#PijKranówkę to społeczna inicjatywa MPWiK S.A. we Wrocławiu. Akcja promuje ideę zrównoważonego rozwoju. Zrodziła się z pytania o to dlaczego w kraju, w którym prawie każdy ma bezpośredni dostęp do wysokiej jakości wody, wciąż kupujemy wodę butelkowaną?
Picie kranówki to same korzyści – dla zdrowia, dla domowego budżetu i dla środowiska. Woda dostarczana przez wrocławskie MPWiK jest bezpieczna, zdrowa i przede wszystkim tańsza od butelkowanej – jeden litr kranówki kosztuje mniej niż jeden grosz. Jeśli wybierzesz kranówkę zamiast wody butelkowanej, to w ciągu roku w Twoim portfelu zostanie ponad 1000 zł i oszczędzisz środowisku 19 kg plastiku.
Kampania społeczna ma na celu edukację ekologiczną społeczeństwa i przekonanie do wyboru kranówki jako wody do picia na co dzień. Przedstawia zalety picia wody kranowej i rezygnacji z wody butelkowanej. Kształtowanie postaw i zachowań proekologicznych jest jedną z misji MPWiK S.A., wpisanych w trend zrównoważonego rozwoju biznesu. Do kampanii zaangażowaliśmy wrocławskie kluby sportowe, które zostając ambasadorami #PijKranówkę promują wrocławską kranówkę wśród swoich kibiców i fanów. Kranówka produkowana przez MPWiK jest oficjalną wodą wielu klubów sportowych we Wrocławiu czy wrocławskiego maratonu. Na potrzebę obsługi tego ostatniego wydarzenia pracownicy MPWiK skonstruowali nalewaki, dzięki którym w parę sekund można napełnić wodą dziesiątki kubeczków.
Więcej informacji na stronie: www.pijkranowke.pl
Ostatnie wpisy
PKO Bank Polski członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska
03/12/2024 | 14:41
Trefl członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska
03/12/2024 | 14:31
Totalizator Sportowy członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska
03/12/2024 | 14:14