Mamy ogromną przyjemność poinformować, że Partnerem III edycji konferencji Sport For Brands została firma Sponsoring Insight!
Sponsoring Insight to agencja badawczo-consultingowa specjalizująca się w analizach i doradztwie w zakresie marketingu oraz sponsoringu sportu i kultury. Sponsoring Insight dostarcza informacje, dzięki którym sponsorzy oraz organizacje sportowe i kulturalne, mogą podejmować trafne decyzje i w konsekwencji realizować swoje cele strategiczne. Realizując projekty dla swoich klientów, firma bazuje na innowacyjnych narzędziach analitycznych, opartych na badaniach naukowych z obszaru sponsoringu sportu i kultury oraz CSR.
Zespół Sponsoring Insight składa się z konsultantów posiadających wieloletnie doświadczenie w analizach i badaniach efektywności sponsoringu oraz optymalizacji procesów marketingowych w organizacjach.
Więcej informacji o naszym Partnerze znajdziecie na stronie internetowej www.sponsoringinsight.pl oraz na profilu LinkedIn
Ostatnie wpisy
Poznaliśmy Liderów i Przyszłych Liderów SBP 2024
05/11/2024 | 10:30
LOTTO Partnerem Głównym VIII Kongresu SBP!
02/11/2024 | 23:41
TRIPLA PRO Partnerem VIII Kongresu SBP
02/11/2024 | 23:19