11.02.2025

Znamy skład Rady Programowej na 2025!

Miło nam poinformować, że w trosce o najwyższą jakość merytoryczną naszych projektów powołaliśmy Radę Programową na 2025!

Jako jedyna w Polsce organizacja zrzeszająca sport i biznes sportowy dążymy do tego, aby realizowane przez nas wydarzenia były najwyższej jakości i odpowiadały na najbardziej aktualne wyzwania branży. Rada Programowa to organ doradczy, którego głównym założeniem jest zapewnienie spójności organizowanych przez SBP projektów z rzeczywistymi kierunkami rozwoju i trendami branżowymi.

W 2025 nasze zaproszenie do Rady przyjęło ponad 80 ekspertów branżowych, którzy poprzez swoją codzienną działalność odgrywają znaczącą rolę w kształtowaniu pozytywnego wizerunku środowiska sportu i biznesu sportowego.

W składzie Rady Programowej SBP znaleźli się przedstawiciele organizacji sportowych, marek, samorządów, obiektów sportowych, mediów oraz wyróżnieni podczas ostatniego Kongresu – Przyszli Liderzy SBP.

Pełna lista członków Rady Programowej:


Przedstawiciele organizacji sportowych:
• Artur Popko – Prezes Polskiej Ligi Siatkówki
• Jakub Wasiak – Corporate Communication Manager G2A.COM
• Jan Winkiel – Sekretarz Generalny Polskiego Związku Narciarskiego
• Karol Tatar – Kierownik Działu Marketingu i Sponsoringu Polskiego Związku Piłki Nożnej
• Katarzyna Kopeć-Ziemczyk – Dyrektorka komunikacji POLADA
• Katarzyna Ziobro – Członkini Zarządu Polskiego Związku Koszykówki
• Łukasz Gąsiorowski – CEO Stellis
• Łukasz Koszarek – Prezes Polskiej Ligi Koszykówki
• Maciej Bogusz – Zastępca Dyrektora Pionu Marketingu i Sprzedaży Polskiego Związku Piłki Siatkowej
• Marek Janicki – Dyrektor Biura Związku Piłki Ręcznej w Polsce
• Marcin Animucki – Prezes Ekstraklasy
• Marcin Janicki – Prezes Pierwszej Ligi Piłkarskiej
• Mateusz Matysiak – CEO GG League
• Michał Sikora – Prezes Polskiego Związku Motorowego
• Monika Pyrek-Rokita – Prezeska Fundacji Moniki Pyrek
• Olivier Jarosz – Członek Zarządu LTT Sports
• Otylia Jędrzejczak – Prezeska Polskiego Związku Pływackiego
• Paweł Mrozkowiak – Prezes Zarządu Futsal Ekstraklasy
• Piotr Należyty – Prezes Superligi
• Radosław Piesiewicz – Prezes Polskiego Komitetu Olimpijskiego
• Robert Korzeniowski – Prezes Zarządu Stowarzyszenia OlimpijczycyPL
• Sebastian Chmara – Prezes Zarządu Polskiego Związku Lekkiej Atletyki
• Tadeusz Stefaniak – Dziekan Wydziału Wychowania Fizycznego i Sportu AWF Wrocław
• Tomasz Chamera – Prezes Polskiego Związku Żeglarskiego
• Weronika Nowakowska – Koordynatorka projektu Biathlon dla Każdego
• Wojciech Stępniewski – Prezes Zarządu Ekstraligi Żużlowej

Przedstawiciele marek:
• Arkadiusz Mierzwa – Dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej Jeronimo Martins Polska
• Dawid Korszeń – Dyrektor Departamentu Zarządzania Marką i CSR PKO Bank Polski
• Edyta Szymańska – Project Manager w Polkomtel
• Grzegorz Łagowski – Specjalista ds. komunikacji i sponsoringu InPost
• Iwona Dziobek – Dyrektorka Marketingu Westminster Polska
• Jakub Wasiak – Corporate Communication Manager G2A.COM
• Justyna Gdowska – Dyrektorka Marketingu i PR Trefl S.A.
• Justyna Moritz – Dyrektorka Departamentu Marketingu i Reklamy PGE Polska Grupa Energetyczna
• Karol Kuśka – Sponsorship & Activation Manager Betclic
• Katarzyna Meissner – Dyrektorka Zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu Velo Banku
• Katarzyna Świerczewska – Senior Sports Marketing Manager East Europe Adidas
• Krzysztof Sikora – Sponsorship Project Coordinator zondacrypto
• Łukasz Seweryniak – CEO Superbet
• Maciej Koprowicz – Dyrektor Marketingu Totalizator Sportowy
• Magdalena Marszałkowska – Dyrektorka Departamentu Marketingu Energa
• Magdalena Oskiera – Dyrektorka Marketingu Immergas
• Magdalena Szozda – Brands Partnership & KINDER Joy of moving Manager w Ferrero
• Małgorzata Lubczyńska – Dyrektorka ds. marketingu Blachy Pruszyński
• Marcin Franczak – Kierownik Zespołu Wizerunku i Promocji PZU
• Marcin Wenzel – Pełnomocnik Zarządu ds. Sponsoringu Enea
• Mateusz Małek – Dyrektor Marketingu i PR Blachotrapez
• Michał Podogrodzki – Dyrektor Departamentu Komunikacji i PR Allianz
• Michał Rutkowski – Dyrektor Biura Sponsoringu Sportu Orlen
• Paweł Sikora – Head of PR&Sponsorship STS

