21.02.2025

Staropolanka Partnerem Bloku IX Kongresu SBP

Staropolanka została Partnerem Bloku „Komunikacja i Marketing” IX Kongresu SBP

Staropolanka to polska marka wody mineralnej o ponad 100-letniej tradycji, wydobywana ze źródeł w Polanicy-Zdroju. Jej historia sięga 1904 roku, kiedy to odkryto źródło wody „Wielka Pieniawa”.

W okresie międzywojennym uzdrowisko zyskało popularność w Europie, a po II Wojnie Światowej uruchomiono produkcję wody mineralnej pod nazwą „Staropolanka”.

Obecnie Staropolanka oferuje różne warianty wód mineralnych, w tym „Staropolankę 2000”, tj. wodę wysoko zmineralizowaną o łącznej zawartości minerałów wynoszącej 2030 mg/l, charakteryzującą się wysoką zawartością wapnia, optymalną ilością magnezu oraz dużą ilością wodorowęglanów.

W ostatnich latach marka angażuje się w działania promocyjne, m.in. przedłużając współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej jako „oficjalna woda Reprezentacji Polski”.

Więcej informacji o naszym Partnerze znajdziecie na stronie: https://staropolanka.pl/

Ostatnie wpisy

5 pytań do Magdaleny Szozdy

Magdalena Szozda – Brands Partnership & KINDER Joy of moving Manager w Ferrero Polska Commercial, odpowiada za rozwój projektów wspierających aktywność fizyczną dzieci i promocję kultury ruchu. Przewodnicząca Komisji Sportu Młodzieżowego PKOl, zaangażowana w tworzenie standardów i rozwiązań systemowych dla sportu najmłodszych. Wcześniej związana m.in. z T-Mobile jako Project Manager programu „Pomoc Mierzona Kilometrami”, projektu […]
5 pytań do eksperta

19/11/2025 | 10:46

5 pytań do Konrada Kozioła

Konrad Kozioł – od ponad 20 lat związany z organizacją wydarzeń i marketingiem. Obecnie Wiceprezes Zarządu PreZero Areny Gliwice, pierwszego budynku w naszym kraju z certyfikatem Zero Waste Silver oraz lidera zrównoważonego rozwoju wśród obiektów. Wcześniej związany z TAURON Areną Kraków. Członek zarządu European Arenas Association. Polska na stałe wpisała się na mapę największych wydarzeń […]
5 pytań do eksperta

05/11/2025 | 08:44

Grupa Energa członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska

Grupa Energa jest jedną z czterech największych krajowych spółek energetycznych w Polsce. Dostarcza prąd do ok. 3,4 mln odbiorców. Ponad 50% energii elektrycznej sprzedawanej klientom pochodzi z OZE. Grupa Energa jest zaangażowana w transformację polskiego sektora energetycznego, rozwijając potencjał źródeł odnawialnych i modernizując sieć dystrybucyjną. #EnergaWłącza Energa nie tylko dostarcza energię, ale też #włącza sport, […]
Komunikaty SBP

04/11/2025 | 12:00