18.10.2024

Blachotrapez Partnerem Głównym VIII Kongresu SBP

Mamy przyjemność poinformować, że Partnerem Głównym VIII Kongresu SBP została firma Blachotrapez

Spółka Blachotrapez to lider branży budowlanej z polskim kapitałem – obecna na rynku 55 lat. Producent pokryć dachowych, którego produkty sprzedają się dobrze nie tylko w Europie, ale i m.in. za oceanem, w Afryce czy na Bliskim Wschodzie. W zakładach Blachotrapez przerabianych jest ok. 120 tys. ton stali. Standardy jakości są udoskonalane na bieżąco, a firma trzyma się jasno określonych zasad. Blachotrapez posiada nowoczesne zakłady produkcyjne, a jako Grupa już dawno przestała kojarzyć się wyłącznie z pokryciami dachowymi. Kładąc nacisk na rozwój, Blachotrapez sukcesywnie wdraża na rynek kolejne marki. Blachotrapez to jedyny w Polsce i drugi liczący się w Europie producent posiadający w ofercie pokrycia z kruszywem skalnym pod marką BTR Systems. W skład Grupy wchodzą również takie marki jak: systemy rynnowe KROP, systemy ogrodzeń GARD czy bezpieczne i lekkie panele fotowoltaiczne PBC Panels.

Według Forbesa firma należy do najcenniejszych polskich firm rodzinnych, jednocześnie będąc w grupie największych firm w Polsce.

Siła Grupy tkwi w różnorodności i innowacyjności. Marka działa z pełnym zaangażowaniem, kreując dynamicznie rozwijający się wizerunek Grupy Blachotrapez zarówno w Polsce, jak i na świecie. Współpracuje z czołowymi sportowcami, jak Kamil Stoch czy Kamil Glik. Jej kampanie związane z Pucharem Świata 2021/2022 osiągnęły ponad 26 mln wyświetleń, co przyczyniło się do wzrostu rozpoznawalności marki. Blachotrapez jest liderem wśród pokryć dachowych i w czołówce firm zaangażowanych w sponsoring sportowy. Jest organizatorem największego konkursu dla dekarzy na świecie „Mistrz Dekarstwa”, który przyciągnął ponad 1000 dekarzy. Wielki finał konkursu, transmitowany na żywo i szeroko promowany w mediach społecznościowych, osiągnął imponujące 7,5 miliona wyświetleń. Widoczność marki budowana jest podczas największych targów branżowych nie tylko w Polsce, ale i w Europie czy Stanach Zjednoczonych. W mediach społecznościowych Grupa osiągnęła 20% wzrost zainteresowania w ciągu ostatnich trzech lat dzięki kampaniom RTM i spójnej komunikacji. Ścisła współpraca z Zarządem oraz dynamiczne decyzje sprawiają, że jej działania marketingowe są skuteczne i konsekwentne, co pozwala realizować długofalowe cele strategiczne.

Ostatnie wpisy

#PijKranówkę Partnerem Głównym VIII Kongresu SBP!

Mamy przyjemność poinformować, że Partnerem Głównym VIII Kongresu SBP została kampania społeczna #PijKranówkę  prowadzona przez MPWiK S.A. we Wrocławiu #PijKranówkę to społeczna inicjatywa MPWiK S.A. we Wrocławiu. Akcja promuje ideę zrównoważonego rozwoju. Zrodziła się z pytania o to dlaczego w kraju, w którym prawie każdy ma bezpośredni dostęp do wysokiej jakości wody, wciąż kupujemy wodę […]
VIII Kongres

21/10/2024 | 12:08

DCS Polana Jakuszycka Partnerem VIII Kongresu SBP

Mamy przyjemność poinformować, że Partnerem VIII Kongresu Sport Biznes Polska zostało Dolnośląskie Centrum Sportu Polana Jakuszycka Dolnośląskie Centrum Sportu Polana Jakuszycka to jeden z największych i najnowocześniejszych ośrodków narciarstwa biegowego i biathlonu w Europie. Znajduje się na wysokości ponad 800 metrów n.p.m. Specyficzny mikroklimat sprawia, że śnieg na tutejszych trasach leży nawet przez pół roku. Od […]
VIII Kongres

18/10/2024 | 13:27

Forum by Nowy Styl partnerem VIII Kongresu SBP

Mamy przyjemność poinformować, że Partnerem VIII edycji Kongresu Sport Biznes Polska zostało Forum by Nowy Styl Forum to jedna z marek firmy NowyStyl – europejskiego lidera w branży mebli biurowych. Posiadamy kilkunastoletnie doświadczenie w produkcji i dostarczaniu foteli, siedzisk oraz trybun teleskopowych na duże stadiony, hale sportowe, sale koncertowe, kina, teatry i audytoria. Ergonomia, design, akustyka, […]
VIII Kongres

18/10/2024 | 13:24

97% DOSTĘPNY PAKIETÓW NA VIII KONGRES SPORT BIZNES POLSKA ZOSTAŁO JUŻ ZAREZEROWANYCH! KUP SWÓJ BILET ➡