Przedstawiciele samorządów:
• Adam Korol – Dyrektor Biura Prezydenta Gdańska ds. Sportu
• Andżelika Dzięgiel-Poślada – Dyrektorka Wydziału Sportu i Rekreacji Urzędu Miasta Toruń
• Edyta Mozyrska – Dyrektorka Departamentu Kultury, Promocji i Sportu Urzędu Miejskiego w Białymstoku
• Jakub Kosowski – Dyrektor Wydziału Sportu i Turystyki Urzędu Miasta Lublin
• Janusz Kozioł – Pełnomocnik Prezydenta Miasta Krakowa ds. Rozwoju Kultury Fizycznej
• Jarosław Gutowski – Dyrektor Wydziału Sportu i Rekreacji Urzędu Miasta Rzeszów
• Krzysztof Kupis – Dyrektor Wydziału Sportu Urzędu Miasta Szczecin
• Maciej Piekarczyk – Dyrektor Wydziału Sportu Urzędu Miasta Poznań
• Marcin Drogorób – Dyrektor Departamentu Sportu i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego
• Marcin Kraszewski – Dyrektor Biura Sportu i Rekreacji Urzędu Miasta Warszawa
• Marta Przywara – Przewodnicząca Komisji Sportu i Rekreacji Rady Miasta Łodzi
• Przemysław Zych – Zastępca Prezydenta Miasta Opola
• Rafał Szczepkowski – Koordynator ds. informacji i promocji Unii Metropolii Polskich im. Pawła Adamowicza
• Tomasz Dobrowolski – Pełnomocnik Prezydenta Miasta Bydgoszczy ds. projektu marki „Aktywne Miasta”
• Waldemar Bojarun – Wiceprezydent Miasta Katowice

Przedstawiciele obiektów sportowych:
• Adam Soroko – Członek Zarządu PGE Narodowego
• Jakub Rachwalik – Dyrektor Forum by Nowy Styl
• Kamil Kukułka – Założyciel i Główny Konsultant Sport Innovation
• Konrad Kozioł – Wiceprezes PreZero Areny Gliwice
• Magdalena Sekuła – Prezeska Ergo Areny
• Janusz Samel – Dyrektor Centralnego Ośrodka Sportu
• Tomasz Marzec – Dyrektor Naczelny Zarządu Infrastruktury Sportowej w Krakowie
• Tomasz Zahorski – Prezes Legia Training Center

Przedstawiciele mediów:
• Anna Szuszkiewicz – Dyrektorka Departamentu Marketingu B2B i Sponsoringu WP
• Dawid Prokopowicz – Senior Sales Consultant Google
• Krzysztof Świergiel – CEO Eleven Sports
• Marek Buklarewicz – Dyrektor działu projektów specjalnych Canal +
• Marcin Poślada – Prezes Shark Agency
• Marian Kmita – Dyrektor ds. Sportu Telewizji Polsat
• Robert Kisiel – Kierownik zespołu ds. sprzedaży sponsoringu Biura Reklamy TVP

Przyszli Liderzy SBP:
• Bartosz Wiśniewski – Dyrektor operacyjny Pierwszej Ligi Piłkarskiej
• Michał Kanarkiewicz – Kanarkiewicz Strategy Consulting
• Paweł Kozioł – Senior Marketing Specialist Superbet Polska
• Paulina Laby – Senior PR & Sponsorship Specialist w STS

Ostatnie wpisy

ORLEN Partnerem Strategicznym Sport for Brands

Mamy ogromny zaszczyt poinformować, że Partnerem Strategicznym Sport for Brands 2025 została Grupa ORLEN ORLEN to zintegrowany koncern multienergetyczny, prowadzący działalność głównie w Europie Środkowej. ORLEN dostarcza energię i paliwa dla ponad 100 mln ludzi w państwach Europejskich, a nowoczesne produkty pod marką spółki są sprzedawane w więcej niż 100 krajach na sześciu kontynentach. Działalność […]
SPORT FOR BRANDS 2025

02/06/2025 | 08:01

Plus Partnerem Sport for Brands

Mamy zaszczyt poinformować, że do grona Partnerów Sport for Brands 2025 dołączyła marka Plus! Polkomtel Sp. z o.o. to wiodący operator telekomunikacyjny w Polsce, świadczący usługi pod marką Plus. Jest liderem technologii 5G korzystającym z najnowocześniejszych rozwiązań telekomunikacyjnych w rozwijaniu usług dla swoich klientów. Jest częścią Grupy Polsat Plus, największej grupy medialno-telekomunikacyjnej w Polsce dostarczającej […]
SPORT FOR BRANDS 2025

30/05/2025 | 12:57

Polski Związek Piłki Nożnej Partnerem Sport for Brands

Polski Związek Piłki Nożnej Partnerem Sport for Brands 2025! Polski Związek Piłki Nożnej (PZPN) jest centralnym organem odpowiedzialnym za rozwój, organizację i promocję piłki nożnej w Polsce w piłce jedenastoosobowej, halowej (futsal) i plażowej, we wszystkich odmianach aprobowanych przez FIFA i UEFA. Jako członek FIFA i UEFA, PZPN zarządza krajowymi rozgrywkami, a także reprezentacjami Polski. […]
SPORT FOR BRANDS 2025

30/05/2025 | 12:19