20.09.2024

Anna Garczyk-Zielińska członkinią Stowarzyszenia Sport Biznes Polska

Anna Garczyk-Zielińska – Specjalistka z obszaru sponsoringu, promocji z doświadczeniem w realizacji projektów marketingowo-promocyjnych.

Stara się efektywnie realizować cele poprzez połączenie umiejętności nawiązywania kontaktów interpersonalnych z trafną analizą potrzeb oraz dostosowaniu produktu i działań do indywidualnych potrzeb i wymagań klienta/partnera biznesowego. Posiada doskonale rozwinięte umiejętności organizatorskie, wyśmienicie sprawdza się w zadaniach wymagających łączenia wielu kompetencji oraz pracy wielozadaniowej.
Od 2009 roku do 2017 zajmowała się promocją oraz sponsoringiem w Zarządzie Infrastruktury Sportowej w Krakowie.
W obszarze sponsoringu zajmowała się:
-aktywnym pozyskiwaniem sponsorów dla realizowanych wydarzeń sportowo-kulturalnych,
-przygotowywaniem ofert promocyjnych dla potencjalnych partnerów oraz negocjowaniem z nimi warunków współpracy,
-realizacji warunków umów sponsoringowych oraz nadzór nad ich wykonaniem.

Najwięksi pozyskani sponsorzy/partnerzy to m.in.: PKO BP, PZU S.A., Food Care, Farmona, Carrefour

Zrealizowane wydarzenia:
Imprezy biegowe: Cracovia Maraton, PZU Bieg Trzech Kopców, Cracovia Półmaraton Królewski
Pozostałe imprezy sportowe: Siatkówka Plażowa, Polska Liga Żużlowa, Mistrzostwa Europy w Kajakarstwie Slalomowym Górskim.
Jako współorganizator: ostatni etap Tour de Pologne, Scandia Maraton.

W kolejnych 3 latach aktywność zawodowa Anny Garczyk-Zielińskiej była związana z prywatna firmą odzieżową, gdzie poza kierowaniem regionem sprzedaży zajmowałam się również kontaktami biznesowymi. W czasie pandemii zmieniła pracodawcę na Polską Organizację Turystyczną gdzie realizowała działania promocyjne na rzecz projektu ” Polskiego Bonu Turystycznego”. Aktualnie pracuje w Krakowskiej spółce miejskiej „Kraków5020” gdzie jest odpowiedzialna za współpracę biznesową opartą w głównej mierze na pozyskiwaniu partnerów biznesowych dla Centrum Kongresowego ICE Kraków.

Magister marketingu a swoją pracę poświęciła tematowi sponsoringu i analizie rozróżnienia pojęć „sponsoring” i „mecenat”.

Ostatnie wpisy

Unia Metropolii Polskich Partnerem VIII Kongresu SBP

Mamy przyjemność poinformować, że do grona Partnerów VIII Kongresu Sport Biznes Polska dołącza Unia Metropolii Polskich Unia Metropolii Polskich im. Pawła Adamowicza to organizacja zrzeszająca dwanaście największych miast w Polsce, m.in. Białystok, Bydgoszcz, Gdańsk, Katowice, Kraków, Lublin, Łódź, Poznań, Rzeszów, Szczecin, Warszawę i Wrocław. Razem dążymy do rozwoju społeczno-gospodarczego i wzmacniania samorządności terytorialnej, promując innowacyjne praktyki […]
VIII Kongres

03/10/2024 | 10:15

SPORTFIVE Partnerem VIII edycji Kongresu SBP!

Mamy przyjemność poinformować, że do grona Partnerów VIII Kongresu Sport Biznes Polska dołącza firma Sportfive! SPORTFIVE to wiodąca globalna agencja marketingu sportowego, która kreatywnie łączy marki, podmioty sportowe, platformy mediowe i fanów, aby tworzyć strategiczne partnerstwa w zakresie sportu. Agencja realizuje rozwiązania dostosowane do potrzeb klienta, oparte na zaufaniu i przejrzystości, rozległej wiedzy rynkowej, bogatym […]
VIII Kongres

01/10/2024 | 15:29

Interplay.pl Partnerem VIII Kongresu SBP

Z przyjemnością informujemy, że portal Interplay.pl został Partnerem Medialnym VIII Kongresu Sport Biznes Polska! Interplay.pl – największy i najstarszy serwis o branży rozrywkowej w Polsce. Porusza tematy związane z zakładami bukmacherskimi, automatami, kasynami, e-sportem i loteriami. Redakcja co roku tworzy ranking najbardziej wpływowych ludzi w polskiej branży rozrywkowej. Dba o to, aby polski rynek gier […]
VIII Kongres

01/10/2024 | 12:11