06.03.2024

G2A.COM Partnerem V bloku VII Kongresu SBP

Mamy przyjemność poinformować, że firma G2A.COM została Partnerem V bloku tematycznego podczas VII Kongresu Sport Biznes Polska

G2A.COM to największy na świecie i najszybciej rozwijający się marketplace z cyfrową rozrywką, na którym ponad 30 milionów ludzi ze 180 krajów kupiło już ponad 100 milionów cyfrowych przedmiotów. Użytkownicy mogą wybierać spośród ponad 75 000 ofert cyfrowych, w tym gier, DLC, przedmiotów w grach, a także tych niezwiązanych z grami, takich jak karty podarunkowe, subskrypcje, oprogramowanie, e-learning. Na platformie swoje oferty wystawiają sprzedawcy z całego świata. G2A.COM jest liderem w dziedzinie bezpieczeństwa online, nagrodzonym prestiżową amerykańską nagrodą CNP obok takich firm jak Microsoft, Barclay’s Bank i First Data.

Ostatnie wpisy

PKO Bank Polski członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska

PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego i ważną częścią krajowej gospodarki. Istotną rolę w społecznej aktywności Banku pełnią działania wspierające szeroko rozumiany sport. PKO Bank Polski jest partnerem imprez biegowych w całej Polsce, wspiera też narciarstwo biegowe, kolarstwo, a także polskie jeździectwo.   Bank wykorzystuje również swój potencjał jako mecenas piłki nożnej. […]
Bez kategorii

03/12/2024 | 14:41

Trefl członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska

Wszystko zaczęło się w 1985 roku od powołania do życia spółki Trefl produkującej puzzle. Dziś Trefl jest w europejskiej czołówce producentów puzzli, jednym z ważniejszych producentów gier planszowych oraz największym producentem zabawek w Polsce. Sprzedaje zabawki w przeszło 50 krajach na całym świecie, przy czym znaczną większość produktów od początku konsekwentnie wytwarza w Polsce, we […]
Bez kategorii

03/12/2024 | 14:31

Totalizator Sportowy członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska

Totalizator Sportowy – właściciel marki LOTTO, powstał w 1956 roku aby gromadzić środki na finansowanie remontów i budowy obiektów oraz urządzeń sportowych. Dysponuje siecią ponad 18 000 punktów sprzedaży, które każdego dnia oferują szeroki wachlarz produktów loteryjnych. Nadrzędnym celem spółki jest stały rozwój, poszukiwanie nowych innowacyjnych rozwiązań, które pozwolą wyprzedzać potrzeby rynku i wpływać na […]
Bez kategorii

03/12/2024 | 14:14