11.04.2024

Sport Biznes Polska Partnerem Medialnym Plebiscytu Herosi

Redakcja serwisu WP SportoweFakty organizuje plebiscyt, w którym nagrodzeni zostaną herosi polskiego sportu. To pierwszy taki plebiscyt w Polsce, w którym oprócz wyników, liczą się też ambicje, charakter, inspirowanie innych i pokonywanie barier. Użytkownicy WP SportoweFakty zagłosują w siedmiu kategoriach: talent, serce, osobowość, wyczyn, mentor, pasjonat, heros. Partnerem Medialnym konkursu zostało Stowarzyszenie Sport Biznes Polska. 

 

Sport to nie tylko medale, mistrzowskie tytuły i pozłacane puchary. Sport to wysiłek w dążeniu do celu, ciągła walka o poprawę swoich możliwości i wreszcie pokonywanie barier, które stają na drodze nawet największych światowych gwiazd. O tym są Herosi WP, nowy plebiscyt na sportowej mapie Polski.

 

– Z pewnością brakowało takich wyróżnień. Sportowców kojarzymy przede wszystkim z medalami, tytułami mistrzowskimi i za to ich rozliczamy. W plebiscycie Herosi zwracamy uwagę także na całe tło, wysiłek włożony w występ, pokonanie barier, czy też zaangażowanie w działalność społeczną, które są bardziej warte docenienia niż miejsce na podium czy kolejny pas mistrzowski . Super, że taki plebiscyt powstałpodsumowuje Paweł Kapusta, redaktor naczelny Wirtualnej Polski.

 

5 marca obradowała kapituła złożona z ikon polskiego sportu oraz przedstawicieli redakcji. Otylia Jędrzejczak, Joanna Jóźwik, Adam Małysz, Sebastian Świderski, Robert Korzeniowski, Paweł Kapusta i Dawid Góra z szerokiej listy wybrali po pięciu sportowców w każdej kategorii. W dniach 18 marca – 7 kwietnia, na specjalnie przygotowanej na tę okazję stronie, użytkownicy WP SportoweFakty mogli oddać głosy na swoich faworytów. To oni wybiorą ostatecznych zwycięzców.

 

Są sportowcy, którzy poprzez swoje osiągnięcia lub przy ich okazji mówią o niezwykle istotnych kwestiach. Niektórzy po barbarzyńskim ataku Rosji na Ukrainę informowali świat o tym, co się dzieje z perspektywy kraju graniczącego z tym zaatakowanym. Inni dużo mówią o problemach zdrowotnych, psychicznych, pokonywaniu kontuzji, chorób, przełamywaniu barier, które musieli pokonać, aby wywalczyć swój sukceszaznacza Dawid Góra, szef redakcji WP SportoweFakty.

 

Wśród siedmiu kategorii znalazły się tylko dwie stricte sportowe, gdzie liczą się wynik oraz potencjał zawodników. To „wyczyn”, w której wyróżniono osiągnięcia unikalne w skali rywalizacji międzynarodowej i „talent”. W tej drugiej użytkownicy docenią kandydatów za perspektywiczność i sukcesy w młodym wieku. Kategoria „mentor” to przestrzeń do nagrodzenia tych, którzy mają niebagatelny wpływ na rozwój polskiego sportu. Nie zabraknie miejsca na docenienie „pasjonatów”, amatorów niezwykle ambitnie wyznaczających granice swojej sportowej aktywności. Nagroda za „osobowość” zarezerwowana jest dla zawodników wykorzystujących swoją popularność do głośnego mówienia o rzeczach ważnych, a ich charakter i postawa wyraźnie wyróżniają się w świecie polskiego sportu. Poprzez kategorię „serce” będą docenieni ci, którzy udzielają się charytatywnie, pomagają najbardziej potrzebującym.

 

Królową wszystkich kategorii jest „Heros”. Tu statuetka zostanie wręczona za pokonanie szczególnych trudności, powstanie z kolan, stanowienie inspiracji w codziennej walce o siebie.

 

Uroczysta gala wręczenia nagród odbędzie się 18 kwietnia o godz. 20:00, w Look Up Events na szczycie warszawskiego Skylinera. Transmisję i relację z gali będzie można śledzić za pośrednictwem strony głównej Wirtualnej Polski oraz mediów społecznościowych.

 

WP SportoweFakty to najpopularniejszy serwis sportowy w Polsce. Codziennie prezentuje najnowsze informacje, zdjęcia, relacje live i wywiady. Zgodnie z badaniem Mediapanel, w lutym 2024 roku serwis odwiedziło około 8 mln realnych użytkowników.

 

Grupa Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem portalu WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty, benchmark.pl oraz rozwija usługi subskrypcyjne m.in. poprzez spółki Audioteka Group i Patronite. W branży e-commerce WP działa głównie w obszarach turystyki (m.in. wakacje.pl, Szallas Group, nocowanie.pl) i finansów konsumenckich (superauto.pl i totalmoney.pl). Zgodnie z badaniem Mediapanel, w lutym 2024 roku z produktów internetowych WP korzystało niemal 21 milionów Polaków.

 

Po więcej informacji na temat Plebiscytu zapraszamy na stronę: https://herosi.wp.pl/o-plebiscycie 

Ostatnie wpisy

SportMarketing.pl Partnerem Medialnym IX Kongresu oraz IV Gali SBP!

Z przyjemnością informujemy, że portal SportMarketing.pl został Partnerem Medialnym IX Kongresu i IV Gali SBP! Sportmarketing.pl – największy polskojęzyczny portal o marketingu sportowym. Można znaleźć tu newsy z Polski i ze świata, wypowiedzi ekspertów, wywiady oraz liczne raporty. Pod okiem redaktora naczelnego Jakuba Kłyszejki tworzone są branżowe cykle i autorskie rozmowy. Sportmarketing.pl dostrzega, docenia i […]
IX Kongres i Gala SBP

21/01/2025 | 14:42

Stowarzyszenie Sport Biznes Polska z nowym zarządem

9 stycznia 2025 roku w Poznaniu odbyło się walne zgromadzenie Stowarzyszenia Sport Biznes Polska. Podczas spotkania podsumowano działalność zarządu za kadencję 2020-2024 oraz przeprowadzono głosowanie nad wyborem nowych władz na lata 2025-2028. W skład nowego zarządu weszli dotychczasowi członkowie: Skład Komisji Rewizyjnej na lata 2025-2028 przedstawia się następująco: Podczas Zgromadzenia wybrano również Przewodniczącego SBP na […]
IX Kongres i Gala SBP

10/01/2025 | 08:53

SportPro.biz członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska

SportPro.biz to serwis skupiający się na profesjonalnej tematyce biznesowej dla przedstawicieli tego dynamicznego sektora, będący odpowiedzią na potrzebę zrozumienia oraz rozwoju w obszarze marketingu, sponsoringu i szeroko rozumianego biznesu sportowego. Koncepcja portalu zakłada koncentrację na tematyce o trwałym znaczeniu i unikalnym charakterze, a kluczową wartością platformy są rzetelne, merytoryczne treści w połączeniu z praktycznym know-how […]
Bez kategorii

18/12/2024 | 12:30