Sponsoring sportu w ostatnich latach stał się dla marek jedną z podstawowych platform komunikacji i skutecznego dotarcia do odbiorców. Marketerzy, widzący ogromny potencjał w sporcie, muszą jednak w odpowiedni sposób zaplanować swoje działania związane z projektem sponsoringowym, tak aby przyniósł on zamierzone efekty i realizował wcześniej wyznaczone cele marki.
W planowaniu i wdrażaniu projektu sponsoringowego ważnych jest kilka czynników, takich jak skuteczne dopasowanie i wybór podmiotu sponsorowanego, spójność z celami biznesowymi sponsora, ale również wpływ na lokalną społeczność oraz proces popularyzacji danej dyscypliny sportowej w Polsce.
W kategorii „Projekt Sponsoringowy 2024 roku” Jury oceniać będzie, m.in. jego aktywację, podjęte działania komunikacyjne oraz kreatywność, która wyróżniła projekt pośród innych podobnych działań na rynku sportowym.
W każdej kategorii Jury przyzna punkty za poszczególne kryteria w skali 1-5. Punktacja zostanie zsumowana dając ogólną ocenę zgłoszenia.
Uzasadnienie nie powinno przekraczać 5 000 znaków i powinno dotyczyć działań zrealizowanych w okresie 1.01-31.12.2024.