23.08.2023

Grupa Shark Agency partnerem medialnym Sport Biznes Polska

Rozpoczynamy współpracę z Grupą Shark Agency. Branżowe portale SportMarketing.pl i Interplay.pl będą partnerem medialnym działań podejmowanych przez naszą organizację. 

Sport Biznes Polska to przede wszystkim platforma wymiany wiedzy, doświadczeń, ale też dobrych praktyk i zasad współpracy pomiędzy podmiotami działającymi na rynku. Swoją misję wypełniamy, m.in. poprzez organizację największych w Polsce wydarzeń branżowych takich jak Kongres i Gala SBP, czy też konferencja Sport For Brands, które cyklicznie gromadzą kilkuset przedstawicieli środowiska.

Teraz do grona naszych partnerów dołącza Shark Agency. W ramach współpracy portale SportMarketing.pl i Interplay.pl będą aktywnie brać udział w pracach nad programem organizowanych wydarzeń oraz na bieżąco informować na temat inicjatyw SBP. W materiałach branżowych realizowanych przez oba portale będzie można znaleźć opinie i wypowiedzi ekspertów Stowarzyszenia. Przedstawiciele SBP włączą się również w przygotowanie tematyki dedykowanych treści dla obu portali.

Bardzo cieszymy się z nawiązania współpracy ze Stowarzyszeniem Sport Biznes Polska. Przed nami wiele ciekawych projektów. O szczegółach najbliższych działań będziemy informować na bieżąco. Liczę, że wspólnie będziemy w stanie prezentować pozytywne materiały na tematy związane z marketingiem sportowym i branżą rozrywkową – powiedział Marcin Poślada, prezes zarządu Shark Agency.

Podstawą działalności Sport Biznes Polska jest edukacja i promocja świata sportu i biznesu sportowego, dlatego nawiązanie współpracy z jednymi z największych portali branżowych, to dla nas naturalny krok w rozwoju, który wierzę, że przyniesie korzyści dla całego środowiska. Efekty naszych wspólnych działań będzie można obserwować nie tylko w internecie, ale również podczas wydarzeń SBP. Jestem przekonany, że wiedza i doświadczenie przedstawicieli Shark Agency pozwoli nam wznieść nasze projekty na jeszcze wyższy poziom. – mówi Łukasz Banaszak, Dyrektor Zarządzający Stowarzyszenia Sport Biznes Polska.

Grupa medialna Shark Agency jest wydawcą branżowych portali: www.sportmarketing.pl, www.interplay.pl, www.futbolnews.pl, www.zzapolowy.com, www.gramgrubo.pl i www.legalnybukmacher.com.

Ostatnie wpisy

5 pytań do Konrada Kozioła

Konrad Kozioł – od ponad 20 lat związany z organizacją wydarzeń i marketingiem. Obecnie Wiceprezes Zarządu PreZero Areny Gliwice, pierwszego budynku w naszym kraju z certyfikatem Zero Waste Silver oraz lidera zrównoważonego rozwoju wśród obiektów. Wcześniej związany z TAURON Areną Kraków. Członek zarządu European Arenas Association. Polska na stałe wpisała się na mapę największych wydarzeń […]
5 pytań do eksperta

05/11/2025 | 08:44

Grupa Energa członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska

Grupa Energa jest jedną z czterech największych krajowych spółek energetycznych w Polsce. Dostarcza prąd do ok. 3,4 mln odbiorców. Ponad 50% energii elektrycznej sprzedawanej klientom pochodzi z OZE. Grupa Energa jest zaangażowana w transformację polskiego sektora energetycznego, rozwijając potencjał źródeł odnawialnych i modernizując sieć dystrybucyjną. #EnergaWłącza Energa nie tylko dostarcza energię, ale też #włącza sport, […]
Komunikaty SBP

04/11/2025 | 12:00

Multi Support Agency Ltd członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska

Multi Support Agency Ltd – łączymy sport i biznes na poziomie mistrzostw świata Multi Support Agency Ltd to wyspecjalizowana agencja, która wspiera marki w budowaniu globalnej obecności poprzez strategiczne partnerstwa w świecie motorsportu. Naszą misją jest tworzenie wartościowych połączeń pomiędzy biznesem a sportem, otwierających przed markami unikalne możliwości komunikacyjne i marketingowe. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w […]
Komunikaty SBP

04/11/2025 | 11:51