07.03.2024

PZU Partnerem Głównym VII Kongresu i III Gali SBP

Mamy przyjemność ogłosić, że Partnerem Głównym VII Kongresu Sport Biznes Polska i III Gali SBP zostało PZU

PZU jest jedną z najlepiej rozpoznawalnych polskich marek i największym konglomeratem finansowym w Europie Środkowo-Wschodniej. Każdego dnia dba o życie, zdrowie, majątek lub biznes blisko 22 mln swoich klientów, ich rodzin oraz pracowników. To promotor krajowego sportu, który z dumą wspiera wybitnych polskich sportowców, sport akademicki, lokalne drużyny i najważniejsze wydarzenia sportowe. Ubezpieczyciel zachęca do aktywności fizycznej także dzieci i młodzież, realizując ogólnopolski program Dobra Drużyna PZU.

 

Więcej informacji o naszym Partnerze Głównym znajdziecie na stronie internetowej: https://www.pzu.pl 

Ostatnie wpisy

SportMarketing.pl Partnerem Medialnym IX Kongresu oraz IV Gali SBP!

Z przyjemnością informujemy, że portal SportMarketing.pl został Partnerem Medialnym IX Kongresu i IV Gali SBP! Sportmarketing.pl – największy polskojęzyczny portal o marketingu sportowym. Można znaleźć tu newsy z Polski i ze świata, wypowiedzi ekspertów, wywiady oraz liczne raporty. Pod okiem redaktora naczelnego Jakuba Kłyszejki tworzone są branżowe cykle i autorskie rozmowy. Sportmarketing.pl dostrzega, docenia i […]
IX Kongres i Gala SBP

21/01/2025 | 14:42

Stowarzyszenie Sport Biznes Polska z nowym zarządem

9 stycznia 2025 roku w Poznaniu odbyło się walne zgromadzenie Stowarzyszenia Sport Biznes Polska. Podczas spotkania podsumowano działalność zarządu za kadencję 2020-2024 oraz przeprowadzono głosowanie nad wyborem nowych władz na lata 2025-2028. W skład nowego zarządu weszli dotychczasowi członkowie: Skład Komisji Rewizyjnej na lata 2025-2028 przedstawia się następująco: Podczas Zgromadzenia wybrano również Przewodniczącego SBP na […]
IX Kongres i Gala SBP

10/01/2025 | 08:53

SportPro.biz członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska

SportPro.biz to serwis skupiający się na profesjonalnej tematyce biznesowej dla przedstawicieli tego dynamicznego sektora, będący odpowiedzią na potrzebę zrozumienia oraz rozwoju w obszarze marketingu, sponsoringu i szeroko rozumianego biznesu sportowego. Koncepcja portalu zakłada koncentrację na tematyce o trwałym znaczeniu i unikalnym charakterze, a kluczową wartością platformy są rzetelne, merytoryczne treści w połączeniu z praktycznym know-how […]
Bez kategorii

18/12/2024 | 12:30