16.10.2024

KINDER Joy of moving Polska Partnerem IV bloku VIII Kongresu SBP

Mamy przyjemność poinformować, że firma Kinder Joy of moving Polska została Partnerem bloku „Sport dzieci i młodzieży”, który odbędzie się już 5 listopada podczas VIII Kongresu Sport Biznes Polska

KINDER Joy of moving to program z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu realizowany przez Grupę Ferrero w ponad 20 krajach na całym świecie, w tym od 2007 roku również w Polsce. Celem programu jest szeroko rozumiana edukacja sportowa oraz promocja aktywnego stylu życia wśród młodego pokolenia oraz ich rodzin. W Polsce na program składa się kilka projektów o charakterze edukacyjno-sportowym. Wszystkie realizowane są przez Grupę Ferrero we współpracy z partnerskimi organizacjami sportowymi – Polskim Komitetem Olimpijskim, Polskim Związkiem Piłki Siatkowej, Polskim Związkiem Tenisowym, Polskim Związkiem Żeglarskim i Fundacją Moniki Pyrek oraz pod honorowym patronatem Ministerstwa Sportu i Turystyki. Tak szeroka obecności programu KINDER Joy of moving w naszym kraju powodowana jest chęcią pokazania najmłodszym, że każda dyscyplina sportu niesie ze sobą wiele radości, a próbowanie różnych form aktywności może pozytywnie wpływać na nasz rozwój oraz samopoczucie.

W 2024 roku Grupa Ferrero w Polsce otrzymała „Wyróżnienie fair play im. Zofii Żukowskiej PKOl” za działania w ramach programu KINDER Joy of moving, promujące uniwersalne wartości sportu wśród młodego pokolenia.

Inicjatywna Ferrero odpowiada na trzy cele „Agendy na rzecz zrównoważonego rozwoju do 2030” ONZ:  dobre zdrowie i jakość życia (3), dobra jakość edukacji (4) i partnerstwo na rzecz celów (17).

Ostatnie wpisy

ORLEN Partnerem Strategicznym Sport for Brands

Mamy ogromny zaszczyt poinformować, że Partnerem Strategicznym Sport for Brands 2025 została Grupa ORLEN ORLEN to zintegrowany koncern multienergetyczny, prowadzący działalność głównie w Europie Środkowej. ORLEN dostarcza energię i paliwa dla ponad 100 mln ludzi w państwach Europejskich, a nowoczesne produkty pod marką spółki są sprzedawane w więcej niż 100 krajach na sześciu kontynentach. Działalność […]
SPORT FOR BRANDS 2025

02/06/2025 | 08:01

Plus Partnerem Sport for Brands

Mamy zaszczyt poinformować, że do grona Partnerów Sport for Brands 2025 dołączyła marka Plus! Polkomtel Sp. z o.o. to wiodący operator telekomunikacyjny w Polsce, świadczący usługi pod marką Plus. Jest liderem technologii 5G korzystającym z najnowocześniejszych rozwiązań telekomunikacyjnych w rozwijaniu usług dla swoich klientów. Jest częścią Grupy Polsat Plus, największej grupy medialno-telekomunikacyjnej w Polsce dostarczającej […]
SPORT FOR BRANDS 2025

30/05/2025 | 12:57

Polski Związek Piłki Nożnej Partnerem Sport for Brands

Polski Związek Piłki Nożnej Partnerem Sport for Brands 2025! Polski Związek Piłki Nożnej (PZPN) jest centralnym organem odpowiedzialnym za rozwój, organizację i promocję piłki nożnej w Polsce w piłce jedenastoosobowej, halowej (futsal) i plażowej, we wszystkich odmianach aprobowanych przez FIFA i UEFA. Jako członek FIFA i UEFA, PZPN zarządza krajowymi rozgrywkami, a także reprezentacjami Polski. […]
SPORT FOR BRANDS 2025

30/05/2025 | 12:19