20.09.2024

Anna Garczyk-Zielińska członkinią Stowarzyszenia Sport Biznes Polska

Anna Garczyk-Zielińska – Specjalistka z obszaru sponsoringu, promocji z doświadczeniem w realizacji projektów marketingowo-promocyjnych.

Stara się efektywnie realizować cele poprzez połączenie umiejętności nawiązywania kontaktów interpersonalnych z trafną analizą potrzeb oraz dostosowaniu produktu i działań do indywidualnych potrzeb i wymagań klienta/partnera biznesowego. Posiada doskonale rozwinięte umiejętności organizatorskie, wyśmienicie sprawdza się w zadaniach wymagających łączenia wielu kompetencji oraz pracy wielozadaniowej.
Od 2009 roku do 2017 zajmowała się promocją oraz sponsoringiem w Zarządzie Infrastruktury Sportowej w Krakowie.
W obszarze sponsoringu zajmowała się:
-aktywnym pozyskiwaniem sponsorów dla realizowanych wydarzeń sportowo-kulturalnych,
-przygotowywaniem ofert promocyjnych dla potencjalnych partnerów oraz negocjowaniem z nimi warunków współpracy,
-realizacji warunków umów sponsoringowych oraz nadzór nad ich wykonaniem.

Najwięksi pozyskani sponsorzy/partnerzy to m.in.: PKO BP, PZU S.A., Food Care, Farmona, Carrefour

Zrealizowane wydarzenia:
Imprezy biegowe: Cracovia Maraton, PZU Bieg Trzech Kopców, Cracovia Półmaraton Królewski
Pozostałe imprezy sportowe: Siatkówka Plażowa, Polska Liga Żużlowa, Mistrzostwa Europy w Kajakarstwie Slalomowym Górskim.
Jako współorganizator: ostatni etap Tour de Pologne, Scandia Maraton.

W kolejnych 3 latach aktywność zawodowa Anny Garczyk-Zielińskiej była związana z prywatna firmą odzieżową, gdzie poza kierowaniem regionem sprzedaży zajmowałam się również kontaktami biznesowymi. W czasie pandemii zmieniła pracodawcę na Polską Organizację Turystyczną gdzie realizowała działania promocyjne na rzecz projektu ” Polskiego Bonu Turystycznego”. Aktualnie pracuje w Krakowskiej spółce miejskiej „Kraków5020” gdzie jest odpowiedzialna za współpracę biznesową opartą w głównej mierze na pozyskiwaniu partnerów biznesowych dla Centrum Kongresowego ICE Kraków.

Magister marketingu a swoją pracę poświęciła tematowi sponsoringu i analizie rozróżnienia pojęć „sponsoring” i „mecenat”.

Ostatnie wpisy

Poznaliśmy Liderów i Przyszłych Liderów SBP 2024

Doświadczone autorytety, które swoją pasją, odwagą i innowacyjnym podejściem inspirują całe środowisko oraz młode talenty wyznaczające nowe kierunki rozwoju sportu. Stowarzyszenie Sport Biznes Polska po raz trzeci wyłoniło liderów branży sportowo-biznesowej. Podczas odbywającego się w Warszawie VIII Kongresu Sport Biznes Polska poznaliśmy zwycięzców Plebiscytu Liderów i Przyszłych Liderów SBP 2024. Konkurs Sport Biznes Polska to […]
Bez kategorii

05/11/2024 | 10:30

LOTTO Partnerem Głównym VIII Kongresu SBP!

Miło nam poinformować, że do grona Partnerów Głównych VIII Kongresu Sport Biznes Polska dołączyła marka LOTTO. Marka parasolowa LOTTO LOTTO TO RADOŚĆ WYGRYWANIA. Marka LOTTO łączy w sobie wszystkie pozytywne emocje i wartości, które na co dzień towarzyszą graczom – radość, dobrą zabawę, optymizm, wiarę w szczęście i wygraną. To właśnie jest najważniejsze w LOTTO. […]
VIII Kongres

02/11/2024 | 23:41

TRIPLA PRO Partnerem VIII Kongresu SBP

Miło nam poinformować, że Partnerem VIII Kongresu Sport Biznes Polska została firma Tripla PRO Jak sami o sobie mówią: „Jesteśmy agencją, która redefiniuje kreatywność i wprowadza innowacyjne rozwiązania na rynek. Nasza filozofia to nieustanne zaskakiwanie i generowanie pomysłów, które przynoszą realne efekty.  W naszej pracy każde działanie ma swoje uzasadnienie, a różnorodność w zespole to […]
VIII Kongres

02/11/2024 | 23:19

VIII KONGRES SPORT BIZNES POLSKA  5-6 LISTOPADA 2024 – DOUBLETREE BY HILTON WARSZAWA  KONTAKT DO ORGANIZATORA ➡