21.08.2023

Najważniejsze wydarzenie sportowo-biznesowe powraca w europejskiej odsłonie

Już 21-22 listopada odbędzie się kolejna edycja Kongresu. Zgodnie z zapowiedziami jesienne wydarzenie nabierze europejskiego wymiaru. Po raz pierwszy uczestnicy będą mieli okazję nie tylko czerpać wiedzę od czołowych międzynarodowych ekspertów, ale również nawiązać kontakty i zintegrować się z przedstawicielami środowiska z całej Europy.

W ciągu trzech lat od powstania SBP mamy już na swoim koncie 10 wydarzeń na światowym poziomie, które zgromadziły łącznie ponad 5 tysięcy uczestników. Po sukcesie marcowego Kongresu, zorganizujemy w Warszawie VI już edycję wydarzenia, które po raz pierwszy nabierze międzynarodowego charakteru.

Format Kongresu, znany z poprzednich edycji, pozostaje bez zmian. Tradycyjnie pierwszego dnia uczestnicy mogą spodziewać się podziału na 5 bloków tematycznych skierowanych do reprezentantów poszczególnych sektorów branży. Charakterystyczny dla jesiennej edycji jest natomiast drugi dzień, podczas którego odbędą się całodniowe praktyczne szkolenia umożliwiające dogłębniejsze pochylenie się nad wybranymi tematami.

21-22 listopada w Hotelu Hilton Warsaw City spodziewać się można ponad 130 czołowych prelegentów. Do rodzimych ekspertów dołączą ich zagraniczni odpowiednicy, prezentując swoją perspektywę rozwoju świata sportu. Do programu zaprosiliśmy zarówno przedstawicieli największych organizacji, jak i tych nieco mniejszych, które również wyróżniają się na rynku, dzięki czemu mogą stanowić nie tylko inspirację, ale również być wzorem do naśladowania. Agenda wydarzenie została opracowana w taki sposób, aby każdy uczestnik mógł znaleźć dla siebie interesujące i praktyczne rozwiązania dostosowane do różnych poziomów rozwoju czy zasobów finansowych.

– Od 3 lat konsekwentnie dążymy do integracji, edukacji oraz promocji polskiego sportu i biznesu. Nasze wydarzenia postrzegane są przez środowisko jako najważniejsze eventy branżowe w kraju mające realny wpływ na kierunki rozwoju, wprowadzanie kluczowych zmian czy wdrażanie nowych trendów. Wyjście z projektem na rynki europejskie oraz zaprezentowanie Polski jako gospodarza międzynarodowych spotkań, jest naturalnym krokiem w rozwoju naszej organizacji. Podczas VI Kongresu SBP po raz pierwszy umożliwimy integrację i wymianę doświadczeń pomiędzy reprezentantami środowiska z całej Europy. Nasi uczestnicy będą mieli okazję poznać inną perspektywę i problemy, z jakimi mierzą się przedstawiciele europejskiego rynku, ale też ich sposoby radzenia sobie z wyzwaniami. Zależy nam, aby poprzez nasze działania powstała międzynarodowa sieć kontaktów, co z pewnością pozytywnie wpłynie na całą branżę. – mówi Łukasz Banaszak, Dyrektor Zarządzający Stowarzyszenia Sport Biznes Polska

Ważnym punktem programu jesiennej edycji Kongresu jest również rozstrzygnięcie Plebiscytu Liderów Sport Biznes Polska. Konkurs ma na celu uhonorowanie osób, które w ostatnim roku, dzięki swojej charyzmie, wiedzy i doświadczeniu miały znaczący wpływ na rozwój branży sportu i biznesu sportowego. Swojego kandydata do Plebiscytu może zgłosić każdy, natomiast zwycięzców wyłoni zarząd SBP na podstawie przesłanych zgłoszeń. W ubiegłym roku tytuł Lidera SBP otrzymali, m.in. Olgierd Cieślik (Prezes Zarządu Totalizatora Sportowego), Rafał Brzoska (Twórca i prezes InPostu), Marcin Animucki (Prezes Ekstraklasy S.A.) czy Janusz Kozioł (Pełnomocnik Prezydenta Miasta Urzędu Miasta Krakowa). Pełna lista zwycięzców Plebiscytu Liderów. >>

Oprócz wartości merytorycznej, każde wydarzenie Sport Biznes Polska niesie za sobą również ogromne możliwości networkingowe. Wśród kilku tysięcy uczestników Kongresów znaleźć można zarówno przedstawicieli firm sponsorujących sport, lig, związków, organizacji sportowych, esportu, jak i osoby zarządzające obiektami, ośrodkami sportu czy też odpowiadające za rozwój sportu w samorządach. Aby ułatwić nawiązywanie kontaktów, ponownie oddamy do dyspozycji gości dedykowaną platformę, pozwalającą na umówienie spotkania w czasie wydarzenia. Dodatkowo w ramach integracji po zakończeniu pierwszego dnia Kongresu odbędzie się wieczorne spotkanie branżowe pozwalające na kontynuację rozmów w mniej oficjalnej atmosferze.

Więcej informacji na temat VI Kongresu Sport Biznes Polska >>

Ostatnie wpisy

ORLEN Partnerem Strategicznym Sport for Brands

Mamy ogromny zaszczyt poinformować, że Partnerem Strategicznym Sport for Brands 2025 została Grupa ORLEN ORLEN to zintegrowany koncern multienergetyczny, prowadzący działalność głównie w Europie Środkowej. ORLEN dostarcza energię i paliwa dla ponad 100 mln ludzi w państwach Europejskich, a nowoczesne produkty pod marką spółki są sprzedawane w więcej niż 100 krajach na sześciu kontynentach. Działalność […]
SPORT FOR BRANDS 2025

02/06/2025 | 08:01

Plus Partnerem Sport for Brands

Mamy zaszczyt poinformować, że do grona Partnerów Sport for Brands 2025 dołączyła marka Plus! Polkomtel Sp. z o.o. to wiodący operator telekomunikacyjny w Polsce, świadczący usługi pod marką Plus. Jest liderem technologii 5G korzystającym z najnowocześniejszych rozwiązań telekomunikacyjnych w rozwijaniu usług dla swoich klientów. Jest częścią Grupy Polsat Plus, największej grupy medialno-telekomunikacyjnej w Polsce dostarczającej […]
SPORT FOR BRANDS 2025

30/05/2025 | 12:57

Polski Związek Piłki Nożnej Partnerem Sport for Brands

Polski Związek Piłki Nożnej Partnerem Sport for Brands 2025! Polski Związek Piłki Nożnej (PZPN) jest centralnym organem odpowiedzialnym za rozwój, organizację i promocję piłki nożnej w Polsce w piłce jedenastoosobowej, halowej (futsal) i plażowej, we wszystkich odmianach aprobowanych przez FIFA i UEFA. Jako członek FIFA i UEFA, PZPN zarządza krajowymi rozgrywkami, a także reprezentacjami Polski. […]
SPORT FOR BRANDS 2025

30/05/2025 | 12:19