowego ważnych jest kilka czynników, takich jak skuteczne dopasowanie i wybór podmiotu sponsorowanego, spójność z celami biznesowymi sponsora, ale również wpływ na lokalną społeczność oraz proces popularyzacji danej dyscypliny sportowej w Polsce.

W kategorii „Projekt Sponsoringowy 2024 roku” Jury oceniać będzie, m.in. jego aktywację, podjęte działania komunikacyjne oraz kreatywność, która wyróżniła projekt pośród innych podobnych działań na rynku sportowym.

W każdej kategorii Jury przyzna punkty za poszczególne kryteria w skali 1-5. Punktacja zostanie zsumowana dając ogólną ocenę zgłoszenia.

Uzasadnienie nie powinno przekraczać 5 000 znaków i powinno dotyczyć działań zrealizowanych w okresie 1.01-31.12.2024.

    Dane kandydata

    Kryteria oceny

    Załącznik

    Dane osoby zgłaszającej

    Przed przesłaniem formularza prosimy o zapoznanie się z poniższymi zgodami:

    Zapoznałem się z treścią i akceptuję REGULAMIN NAGRÓD.
    Oświadczam, że posiadam stosowne upoważnienie do podania danych osobowych zgłaszanego przeze mnie kandydata, a podane dane są prawdziwe.
    Na podstawie z art. 6 ust. 1 lit a. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Stowarzyszenie Sport Biznes Polska w celu realizacji IV Gali Sport Biznes Polska.