18.10.2024

Blachotrapez Partnerem Głównym VIII Kongresu SBP

Mamy przyjemność poinformować, że Partnerem Głównym VIII Kongresu SBP została firma Blachotrapez

Spółka Blachotrapez to lider branży budowlanej z polskim kapitałem – obecna na rynku 55 lat. Producent pokryć dachowych, którego produkty sprzedają się dobrze nie tylko w Europie, ale i m.in. za oceanem, w Afryce czy na Bliskim Wschodzie. W zakładach Blachotrapez przerabianych jest ok. 120 tys. ton stali. Standardy jakości są udoskonalane na bieżąco, a firma trzyma się jasno określonych zasad. Blachotrapez posiada nowoczesne zakłady produkcyjne, a jako Grupa już dawno przestała kojarzyć się wyłącznie z pokryciami dachowymi. Kładąc nacisk na rozwój, Blachotrapez sukcesywnie wdraża na rynek kolejne marki. Blachotrapez to jedyny w Polsce i drugi liczący się w Europie producent posiadający w ofercie pokrycia z kruszywem skalnym pod marką BTR Systems. W skład Grupy wchodzą również takie marki jak: systemy rynnowe KROP, systemy ogrodzeń GARD czy bezpieczne i lekkie panele fotowoltaiczne PBC Panels.

Według Forbesa firma należy do najcenniejszych polskich firm rodzinnych, jednocześnie będąc w grupie największych firm w Polsce.

Siła Grupy tkwi w różnorodności i innowacyjności. Marka działa z pełnym zaangażowaniem, kreując dynamicznie rozwijający się wizerunek Grupy Blachotrapez zarówno w Polsce, jak i na świecie. Współpracuje z czołowymi sportowcami, jak Kamil Stoch czy Kamil Glik. Jej kampanie związane z Pucharem Świata 2021/2022 osiągnęły ponad 26 mln wyświetleń, co przyczyniło się do wzrostu rozpoznawalności marki. Blachotrapez jest liderem wśród pokryć dachowych i w czołówce firm zaangażowanych w sponsoring sportowy. Jest organizatorem największego konkursu dla dekarzy na świecie „Mistrz Dekarstwa”, który przyciągnął ponad 1000 dekarzy. Wielki finał konkursu, transmitowany na żywo i szeroko promowany w mediach społecznościowych, osiągnął imponujące 7,5 miliona wyświetleń. Widoczność marki budowana jest podczas największych targów branżowych nie tylko w Polsce, ale i w Europie czy Stanach Zjednoczonych. W mediach społecznościowych Grupa osiągnęła 20% wzrost zainteresowania w ciągu ostatnich trzech lat dzięki kampaniom RTM i spójnej komunikacji. Ścisła współpraca z Zarządem oraz dynamiczne decyzje sprawiają, że jej działania marketingowe są skuteczne i konsekwentne, co pozwala realizować długofalowe cele strategiczne.

Ostatnie wpisy

Poznaliśmy Liderów i Przyszłych Liderów SBP 2024

Doświadczone autorytety, które swoją pasją, odwagą i innowacyjnym podejściem inspirują całe środowisko oraz młode talenty wyznaczające nowe kierunki rozwoju sportu. Stowarzyszenie Sport Biznes Polska po raz trzeci wyłoniło liderów branży sportowo-biznesowej. Podczas odbywającego się w Warszawie VIII Kongresu Sport Biznes Polska poznaliśmy zwycięzców Plebiscytu Liderów i Przyszłych Liderów SBP 2024. Konkurs Sport Biznes Polska to […]
Bez kategorii

05/11/2024 | 10:30

LOTTO Partnerem Głównym VIII Kongresu SBP!

Miło nam poinformować, że do grona Partnerów Głównych VIII Kongresu Sport Biznes Polska dołączyła marka LOTTO. Marka parasolowa LOTTO LOTTO TO RADOŚĆ WYGRYWANIA. Marka LOTTO łączy w sobie wszystkie pozytywne emocje i wartości, które na co dzień towarzyszą graczom – radość, dobrą zabawę, optymizm, wiarę w szczęście i wygraną. To właśnie jest najważniejsze w LOTTO. […]
VIII Kongres

02/11/2024 | 23:41

TRIPLA PRO Partnerem VIII Kongresu SBP

Miło nam poinformować, że Partnerem VIII Kongresu Sport Biznes Polska została firma Tripla PRO Jak sami o sobie mówią: „Jesteśmy agencją, która redefiniuje kreatywność i wprowadza innowacyjne rozwiązania na rynek. Nasza filozofia to nieustanne zaskakiwanie i generowanie pomysłów, które przynoszą realne efekty.  W naszej pracy każde działanie ma swoje uzasadnienie, a różnorodność w zespole to […]
VIII Kongres

02/11/2024 | 23:19

VIII KONGRES SPORT BIZNES POLSKA  5-6 LISTOPADA 2024 – DOUBLETREE BY HILTON WARSZAWA  KONTAKT DO ORGANIZATORA ➡