07.06.2023

Football Club Management Conference – nowe spojrzenie na rozwój profesjonalnych Klubów piłkarskich

Dobra wiadomość dla wszystkich osób, poszukujących wartościowych wydarzeń edukacyjnych w świecie piłki nożnej. Już za kilkanaście dni odbędzie się Football Club Management Conference. Dzięki uprzejmości organizatora, Stowarzyszenie Sport Biznes Polska ma do przekazania Członkom SBP aż dziesięć pakietów Regular.

Football Club Management Conference (19-20.06, Tarczyński Arena Wrocław) to międzynarodowe wydarzenie edukacyjne, zajmujące się aspektami zarządzania i rozwoju profesjonalnych Klubów piłkarskich. Według organizatora, podejmowana jest tematyka absolutnie kluczowa, ponieważ Klub jest najważniejszym interesariuszem w świecie futbolu, najmocniej wpływającym na poziom całej dyscypliny sportu. Edukując Specjalistów, czytaj: aktualnych i potencjalnych pracowników organizacji piłkarskich, Football Development Institute wspiera równolegle wielopłaszczyznowy rozwój Klubów.

 

Każde wydarzenie FCM Conference posiada motyw przewodni. Najbliższe wydarzenie otrzymało motto „Club Development Model” („Model Rozwoju Klubu”). Wypracowanie kompleksowego modelu jest uznawane przez FDI za warunek konieczny do profesjonalnego zarządzania Klubem, a także czynienia kontrolowanych postępów. Właśnie od tego kroku powinno się rozpoczynać transformację Klubu. I od tego kroku zależy też jakość transformacji.

 

FCM Conference to europejski cykl, posiadający niekonwencjonalny charakter oraz wiele atrybutów merytorycznych, odróżniających tę konferencję od wydarzeń o podobnej tematyce.

 

Wyróżniki merytoryczne FCM Conference

  • część „Systemu edukacyjnego FDI” | możliwość kontynuowania edukacji
  • fundamenty || „Tożsamość piłkarska FDI” | „Model Rozwoju Klubu FDI”
  • wieloletni scenariusz cyklu
  • motyw przewodni pojedynczych konferencji
  • tematyka oparta o zdefiniowane „Obszary rozwoju Klubu FDI”
  • jednolita narracja
  • zunifikowane wystąpienia ekspertów
  • prezentacja konkretnych definicji, koncepcji, modeli
  • „System rozwoju Klubów FDI” | możliwość podjęcia współpracy

„Model Rozwoju Klubu FDI” oraz pomysł na wdrożenie tego kompleksowego konceptu w wieloletni, koherentny konferencyjny kontekst tworzą „Tożsamość FCM Conference”. W trakcie poszczególnych wydarzeń prowadzona jest symulacja fragmentu procesu rozwoju. Ta nowatorska idea wzbudziła zainteresowanie wielu Klubów oraz organizacji na terenie Europy. Oto prezentacja wybranych podmiotów.

Profil Uczestników

  • przedstawiciele organizacji ligowych/federacji
  • przedstawiciele Klubów
  • Rada Nadzorcza
  • Zarząd
  • Dyrektor ds. sportowych
  • Dyrektor Akademii
  • pracownicy działu sportowego (administracja | Trener | Scout)
  • pracownicy innych działów (strategia | komunikacja | marketing | finanse | prawo | technologia | compliance & integrity)
  • eksperci
  • wykładowcy uniwersyteccy
  • agenci piłkarscy
  • osoby zainteresowane tematyką zarządzania Klubami

Uczestnictwo w FCM Conference

Organizatorzy przygotowali trzy rodzaje pakietów, uprawniających do wzięcia udziału w FCM Conference:

  • Regular
  • VIP
  • Club

 

W konferencji można wziąć udział zarówno na miejscu (Tarczyński Arena Wrocław), jak również ONLINE. Rejestracja odbywa się poprzez system rejestracyjny lub przesłanie wiadomości do biura Football Development Institute

 

Dla dziesięciu pierwszych osób mamy darmowe pakiety Regular, przekazane przez organizatora, czyli Football Development Institute. Aby otrzymać jeden z nich, należy przesłać wiadomość do biura FDI o tytule „FCM Conference | SBP”.

 

Folder konferencyjny ze wszystkimi istotnymi informacjami (w tym porównani agenda, narracja konferencji oraz porównanie pakietów uczestnictwa) można pobrać w tym miejscu.

 

Zachęcamy do udziału!

 

Źródło: informacja prasowa

Ostatnie wpisy

ORLEN Partnerem Strategicznym Sport for Brands

Mamy ogromny zaszczyt poinformować, że Partnerem Strategicznym Sport for Brands 2025 została Grupa ORLEN ORLEN to zintegrowany koncern multienergetyczny, prowadzący działalność głównie w Europie Środkowej. ORLEN dostarcza energię i paliwa dla ponad 100 mln ludzi w państwach Europejskich, a nowoczesne produkty pod marką spółki są sprzedawane w więcej niż 100 krajach na sześciu kontynentach. Działalność […]
SPORT FOR BRANDS 2025

02/06/2025 | 08:01

Plus Partnerem Sport for Brands

Mamy zaszczyt poinformować, że do grona Partnerów Sport for Brands 2025 dołączyła marka Plus! Polkomtel Sp. z o.o. to wiodący operator telekomunikacyjny w Polsce, świadczący usługi pod marką Plus. Jest liderem technologii 5G korzystającym z najnowocześniejszych rozwiązań telekomunikacyjnych w rozwijaniu usług dla swoich klientów. Jest częścią Grupy Polsat Plus, największej grupy medialno-telekomunikacyjnej w Polsce dostarczającej […]
SPORT FOR BRANDS 2025

30/05/2025 | 12:57

Polski Związek Piłki Nożnej Partnerem Sport for Brands

Polski Związek Piłki Nożnej Partnerem Sport for Brands 2025! Polski Związek Piłki Nożnej (PZPN) jest centralnym organem odpowiedzialnym za rozwój, organizację i promocję piłki nożnej w Polsce w piłce jedenastoosobowej, halowej (futsal) i plażowej, we wszystkich odmianach aprobowanych przez FIFA i UEFA. Jako członek FIFA i UEFA, PZPN zarządza krajowymi rozgrywkami, a także reprezentacjami Polski. […]
SPORT FOR BRANDS 2025

30/05/2025 | 12:19