Staropolanka została Partnerem Bloku „Komunikacja i Marketing” IX Kongresu SBP

Staropolanka to polska marka wody mineralnej o ponad 100-letniej tradycji, wydobywana ze źródeł w Polanicy-Zdroju. Jej historia sięga 1904 roku, kiedy to odkryto źródło wody „Wielka Pieniawa”.
W okresie międzywojennym uzdrowisko zyskało popularność w Europie, a po II Wojnie Światowej uruchomiono produkcję wody mineralnej pod nazwą „Staropolanka”.
Obecnie Staropolanka oferuje różne warianty wód mineralnych, w tym „Staropolankę 2000”, tj. wodę wysoko zmineralizowaną o łącznej zawartości minerałów wynoszącej 2030 mg/l, charakteryzującą się wysoką zawartością wapnia, optymalną ilością magnezu oraz dużą ilością wodorowęglanów.
W ostatnich latach marka angażuje się w działania promocyjne, m.in. przedłużając współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej jako „oficjalna woda Reprezentacji Polski”.
Więcej informacji o naszym Partnerze znajdziecie na stronie: https://staropolanka.pl/
Ostatnie wpisy
Mindsetup Sport+ dołącza do Stowarzyszenia Sport Biznes Polska!
17/09/2025 | 10:18
FPLZ poszerza skład – PGE Ekstraliga nowym członkiem
11/09/2025 | 14:05
Fundacja Dyplomacji Sportowej Partnerem X Kongresu Sport Biznes Polska
11/09/2025 | 08:26