05.01.2024

Tomasz Rożenek nowym Przewodniczącym Stowarzyszenia Sport Biznes Polska

Walne Zgromadzenie Stowarzyszenia Sport Biznes Polska wybrało nowego lidera. W 2024 roku rolę Przewodniczącego SBP będzie pełnił Tomasz Rożenek,  dotychczasowy Członek Zarządu SBP oraz aktualny Dyrektor Zarządzający w SPORTFIVE Poland.

Przewodniczący Sport Biznes Polska wybierany jest rotacyjnie na roczną kadencję. Tomasz Rożenek, związany jest z branżą sportową od 2012 roku. Przyczynił się do komercjalizacji praw marketingowych i telewizyjnych o wartości ponad 150 mln zł dla wielu znaczących podmiotów sportowych, w tym Polskiego Związku Piłki Nożnej, Ekstraklasy S.A. i jej klubów, czy Borussii Dortmund w Polsce.

 

Jestem wdzięczny za zaufanie, jakim obdarzyli mnie członkowie zarządu SBP. Przejęcie sterów Stowarzyszenia w tak ważnym dla sportu roku, z dynamicznie zmieniającym się otoczeniem rynkowym oraz z Igrzyskami Olimpijskimi w Paryżu i UEFA EURO 2024 na horyzoncie, to wielka odpowiedzialność i przywilej. Naszym celem jest dalsza profesjonalizacja i integracja środowiska sportu i biznesu. SBP będzie kontynuować i rozwijać swoje inicjatywy, takie jak Kongresy, które na stałe wpisały się już w kalendarz branży. Zamierzam wzmocnić rolę naszej społeczności w budowaniu i utrzymywaniu relacji, dialogu oraz efektywnym łączeniu interesariuszy rynku. Naszą misją jest dalsze integrowanie środowiska sportu i biznesu, oferując profesjonalną i przyjazną platformę do wymiany doświadczeń i realizacji celów biznesowych. – powiedział Tomasz Rożenek.

 

Nowy Przewodniczący na stanowisku zastąpi Tomasza Koprowskiego – członka zarządu SBP, a także Wiceprezesa Zarządu KPS Skra Bełchatów S.A.

 

Tomaszowi gratulujemy i życzymy samych sukcesów, a ustępującemu Przewodniczącemu dziękujemy za wspólny rok!

Ostatnie wpisy

ORLEN Partnerem Strategicznym Sport for Brands

Mamy ogromny zaszczyt poinformować, że Partnerem Strategicznym Sport for Brands 2025 została Grupa ORLEN ORLEN to zintegrowany koncern multienergetyczny, prowadzący działalność głównie w Europie Środkowej. ORLEN dostarcza energię i paliwa dla ponad 100 mln ludzi w państwach Europejskich, a nowoczesne produkty pod marką spółki są sprzedawane w więcej niż 100 krajach na sześciu kontynentach. Działalność […]
SPORT FOR BRANDS 2025

02/06/2025 | 08:01

Plus Partnerem Sport for Brands

Mamy zaszczyt poinformować, że do grona Partnerów Sport for Brands 2025 dołączyła marka Plus! Polkomtel Sp. z o.o. to wiodący operator telekomunikacyjny w Polsce, świadczący usługi pod marką Plus. Jest liderem technologii 5G korzystającym z najnowocześniejszych rozwiązań telekomunikacyjnych w rozwijaniu usług dla swoich klientów. Jest częścią Grupy Polsat Plus, największej grupy medialno-telekomunikacyjnej w Polsce dostarczającej […]
SPORT FOR BRANDS 2025

30/05/2025 | 12:57

Polski Związek Piłki Nożnej Partnerem Sport for Brands

Polski Związek Piłki Nożnej Partnerem Sport for Brands 2025! Polski Związek Piłki Nożnej (PZPN) jest centralnym organem odpowiedzialnym za rozwój, organizację i promocję piłki nożnej w Polsce w piłce jedenastoosobowej, halowej (futsal) i plażowej, we wszystkich odmianach aprobowanych przez FIFA i UEFA. Jako członek FIFA i UEFA, PZPN zarządza krajowymi rozgrywkami, a także reprezentacjami Polski. […]
SPORT FOR BRANDS 2025

30/05/2025 | 12:19