19.05.2023

#PijKranówkę Partnerem III edycji konferencji Sport For Brands

Mamy przyjemność poinformować, że Partnerem Głównym III edycji Sport For Brands została kampania społeczna #PijKranówkę (MPWiK S.A. we Wrocławiu)

#PijKranówkę to społeczna inicjatywa MPWiK S.A. we Wrocławiu. Akcja promuje ideę zrównoważonego rozwoju. Zrodziła się z pytania o to dlaczego w kraju, w którym prawie każdy ma bezpośredni dostęp do wysokiej jakości wody, wciąż kupujemy wodę butelkowaną?

 

Picie kranówki to same korzyści – dla zdrowia, dla domowego budżetu i dla środowiska. Woda dostarczana przez wrocławskie MPWiK jest bezpieczna, zdrowa i przede wszystkim tańsza od butelkowanej – jeden litr kranówki kosztuje mniej niż jeden grosz. Jeśli wybierzesz kranówkę zamiast wody butelkowanej, to w ciągu roku w Twoim portfelu zostanie ponad 1000 zł i oszczędzisz środowisku 19 kg plastiku.

 

Kampania społeczna ma na celu edukację ekologiczną społeczeństwa i przekonanie do wyboru kranówki jako wody do picia na co dzień. Przedstawia zalety picia wody kranowej i rezygnacji z wody butelkowanej. Kształtowanie postaw i zachowań proekologicznych jest jedną z misji MPWiK S.A., wpisanych w trend zrównoważonego rozwoju biznesu. Do kampanii zaangażowaliśmy wrocławskie kluby sportowe, które zostając ambasadorami #PijKranówkę promują wrocławską kranówkę wśród swoich kibiców i fanów. Kranówka produkowana przez MPWiK jest oficjalną wodą wielu klubów sportowych we Wrocławiu – m.in. WKS Śląsk Wrocław oraz WTS Sparta Wrocław czy wrocławskiego maratonu. Na potrzebę obsługi tego ostatniego wydarzenia pracownicy MPWiK skonstruowali nalewaki, dzięki którym w parę sekund można napełnić wodą dziesiątki kubeczków.

 

Więcej informacji o naszym Partnerze znajdziecie na stronie: www.pijkranowke.pl 

Ostatnie wpisy

Statuetki Sport Biznes Polska za rok 2024 przyznane. Poznaj zwycięzców

18 marca w Warszawie odbyła się uroczystość wręczenia Nagród Sport Biznes Polska za rok 2024. Podczas wieczornej Gali poznaliśmy laureatów w 16 kategoriach. Wśród zwycięzców znaleźli się, m.in. Aleksandra Mirosław, InPost, Betclic, Jagiellonia Białystok czy Polski Związek Piłki Siatkowej. We wtorkowy wieczór za sprawą IV Gali Sport Biznes Polska w Hilton Warsaw City zagościło 1000 […]
IX Kongres i Gala SBP

19/03/2025 | 15:31

Dolnośląskie Produkty Regionalne Partnerem IX Kongresu Sport Biznes Polska

Dolnośląskie Produkty Regionalne Partnerem IX Kongresu Sport Biznes Polska Dolnośląskie Produkty Regionalne to marka, która łączy tradycję z nowoczesnością, promując unikalne dziedzictwo Dolnego Śląska poprzez wysokiej jakości produkty inspirowane regionalnym rzemiosłem, kulturą i historią. Jako partner wydarzenia Sport Biznes Polska podkreślamy naszą misję wspierania lokalnej tożsamości i budowania silnych, autentycznych marek regionalnych. Sport i biznes […]
IX Kongres i Gala SBP

10/03/2025 | 12:44

LiveU Partnerem IX Kongresu Sport Biznes Polska

LiveU Partnerem IX Kongresu Sport Biznes Polska! „LiveU EcoSystem to nasz zestaw innowacyjnych rozwiązań wideo IP, zaprojektowanych w celu zwiększenia wydajności i skrócenia przepływu pracy w całym łańcuchu produkcji wideo – od wkładu i produkcji po dystrybucję. Pozwala tworzyć więcej za mniej, jednocześnie zmniejszając złożoność tworzenia treści. Rdzeniem naszego EcoSystemu jest LRT™ (LiveU Reliable Transport) […]
IX Kongres i Gala SBP

10/03/2025 | 08:26