20.09.2024

Anna Garczyk-Zielińska członkinią Stowarzyszenia Sport Biznes Polska

Anna Garczyk-Zielińska – Specjalistka z obszaru sponsoringu, promocji z doświadczeniem w realizacji projektów marketingowo-promocyjnych.

Stara się efektywnie realizować cele poprzez połączenie umiejętności nawiązywania kontaktów interpersonalnych z trafną analizą potrzeb oraz dostosowaniu produktu i działań do indywidualnych potrzeb i wymagań klienta/partnera biznesowego. Posiada doskonale rozwinięte umiejętności organizatorskie, wyśmienicie sprawdza się w zadaniach wymagających łączenia wielu kompetencji oraz pracy wielozadaniowej.
Od 2009 roku do 2017 zajmowała się promocją oraz sponsoringiem w Zarządzie Infrastruktury Sportowej w Krakowie.
W obszarze sponsoringu zajmowała się:
-aktywnym pozyskiwaniem sponsorów dla realizowanych wydarzeń sportowo-kulturalnych,
-przygotowywaniem ofert promocyjnych dla potencjalnych partnerów oraz negocjowaniem z nimi warunków współpracy,
-realizacji warunków umów sponsoringowych oraz nadzór nad ich wykonaniem.

Najwięksi pozyskani sponsorzy/partnerzy to m.in.: PKO BP, PZU S.A., Food Care, Farmona, Carrefour

Zrealizowane wydarzenia:
Imprezy biegowe: Cracovia Maraton, PZU Bieg Trzech Kopców, Cracovia Półmaraton Królewski
Pozostałe imprezy sportowe: Siatkówka Plażowa, Polska Liga Żużlowa, Mistrzostwa Europy w Kajakarstwie Slalomowym Górskim.
Jako współorganizator: ostatni etap Tour de Pologne, Scandia Maraton.

W kolejnych 3 latach aktywność zawodowa Anny Garczyk-Zielińskiej była związana z prywatna firmą odzieżową, gdzie poza kierowaniem regionem sprzedaży zajmowałam się również kontaktami biznesowymi. W czasie pandemii zmieniła pracodawcę na Polską Organizację Turystyczną gdzie realizowała działania promocyjne na rzecz projektu ” Polskiego Bonu Turystycznego”. Aktualnie pracuje w Krakowskiej spółce miejskiej „Kraków5020” gdzie jest odpowiedzialna za współpracę biznesową opartą w głównej mierze na pozyskiwaniu partnerów biznesowych dla Centrum Kongresowego ICE Kraków.

Magister marketingu a swoją pracę poświęciła tematowi sponsoringu i analizie rozróżnienia pojęć „sponsoring” i „mecenat”.

Ostatnie wpisy

Stowarzyszenie Sport Biznes Polska z nowym zarządem

9 stycznia 2025 roku w Poznaniu odbyło się walne zgromadzenie Stowarzyszenia Sport Biznes Polska. Podczas spotkania podsumowano działalność zarządu za kadencję 2020-2024 oraz przeprowadzono głosowanie nad wyborem nowych władz na lata 2025-2028. W skład nowego zarządu weszli dotychczasowi członkowie: Skład Komisji Rewizyjnej na lata 2025-2028 przedstawia się następująco: Podczas Zgromadzenia wybrano również Przewodniczącego SBP na […]
IX Kongres i Gala SBP

10/01/2025 | 08:53

SportPro.biz członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska

SportPro.biz to serwis skupiający się na profesjonalnej tematyce biznesowej dla przedstawicieli tego dynamicznego sektora, będący odpowiedzią na potrzebę zrozumienia oraz rozwoju w obszarze marketingu, sponsoringu i szeroko rozumianego biznesu sportowego. Koncepcja portalu zakłada koncentrację na tematyce o trwałym znaczeniu i unikalnym charakterze, a kluczową wartością platformy są rzetelne, merytoryczne treści w połączeniu z praktycznym know-how […]
Bez kategorii

18/12/2024 | 12:30

Runmageddon członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska

Runmageddon to największy w Polsce bieg z przeszkodami o poziomie trudności dostosowanym do możliwości każdego śmiałka. Kulturowy fenomen stanowi wyzwanie dla ciała i umysłu, jednak pozostając w zasięgu wszystkich zainteresowanych. Wydarzenie ma na celu dawać możliwości do stania się lepszą wersją siebie, dostarczać emocji, a jednocześnie budować optymistyczny obraz Polski i Polaków. Na runmageddonowych trasach […]
Bez kategorii

18/12/2024 | 12:17