20.09.2024

Anna Garczyk-Zielińska członkinią Stowarzyszenia Sport Biznes Polska

Anna Garczyk-Zielińska – Specjalistka z obszaru sponsoringu, promocji z doświadczeniem w realizacji projektów marketingowo-promocyjnych.

Stara się efektywnie realizować cele poprzez połączenie umiejętności nawiązywania kontaktów interpersonalnych z trafną analizą potrzeb oraz dostosowaniu produktu i działań do indywidualnych potrzeb i wymagań klienta/partnera biznesowego. Posiada doskonale rozwinięte umiejętności organizatorskie, wyśmienicie sprawdza się w zadaniach wymagających łączenia wielu kompetencji oraz pracy wielozadaniowej.
Od 2009 roku do 2017 zajmowała się promocją oraz sponsoringiem w Zarządzie Infrastruktury Sportowej w Krakowie.
W obszarze sponsoringu zajmowała się:
-aktywnym pozyskiwaniem sponsorów dla realizowanych wydarzeń sportowo-kulturalnych,
-przygotowywaniem ofert promocyjnych dla potencjalnych partnerów oraz negocjowaniem z nimi warunków współpracy,
-realizacji warunków umów sponsoringowych oraz nadzór nad ich wykonaniem.

Najwięksi pozyskani sponsorzy/partnerzy to m.in.: PKO BP, PZU S.A., Food Care, Farmona, Carrefour

Zrealizowane wydarzenia:
Imprezy biegowe: Cracovia Maraton, PZU Bieg Trzech Kopców, Cracovia Półmaraton Królewski
Pozostałe imprezy sportowe: Siatkówka Plażowa, Polska Liga Żużlowa, Mistrzostwa Europy w Kajakarstwie Slalomowym Górskim.
Jako współorganizator: ostatni etap Tour de Pologne, Scandia Maraton.

W kolejnych 3 latach aktywność zawodowa Anny Garczyk-Zielińskiej była związana z prywatna firmą odzieżową, gdzie poza kierowaniem regionem sprzedaży zajmowałam się również kontaktami biznesowymi. W czasie pandemii zmieniła pracodawcę na Polską Organizację Turystyczną gdzie realizowała działania promocyjne na rzecz projektu ” Polskiego Bonu Turystycznego”. Aktualnie pracuje w Krakowskiej spółce miejskiej „Kraków5020” gdzie jest odpowiedzialna za współpracę biznesową opartą w głównej mierze na pozyskiwaniu partnerów biznesowych dla Centrum Kongresowego ICE Kraków.

Magister marketingu a swoją pracę poświęciła tematowi sponsoringu i analizie rozróżnienia pojęć „sponsoring” i „mecenat”.

Ostatnie wpisy

Mindsetup Sport+ dołącza do Stowarzyszenia Sport Biznes Polska!

Mindsetup Sport+ to platforma online wsparcia mentalnego i performance coaching dla sportowców zawodowych i amatarów. Twój mentalny sztab szkoleniowy 24/7 Są zespołem pasjonatów, którzy wierzą, że prawdziwy sukces w sporcie zaczyna się od silnego, odpornego umysłu. W ramach Mindsetup Sport+ oferują kompleksowe wsparcie dla sportowców, trenerów i drużyn, które pozwala osiągnąć szczyty ich możliwości – […]
News

17/09/2025 | 10:18

FPLZ poszerza skład – PGE Ekstraliga nowym członkiem

10 września 2025 w Warszawie odbyło się spotkanie Forum Polskich Lig Zawodowych. Kluczowym wydarzeniem było poszerzenie gremium FPLZ o PGE Ekstraligę Żużlową. Forum Polskich Lig Zawodowych powstało w czerwcu 2024 roku.  Wtedy to decyzję o jego powołaniu podjęli prezesi: Ekstraklasy S.A., Polskiej Ligi Koszykówki S.A., Polskiej Ligi Siatkówki S.A. oraz Superligi sp z o.o., a […]
Komunikaty SBP

11/09/2025 | 14:05

Fundacja Dyplomacji Sportowej Partnerem X Kongresu Sport Biznes Polska

Miło nam poinformować że Fundacja Dyplomacji Sportowej została Partnerem X Kongresu SBP Fundacja Dyplomacji Sportowej jest organizacją pozarządową działającą globalnie na styku sportu i dyplomacji.  Działania fundacji skupiają się na tworzeniu międzynarodowych więzi oraz wspieraniu dialogu między kulturami poprzez sport. Dlatego od początku misją fundacji jest inspirowanie społeczności do aktywnego uczestnictwa w życiu sportowym, przy […]
Komunikaty SBP

11/09/2025 | 08:26