07.03.2025

Immegras Partnerem Bloku IX Kongresu Stowarzyszenia Sport Biznes Polska

Immegras Partnerem bloku „Sport Kobiet” IX Kongresu Sport Biznes Polska

Immergas – włoska pasja i innowacyjność w technologii ogrzewania

Założona we Włoszech w 1963 roku, Immergas S.p.A. odzwierciedla doskonałość i pasję charakterystyczną dla włoskiego rzemiosła. W ofercie firmy znajdują się kotły gazowe, pompy ciepła i hybrydowe pompy ciepła, które są produktami najwyższej jakości, sprzedawanymi na rynki międzynarodowe. W 1996 roku firma rozszerzyła działalność na Polskę, otwierając tutaj filię i dalej rozwijając swoją obecność w Europie Środkowej.

Oferta Immergas – połączenie tradycji i nowoczesności

Immergas oferuje szeroką gamę produktów, począwszy od kotłów gazowych, przez nowoczesne pompy ciepła, aż po hybrydowe pompy ciepła. Firma dostarcza rozwiązania, które łączą tradycyjne metody ogrzewania z najnowszymi innowacjami w dziedzinie technologii cieplnej. Co więcej, w ofercie Immergas znajdują się również zaawansowane produkty przeznaczone do ogrzewania wielkopowierzchniowych obiektów, co świadczy o wszechstronności i elastyczności oferty firmy. Produkty Immergas mogą w pełni ze sobą współpracować tworząc systemy kaskadowe i hybrydowe, zapewniające ogrzewanie, chłodzenie i produkcję ciepłej wody użytkowej, nawet w najbardziej wymagających obiektach, dostarczając komfort ich użytkownikom.

Nieustannie inwestując w badania i rozwój, Immergas dąży do dostarczania swoim klientom najbardziej zaawansowanych i efektywnych rozwiązań na rynku. Firma jest uznawana za pioniera w dziedzinie technologii ogrzewania, dążąc do tworzenia produktów, które służą ludziom i środowisku.

Immergas Polska w kluczowej roli sponsora w sporcie

W ramach swojej działalności w Polsce, Immergas nie ogranicza się tylko do aspektów biznesowych. Firma z dumą sponsoruje drużyny sportowe, takie jak WTS Sparta, Projekt Warszawa oraz ŁKS Commercecon. Sponsoring tych drużyn jest ważnym filarem działalności firmy, podkreślając jej zaangażowanie w lokalne społeczności i promocję zdrowego stylu życia, a także jest kluczowym elementem strategii budowania świadomości marki.

Ostatnie wpisy

Grupa Energa członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska

Grupa Energa jest jedną z czterech największych krajowych spółek energetycznych w Polsce. Dostarcza prąd do ok. 3,4 mln odbiorców. Ponad 50% energii elektrycznej sprzedawanej klientom pochodzi z OZE. Grupa Energa jest zaangażowana w transformację polskiego sektora energetycznego, rozwijając potencjał źródeł odnawialnych i modernizując sieć dystrybucyjną. #EnergaWłącza Energa nie tylko dostarcza energię, ale też #włącza sport, […]
Komunikaty SBP

04/11/2025 | 12:00

Multi Support Agency Ltd członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska

Multi Support Agency Ltd – łączymy sport i biznes na poziomie mistrzostw świata Multi Support Agency Ltd to wyspecjalizowana agencja, która wspiera marki w budowaniu globalnej obecności poprzez strategiczne partnerstwa w świecie motorsportu. Naszą misją jest tworzenie wartościowych połączeń pomiędzy biznesem a sportem, otwierających przed markami unikalne możliwości komunikacyjne i marketingowe. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w […]
Komunikaty SBP

04/11/2025 | 11:51

5 pytań do Aidy Belli

Aida BellaDyrektor ds. komunikacji, PR i relacji z otoczeniem w PROFBUD. Wcześniej m.in. Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej i Rzecznik Prasowy Totalizatora Sportowego. Była reprezentantka Polski w short-tracku, brązowa medalistka Mistrzostw Europy w sztafecie, multimedalistka Mistrzostw Polski. Komentatorka sportowa, ekspertka ds. komunikacji, PR i menedżerka sportowców – współpracuje m.in. z Natalią Maliszewską i Piotrem Michalskim. Sport […]
5 pytań do eksperta

24/10/2025 | 09:02