20.09.2024

Anna Garczyk-Zielińska członkinią Stowarzyszenia Sport Biznes Polska

Anna Garczyk-Zielińska – Specjalistka z obszaru sponsoringu, promocji z doświadczeniem w realizacji projektów marketingowo-promocyjnych.

Stara się efektywnie realizować cele poprzez połączenie umiejętności nawiązywania kontaktów interpersonalnych z trafną analizą potrzeb oraz dostosowaniu produktu i działań do indywidualnych potrzeb i wymagań klienta/partnera biznesowego. Posiada doskonale rozwinięte umiejętności organizatorskie, wyśmienicie sprawdza się w zadaniach wymagających łączenia wielu kompetencji oraz pracy wielozadaniowej.
Od 2009 roku do 2017 zajmowała się promocją oraz sponsoringiem w Zarządzie Infrastruktury Sportowej w Krakowie.
W obszarze sponsoringu zajmowała się:
-aktywnym pozyskiwaniem sponsorów dla realizowanych wydarzeń sportowo-kulturalnych,
-przygotowywaniem ofert promocyjnych dla potencjalnych partnerów oraz negocjowaniem z nimi warunków współpracy,
-realizacji warunków umów sponsoringowych oraz nadzór nad ich wykonaniem.

Najwięksi pozyskani sponsorzy/partnerzy to m.in.: PKO BP, PZU S.A., Food Care, Farmona, Carrefour

Zrealizowane wydarzenia:
Imprezy biegowe: Cracovia Maraton, PZU Bieg Trzech Kopców, Cracovia Półmaraton Królewski
Pozostałe imprezy sportowe: Siatkówka Plażowa, Polska Liga Żużlowa, Mistrzostwa Europy w Kajakarstwie Slalomowym Górskim.
Jako współorganizator: ostatni etap Tour de Pologne, Scandia Maraton.

W kolejnych 3 latach aktywność zawodowa Anny Garczyk-Zielińskiej była związana z prywatna firmą odzieżową, gdzie poza kierowaniem regionem sprzedaży zajmowałam się również kontaktami biznesowymi. W czasie pandemii zmieniła pracodawcę na Polską Organizację Turystyczną gdzie realizowała działania promocyjne na rzecz projektu ” Polskiego Bonu Turystycznego”. Aktualnie pracuje w Krakowskiej spółce miejskiej „Kraków5020” gdzie jest odpowiedzialna za współpracę biznesową opartą w głównej mierze na pozyskiwaniu partnerów biznesowych dla Centrum Kongresowego ICE Kraków.

Magister marketingu a swoją pracę poświęciła tematowi sponsoringu i analizie rozróżnienia pojęć „sponsoring” i „mecenat”.

Ostatnie wpisy

5 pytań do Aidy Belli

Aida BellaDyrektor ds. komunikacji, PR i relacji z otoczeniem w PROFBUD. Wcześniej m.in. Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej i Rzecznik Prasowy Totalizatora Sportowego. Była reprezentantka Polski w short-tracku, brązowa medalistka Mistrzostw Europy w sztafecie, multimedalistka Mistrzostw Polski. Komentatorka sportowa, ekspertka ds. komunikacji, PR i menedżerka sportowców – współpracuje m.in. z Natalią Maliszewską i Piotrem Michalskim. Sport […]
5 pytań do eksperta

24/10/2025 | 09:02

Liderzy, którzy kształtują przyszłość polskiego sportu – ogłaszamy zwycięzców Plebiscytu Liderów i Przyszłych Liderów Sport Biznes Polska 2025!

Doświadczenie, wizja, pasja i odpowiedzialność. A z drugiej strony – energia, odwaga i nowe spojrzenie na rozwój sportu w Polsce. To połączenie najlepiej oddaje charakter laureatów Plebiscytu Liderów i Przyszłych Liderów Sport Biznes Polska 2025, którego wyniki ogłoszono podczas jubileuszowego X Kongresu Sport Biznes Polska w Warszawie. Już po raz czwarty kapituła Sport Biznes Polska […]
Baza wiedzy SBP

21/10/2025 | 07:34

Województwo Kujawko-Pomorskie Partnerem X Kongresu Sport Biznes Polska

Województwo Kujawko-Pomorskie Partnerem X Kongresu Sport Biznes Polska Województwo Kujawsko-Pomorskie region, który stawia na sport i światowe wydarzenia. Konsekwentnie inwestuje w rozwój infrastruktury sportowej, wspiera kluby i inicjatywy dla dzieci i młodzieży, organizuje m.in akcje „Dogoń Mistrza” promujące aktywność oraz realizuje liczne programy dotacyjne dla szkół, stowarzyszeń i klubów sportowych. Już dziś jest gospodarzem prestiżowego mityngu […]
Komunikaty SBP

19/10/2025 | 14:58