07.03.2025

Immegras Partnerem Bloku IX Kongresu Stowarzyszenia Sport Biznes Polska

Immegras Partnerem bloku „Sport Kobiet” IX Kongresu Sport Biznes Polska

Immergas – włoska pasja i innowacyjność w technologii ogrzewania

Założona we Włoszech w 1963 roku, Immergas S.p.A. odzwierciedla doskonałość i pasję charakterystyczną dla włoskiego rzemiosła. W ofercie firmy znajdują się kotły gazowe, pompy ciepła i hybrydowe pompy ciepła, które są produktami najwyższej jakości, sprzedawanymi na rynki międzynarodowe. W 1996 roku firma rozszerzyła działalność na Polskę, otwierając tutaj filię i dalej rozwijając swoją obecność w Europie Środkowej.

Oferta Immergas – połączenie tradycji i nowoczesności

Immergas oferuje szeroką gamę produktów, począwszy od kotłów gazowych, przez nowoczesne pompy ciepła, aż po hybrydowe pompy ciepła. Firma dostarcza rozwiązania, które łączą tradycyjne metody ogrzewania z najnowszymi innowacjami w dziedzinie technologii cieplnej. Co więcej, w ofercie Immergas znajdują się również zaawansowane produkty przeznaczone do ogrzewania wielkopowierzchniowych obiektów, co świadczy o wszechstronności i elastyczności oferty firmy. Produkty Immergas mogą w pełni ze sobą współpracować tworząc systemy kaskadowe i hybrydowe, zapewniające ogrzewanie, chłodzenie i produkcję ciepłej wody użytkowej, nawet w najbardziej wymagających obiektach, dostarczając komfort ich użytkownikom.

Nieustannie inwestując w badania i rozwój, Immergas dąży do dostarczania swoim klientom najbardziej zaawansowanych i efektywnych rozwiązań na rynku. Firma jest uznawana za pioniera w dziedzinie technologii ogrzewania, dążąc do tworzenia produktów, które służą ludziom i środowisku.

Immergas Polska w kluczowej roli sponsora w sporcie

W ramach swojej działalności w Polsce, Immergas nie ogranicza się tylko do aspektów biznesowych. Firma z dumą sponsoruje drużyny sportowe, takie jak WTS Sparta, Projekt Warszawa oraz ŁKS Commercecon. Sponsoring tych drużyn jest ważnym filarem działalności firmy, podkreślając jej zaangażowanie w lokalne społeczności i promocję zdrowego stylu życia, a także jest kluczowym elementem strategii budowania świadomości marki.

Ostatnie wpisy

ORLEN Partnerem Strategicznym Sport for Brands

Mamy ogromny zaszczyt poinformować, że Partnerem Strategicznym Sport for Brands 2025 została Grupa ORLEN ORLEN to zintegrowany koncern multienergetyczny, prowadzący działalność głównie w Europie Środkowej. ORLEN dostarcza energię i paliwa dla ponad 100 mln ludzi w państwach Europejskich, a nowoczesne produkty pod marką spółki są sprzedawane w więcej niż 100 krajach na sześciu kontynentach. Działalność […]
SPORT FOR BRANDS 2025

02/06/2025 | 08:01

Plus Partnerem Sport for Brands

Mamy zaszczyt poinformować, że do grona Partnerów Sport for Brands 2025 dołączyła marka Plus! Polkomtel Sp. z o.o. to wiodący operator telekomunikacyjny w Polsce, świadczący usługi pod marką Plus. Jest liderem technologii 5G korzystającym z najnowocześniejszych rozwiązań telekomunikacyjnych w rozwijaniu usług dla swoich klientów. Jest częścią Grupy Polsat Plus, największej grupy medialno-telekomunikacyjnej w Polsce dostarczającej […]
SPORT FOR BRANDS 2025

30/05/2025 | 12:57

Polski Związek Piłki Nożnej Partnerem Sport for Brands

Polski Związek Piłki Nożnej Partnerem Sport for Brands 2025! Polski Związek Piłki Nożnej (PZPN) jest centralnym organem odpowiedzialnym za rozwój, organizację i promocję piłki nożnej w Polsce w piłce jedenastoosobowej, halowej (futsal) i plażowej, we wszystkich odmianach aprobowanych przez FIFA i UEFA. Jako członek FIFA i UEFA, PZPN zarządza krajowymi rozgrywkami, a także reprezentacjami Polski. […]
SPORT FOR BRANDS 2025

30/05/2025 | 12:19