21.02.2025

Signify Partnerem IX Kongresu SBP

Mamy zaszczyt poinformować, że firma Signify została Partnerem IX Kongresu SBP

Signify (dawna nazwa Philips Lighting) jest światowym liderem branży oświetleniowej dla konsumentów i profesjonalistów.  Od czasu debiutu giełdowego przez siedem kolejnych lat byli notowani w indeksie Dow Jones Sustainability World Index i przez cztery kolejne lata uzyskali ocenę EcoVadis Platinum, co plasuje Signify w pierwszym procencie ocenianych firm.

Profesjonalne oświetlenie obiektu sportowego tworzy jego wizerunek i zwiększa prestiż danego miejsca.Oferują najnowsze, efektywne kompleksowe rozwiązania obejmujące bezprzewodowy system sterowania ze zintegrowanymi naświetlaczami LED. Ich systemy są przeznaczone do wszystkich typów obiektów sportowych — od niewielkich typu ORLIK, po najbardziej rozbudowane, jak stadiony czy duże hale sportowe, pływalnie, lodowiska.Globalne marki Signify to m.in. :Philips – jest główną marką Signify w segmencie opraw i innych produktów oświetleniowych. Od 1891 roku Philips jest synonimem wysokiej jakości oraz niezawodnej, innowacyjnej technologii, Jest jedną z najbardziej zaufanych marek w branży oświetleniowej. Dobre oświetlenie pomaga zawodnikom w grze i poprawia jakość uprawiania sportu ludziom na całym świecie a kibicom pozwala jak najlepiej przeżywać sportowe emocje!Oświetlenie Philips LED zapewni nie tylko najlepsze parametry oświetleniowe obiektu sportowego, ale zagwarantuje bezpieczeństwo i oszczędności na rachunkach za elektryczność.

Interact  – to marka profesjonalnych systemów i oprogramowania do sterowania zintegrowanym oświetleniem LED. Oprogramowanie Interact Sports jest przeznaczone dla obiektów sportowych i ośrodków sportowo-rekreacyjnych i współpracuje z oświetleniem Philips. System sterowania Interact Sport jest wyposażony w intuicyjny w obsłudze pulpit nawigacyjny. Dostęp do danych pozwala na bieżąco zidentyfikować możliwości optymalizacji harmonogramów i schematów oświetlenia, oraz umożliwia zdalną diagnostykę i zarządzanie oświetleniem na terenie całego obiektu różnych typów np. stadionie, terenie rekreacyjnym boisku, oświetleniem rozrywkowym oraz oświetleniem elewacji, dachu, boisk treningowych czy trybun.

ColorKinetics – to marka dynamicznych, architektonicznych systemów oświetleniowych LED, które są używane do oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego. Dzięki swojej technologii i jakości produkty te są dostarczane w szerokiej gamie kolorów, posiadają prosty system sterowania i monitorowania oświetlenia także tworzenia scenerii świetlnej wydarzeń jak i do iluminacji obiektów sportowych.

Zapewniamy fanom rozrywkę dzięki spersonalizowanym pokazom świetlnym przed, w trakcie i po głównym wydarzeniu, elastycznie dostosowując charakter oświetlenia do wydarzenia, stylu obiektu i marki sponsora.Więcej informacji o naszym Partnerze znajdziecie na stronie: Oficjalna strona

oraz na profilach:

Linkedin: Signify

Facebook: Signify

Ostatnie wpisy

5 pytań do Ewy Urtnowskiej

Ewa Urtnowska – Prezeska Fundacji „Graj z Głową”, która zmienia podejście do zdrowia psychicznego w polskim sporcie. Była reprezentantka Polski w piłce ręcznej, występowała na najważniejszych międzynarodowych imprezach (Mistrzostwach Europy i Mistrzostwach Świata). Ma za sobą bogatą karierę w polskich i zagranicznych klubach. Jest multimedalistką Mistrzostw Polski, dwukrotną triumfatorką Pucharu Polski oraz finalistką Pucharu Francji, […]
5 pytań do eksperta

12/12/2025 | 09:22

II Kujawsko-Pomorskie Forum Sportu oraz Kujawsko-Pomorska Gala Sportu – 9 grudnia 2025, Bydgoszcz

Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko – Pomorskiego zaprasza na II Kujawsko-Pomorskie Forum Sportu oraz Kujawsko-Pomorską Galę Sportu, które odbędą się 9 grudnia 2025 roku w Bydgoskim Centrum Targowo-Wystawienniczym. Wydarzenie będzie największym w regionie spotkaniem środowiska sportowego, samorządowego i biznesowego, w całości poświęconym przyszłości sportu w województwie oraz przygotowaniom do Halowych Mistrzostw Świataw Lekkoatletyce Kujawy i Pomorze […]
News

03/12/2025 | 09:27

5 pytań do Magdaleny Szozdy

Magdalena Szozda – Brands Partnership & KINDER Joy of moving Manager w Ferrero Polska Commercial, odpowiada za rozwój projektów wspierających aktywność fizyczną dzieci i promocję kultury ruchu. Przewodnicząca Komisji Sportu Młodzieżowego PKOl, zaangażowana w tworzenie standardów i rozwiązań systemowych dla sportu najmłodszych. Wcześniej związana m.in. z T-Mobile jako Project Manager programu „Pomoc Mierzona Kilometrami”, projektu […]
5 pytań do eksperta

19/11/2025 | 10:46