22.04.2025

#PijKranówkę Partnerem Głównym Sport for Brands 2025!

Mamy przyjemność poinformować, że Partnerem Głównym Sport for Brands została kampania społeczna #PijKranówkę  prowadzona przez MPWiK S.A. we Wrocławiu

#PijKranówkę to społeczna inicjatywa MPWiK S.A. we Wrocławiu. Akcja promuje ideę zrównoważonego rozwoju. Zrodziła się z pytania o to dlaczego w kraju, w którym prawie każdy ma bezpośredni dostęp do wysokiej jakości wody, wciąż kupujemy wodę butelkowaną?

Picie kranówki to same korzyści – dla zdrowia, dla domowego budżetu i dla środowiska. Woda dostarczana przez wrocławskie MPWiK jest bezpieczna, zdrowa i przede wszystkim tańsza od butelkowanej – jeden litr kranówki kosztuje mniej niż jeden grosz. Jeśli wybierzesz kranówkę zamiast wody butelkowanej, to w ciągu roku w Twoim portfelu zostanie ponad 1000 zł i oszczędzisz środowisku 19 kg plastiku.

Kampania społeczna ma na celu edukację ekologiczną społeczeństwa i przekonanie do wyboru kranówki jako wody do picia na co dzień. Przedstawia zalety picia wody kranowej i rezygnacji z wody butelkowanej. Kształtowanie postaw i zachowań proekologicznych jest jedną z misji MPWiK S.A., wpisanych w trend zrównoważonego rozwoju biznesu. Do kampanii zaangażowaliśmy wrocławskie kluby sportowe, które zostając ambasadorami #PijKranówkę promują wrocławską kranówkę wśród swoich kibiców i fanów. Kranówka produkowana przez MPWiK jest oficjalną wodą wielu klubów sportowych we Wrocławiu czy wrocławskiego maratonu. Na potrzebę obsługi tego ostatniego wydarzenia pracownicy MPWiK skonstruowali nalewaki, dzięki którym w parę sekund można napełnić wodą dziesiątki kubeczków.

Więcej informacji o naszym Partnerze znajdziecie na stronie: www.pijkranowke.pl 

Ostatnie wpisy

Marek Andrzejkowicz członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska

Marek Andrzejkowicz został nowym członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska Marek Andrzejkowicz odpowiada za strategiczny rozwój działalności biznesowej Pogoni Szczecin, współpracę sponsorską, marketing, sprzedaż oraz inicjatywy z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Jego misją jest łączenie świata sportu i biznesu, budowanie silnej sieci partnerów oraz umacnianie marki klubu w środowisku przedsiębiorców – lokalnie i ogólnopolsko. Z powodzeniem […]
Komunikaty SBP

12/08/2025 | 08:19

Cheer Project członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska

Cheer Project jest pionierską inicjatywą w szkoleniach w zakresie cheerleadingu przeznaczonych dla Nauczycieli Wychowania Fizycznego oraz wszystkich osób, które prowadzą lub chcą zacząć prowadzić swój zespół CHEERLEADERS. Szkolimy też z sukcesami zespoły i drużyny, które startują w zawodach cheerleadingu sportowego. Nasze metody szkoleniowe, a także szeroka, ciągle udoskonalana i aktualną wiedza jest doceniana przez trenerów […]
Komunikaty SBP

04/08/2025 | 12:57

Polski Związek Judo członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska

Polski Związek Judo (PZJudo) – organizacja zrzeszająca zawodników, trenerów i działaczy polskiego judo powstała w 1957 roku założona przez kluby AZS-AWF Warszawa, WKS Legia Warszawa i AZS Kraków z siedzibą w Warszawie. W latach 1955–56 działała podsekcja judo powołana przy sekcji podnoszenia ciężarów GKKF. Prezesem związku jest Krzysztof Wiłkomirski. Polski Związek Judo od 1960 roku […]
Komunikaty SBP

04/08/2025 | 12:52