18.10.2024

Blachotrapez Partnerem Głównym VIII Kongresu SBP

Mamy przyjemność poinformować, że Partnerem Głównym VIII Kongresu SBP została firma Blachotrapez

Spółka Blachotrapez to lider branży budowlanej z polskim kapitałem – obecna na rynku 55 lat. Producent pokryć dachowych, którego produkty sprzedają się dobrze nie tylko w Europie, ale i m.in. za oceanem, w Afryce czy na Bliskim Wschodzie. W zakładach Blachotrapez przerabianych jest ok. 120 tys. ton stali. Standardy jakości są udoskonalane na bieżąco, a firma trzyma się jasno określonych zasad. Blachotrapez posiada nowoczesne zakłady produkcyjne, a jako Grupa już dawno przestała kojarzyć się wyłącznie z pokryciami dachowymi. Kładąc nacisk na rozwój, Blachotrapez sukcesywnie wdraża na rynek kolejne marki. Blachotrapez to jedyny w Polsce i drugi liczący się w Europie producent posiadający w ofercie pokrycia z kruszywem skalnym pod marką BTR Systems. W skład Grupy wchodzą również takie marki jak: systemy rynnowe KROP, systemy ogrodzeń GARD czy bezpieczne i lekkie panele fotowoltaiczne PBC Panels.

Według Forbesa firma należy do najcenniejszych polskich firm rodzinnych, jednocześnie będąc w grupie największych firm w Polsce.

Siła Grupy tkwi w różnorodności i innowacyjności. Marka działa z pełnym zaangażowaniem, kreując dynamicznie rozwijający się wizerunek Grupy Blachotrapez zarówno w Polsce, jak i na świecie. Współpracuje z czołowymi sportowcami, jak Kamil Stoch czy Kamil Glik. Jej kampanie związane z Pucharem Świata 2021/2022 osiągnęły ponad 26 mln wyświetleń, co przyczyniło się do wzrostu rozpoznawalności marki. Blachotrapez jest liderem wśród pokryć dachowych i w czołówce firm zaangażowanych w sponsoring sportowy. Jest organizatorem największego konkursu dla dekarzy na świecie „Mistrz Dekarstwa”, który przyciągnął ponad 1000 dekarzy. Wielki finał konkursu, transmitowany na żywo i szeroko promowany w mediach społecznościowych, osiągnął imponujące 7,5 miliona wyświetleń. Widoczność marki budowana jest podczas największych targów branżowych nie tylko w Polsce, ale i w Europie czy Stanach Zjednoczonych. W mediach społecznościowych Grupa osiągnęła 20% wzrost zainteresowania w ciągu ostatnich trzech lat dzięki kampaniom RTM i spójnej komunikacji. Ścisła współpraca z Zarządem oraz dynamiczne decyzje sprawiają, że jej działania marketingowe są skuteczne i konsekwentne, co pozwala realizować długofalowe cele strategiczne.

Ostatnie wpisy

Mindsetup Sport+ dołącza do Stowarzyszenia Sport Biznes Polska!

Mindsetup Sport+ to platforma online wsparcia mentalnego i performance coaching dla sportowców zawodowych i amatarów. Twój mentalny sztab szkoleniowy 24/7 Są zespołem pasjonatów, którzy wierzą, że prawdziwy sukces w sporcie zaczyna się od silnego, odpornego umysłu. W ramach Mindsetup Sport+ oferują kompleksowe wsparcie dla sportowców, trenerów i drużyn, które pozwala osiągnąć szczyty ich możliwości – […]
News

17/09/2025 | 10:18

FPLZ poszerza skład – PGE Ekstraliga nowym członkiem

10 września 2025 w Warszawie odbyło się spotkanie Forum Polskich Lig Zawodowych. Kluczowym wydarzeniem było poszerzenie gremium FPLZ o PGE Ekstraligę Żużlową. Forum Polskich Lig Zawodowych powstało w czerwcu 2024 roku.  Wtedy to decyzję o jego powołaniu podjęli prezesi: Ekstraklasy S.A., Polskiej Ligi Koszykówki S.A., Polskiej Ligi Siatkówki S.A. oraz Superligi sp z o.o., a […]
Komunikaty SBP

11/09/2025 | 14:05

Fundacja Dyplomacji Sportowej Partnerem X Kongresu Sport Biznes Polska

Miło nam poinformować że Fundacja Dyplomacji Sportowej została Partnerem X Kongresu SBP Fundacja Dyplomacji Sportowej jest organizacją pozarządową działającą globalnie na styku sportu i dyplomacji.  Działania fundacji skupiają się na tworzeniu międzynarodowych więzi oraz wspieraniu dialogu między kulturami poprzez sport. Dlatego od początku misją fundacji jest inspirowanie społeczności do aktywnego uczestnictwa w życiu sportowym, przy […]
Komunikaty SBP

11/09/2025 | 08:26