07.06.2023

Football Club Management Conference – nowe spojrzenie na rozwój profesjonalnych Klubów piłkarskich

Dobra wiadomość dla wszystkich osób, poszukujących wartościowych wydarzeń edukacyjnych w świecie piłki nożnej. Już za kilkanaście dni odbędzie się Football Club Management Conference. Dzięki uprzejmości organizatora, Stowarzyszenie Sport Biznes Polska ma do przekazania Członkom SBP aż dziesięć pakietów Regular.

Football Club Management Conference (19-20.06, Tarczyński Arena Wrocław) to międzynarodowe wydarzenie edukacyjne, zajmujące się aspektami zarządzania i rozwoju profesjonalnych Klubów piłkarskich. Według organizatora, podejmowana jest tematyka absolutnie kluczowa, ponieważ Klub jest najważniejszym interesariuszem w świecie futbolu, najmocniej wpływającym na poziom całej dyscypliny sportu. Edukując Specjalistów, czytaj: aktualnych i potencjalnych pracowników organizacji piłkarskich, Football Development Institute wspiera równolegle wielopłaszczyznowy rozwój Klubów.

 

Każde wydarzenie FCM Conference posiada motyw przewodni. Najbliższe wydarzenie otrzymało motto „Club Development Model” („Model Rozwoju Klubu”). Wypracowanie kompleksowego modelu jest uznawane przez FDI za warunek konieczny do profesjonalnego zarządzania Klubem, a także czynienia kontrolowanych postępów. Właśnie od tego kroku powinno się rozpoczynać transformację Klubu. I od tego kroku zależy też jakość transformacji.

 

FCM Conference to europejski cykl, posiadający niekonwencjonalny charakter oraz wiele atrybutów merytorycznych, odróżniających tę konferencję od wydarzeń o podobnej tematyce.

 

Wyróżniki merytoryczne FCM Conference

  • część „Systemu edukacyjnego FDI” | możliwość kontynuowania edukacji
  • fundamenty || „Tożsamość piłkarska FDI” | „Model Rozwoju Klubu FDI”
  • wieloletni scenariusz cyklu
  • motyw przewodni pojedynczych konferencji
  • tematyka oparta o zdefiniowane „Obszary rozwoju Klubu FDI”
  • jednolita narracja
  • zunifikowane wystąpienia ekspertów
  • prezentacja konkretnych definicji, koncepcji, modeli
  • „System rozwoju Klubów FDI” | możliwość podjęcia współpracy

„Model Rozwoju Klubu FDI” oraz pomysł na wdrożenie tego kompleksowego konceptu w wieloletni, koherentny konferencyjny kontekst tworzą „Tożsamość FCM Conference”. W trakcie poszczególnych wydarzeń prowadzona jest symulacja fragmentu procesu rozwoju. Ta nowatorska idea wzbudziła zainteresowanie wielu Klubów oraz organizacji na terenie Europy. Oto prezentacja wybranych podmiotów.

Profil Uczestników

  • przedstawiciele organizacji ligowych/federacji
  • przedstawiciele Klubów
  • Rada Nadzorcza
  • Zarząd
  • Dyrektor ds. sportowych
  • Dyrektor Akademii
  • pracownicy działu sportowego (administracja | Trener | Scout)
  • pracownicy innych działów (strategia | komunikacja | marketing | finanse | prawo | technologia | compliance & integrity)
  • eksperci
  • wykładowcy uniwersyteccy
  • agenci piłkarscy
  • osoby zainteresowane tematyką zarządzania Klubami

Uczestnictwo w FCM Conference

Organizatorzy przygotowali trzy rodzaje pakietów, uprawniających do wzięcia udziału w FCM Conference:

  • Regular
  • VIP
  • Club

 

W konferencji można wziąć udział zarówno na miejscu (Tarczyński Arena Wrocław), jak również ONLINE. Rejestracja odbywa się poprzez system rejestracyjny lub przesłanie wiadomości do biura Football Development Institute

 

Dla dziesięciu pierwszych osób mamy darmowe pakiety Regular, przekazane przez organizatora, czyli Football Development Institute. Aby otrzymać jeden z nich, należy przesłać wiadomość do biura FDI o tytule „FCM Conference | SBP”.

 

Folder konferencyjny ze wszystkimi istotnymi informacjami (w tym porównani agenda, narracja konferencji oraz porównanie pakietów uczestnictwa) można pobrać w tym miejscu.

 

Zachęcamy do udziału!

 

Źródło: informacja prasowa

Ostatnie wpisy

Totalizator Sportowy Partnerem Strategicznym Sport for Brands 2025!

Miło nam poinformować, że Partnerem Strategicznym Sport for Brands został Totalizator Sportowy Totalizator Sportowy – właściciel marki LOTTO, powstał w 1956 roku aby gromadzić środki na finansowanie remontów i budowy obiektów oraz urządzeń sportowych. Dysponuje siecią ponad 18 000 punktów sprzedaży, które każdego dnia oferują szeroki wachlarz produktów loteryjnych. Nadrzędnym celem spółki jest stały rozwój, […]
SPORT FOR BRANDS 2025

22/04/2025 | 09:44

PGE Polska Grupa Energetyczna Partnerem Głównym Sport for Brands 2025!

Mamy zaszczyt poinformować, że PGE Polska Grupa Energetyczna została Partnerem Głównym Sport for Brands PGE Polska Grupa Energetyczna – największe przedsiębiorstwo elektroenergetyczne w Polsce, dostawca energii elektrycznej oraz ciepła do ponad 5,5 mln klientów oraz lider zmian w polskiej energetyce. Grupa PGE przedstawiła plan transformacji i drogę do dekarbonizacji wytwarzania oraz ogłosiła cel neutralności klimatycznej […]
SPORT FOR BRANDS 2025

22/04/2025 | 09:42

TREFL Partnerem Głównym Sport for Brands 2025!

Mamy ogromny zaszczyt poinformować, że Partnerem Głównym Sport for Brands został TREFL Wszystko zaczęło się w 1985 roku od powołania do życia spółki Trefl produkującej puzzle. Dziś Trefl jest w europejskiej czołówce producentów puzzli, jednym z ważniejszych producentów gier planszowych oraz największym producentem zabawek w Polsce. Sprzedaje zabawki w przeszło 50 krajach na całym świecie, […]
SPORT FOR BRANDS 2025

22/04/2025 | 09:40