Magdalena Bryś – absolwentka Szkoły Głównej Handlowej, Uniwersytetu Warszawskiego, Erasmus University Rotterdam, European Academy of Diplomacy i Cannes Lions School.
Posiada doświadczenie w budowaniu strategii komunikacji, rozwoju społeczności i sprzedaży produktu w obszarze consultingu, innowacji oraz programów executive education. Wcześniej zawodowo związana m.in. z EY, Związkiem Banków Polskich, ICAN Institute oraz dyplomacją (Ambasada RP w Belgradzie).
Wierzy w przewagę prostego języka w komunikacji oraz strategie marek zaangażowanych, jak Patagonia. Pisze o wyzwaniach sportowych oraz podróżach, dla National Geographic Poland oraz Red Bull Polska. Rozmawia z osobami, które podejmują różne wyzwania, by poznać ich motywacje i działanie. Realizuje projekty fotograficzne, sportowo-społeczne m.in. dla Fundacji Marka Kamińskiego czy Fundacji Wandalistek. W wolnym czasie rozwija się w fotografii sportowej oraz biega w górach.
Ostatnie wpisy
„Biegam z czystą przyjemnością” – podsumowanie inicjatywy!
31/03/2025 | 08:48
Statuetki Sport Biznes Polska za rok 2024 przyznane. Poznaj zwycięzców
19/03/2025 | 15:31
Dolnośląskie Produkty Regionalne Partnerem IX Kongresu Sport Biznes Polska
10/03/2025 | 12:44