17.09.2024

Sponsoring Insight Partnerem I bloku VIII Kongresu SBP

Mamy przyjemność poinformować, że firma Sponsoring Insight została Partnerem bloku „Biznes w sporcie” , który odbędzie się już 5 listopada podczas VIII Kongresu Sport Biznes Polska! 

Sponsoring Insight to agencja badawczo-consultingowa specjalizująca się w analizach i doradztwie w zakresie marketingu oraz sponsoringu sportu i kultury. Firma dostarcza informacje, dzięki którym sponsorzy oraz organizacje sportowe i kulturalne, mogą podejmować trafne decyzje i w konsekwencji realizować swoje cele strategiczne. Realizując projekty dla swoich klientów, agencja bazuje na innowacyjnych narzędziach analitycznych, opartych na badaniach naukowych z obszaru sponsoringu sportu i kultury oraz CSR.

Zespół Sponsoring Insight składa się z konsultantów posiadających wieloletnie doświadczenie w analizach i badaniach efektywności sponsoringu oraz optymalizacji procesów marketingowych w organizacjach.

Więcej informacji o naszym Partnerze znajdziecie na stronie internetowej www.sponsoringinsight.pl oraz na profilu LinkedIn 

Ostatnie wpisy

5 pytań do Magdaleny Szozdy

Magdalena Szozda – Brands Partnership & KINDER Joy of moving Manager w Ferrero Polska Commercial, odpowiada za rozwój projektów wspierających aktywność fizyczną dzieci i promocję kultury ruchu. Przewodnicząca Komisji Sportu Młodzieżowego PKOl, zaangażowana w tworzenie standardów i rozwiązań systemowych dla sportu najmłodszych. Wcześniej związana m.in. z T-Mobile jako Project Manager programu „Pomoc Mierzona Kilometrami”, projektu […]
5 pytań do eksperta

19/11/2025 | 10:46

5 pytań do Konrada Kozioła

Konrad Kozioł – od ponad 20 lat związany z organizacją wydarzeń i marketingiem. Obecnie Wiceprezes Zarządu PreZero Areny Gliwice, pierwszego budynku w naszym kraju z certyfikatem Zero Waste Silver oraz lidera zrównoważonego rozwoju wśród obiektów. Wcześniej związany z TAURON Areną Kraków. Członek zarządu European Arenas Association. Polska na stałe wpisała się na mapę największych wydarzeń […]
5 pytań do eksperta

05/11/2025 | 08:44

Grupa Energa członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska

Grupa Energa jest jedną z czterech największych krajowych spółek energetycznych w Polsce. Dostarcza prąd do ok. 3,4 mln odbiorców. Ponad 50% energii elektrycznej sprzedawanej klientom pochodzi z OZE. Grupa Energa jest zaangażowana w transformację polskiego sektora energetycznego, rozwijając potencjał źródeł odnawialnych i modernizując sieć dystrybucyjną. #EnergaWłącza Energa nie tylko dostarcza energię, ale też #włącza sport, […]
Komunikaty SBP

04/11/2025 | 12:00