21.04.2023

Trzecia edycja konferencji sponsoringowej Sport For Brands już w maju

1 dzień, 20 ekspertów, 10 case studies skutecznego i kreatywnego wykorzystania potencjału sponsoringu. Branża sportu i biznesu po raz trzeci spotka się we Wrocławiu, aby porozmawiać na temat możliwości i kierunków rozwoju sponsoringu sportowego w Polsce. Wśród gości najważniejsi przedstawiciele środowiska.

Już 30 maja w Hotelu Doubletree by Hilton we Wrocławiu odbędzie się kolejne wydarzenie organizowane pod szyldem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska, a mianowicie 3. edycja konferencji Sport For Brands.  Ubiegłoroczne spotkanie zgromadziło w stolicy Dolnego Śląska ponad 400 reprezentantów branży – przedstawicieli marek, organizacji sportowych, agencji marketingu sportowego i domów mediowych, a także pasjonatów sportu.

 

Sport For Brands to projekt unikalny nie tylko w kalendarzu SBP, ale i w skali całego rynku biznesu sportowego w Polsce. To jedyna konferencja w całości poświęcona zagadnieniom sponsoringowym, podczas której eksperci z całej Polski dzielą się swoim doświadczeniem, wymieniają poglądami i wzajemnie inspirują – mówi Klaudia Czarniecka, Manager ds. komunikacji w Stowarzyszeniu Sport Biznes Polska

 

Głównym założeniem spotkania jest poszerzanie wiedzy na temat sponsoringu sportowego jako narzędzia do realizacji celów biznesowych, marketingowych i społecznych, ale również promocja dobrych praktyk czy inspirowanie do rozwoju i wyjścia poza utarte schematy działania.

 

Praktyczna formuła, topowi prelegenci

 

Podczas 3. edycji konferencji na jednej scenie wystąpią wspólnie eksperci reprezentujący największe marki sponsorujące sport oraz przedstawiciele sponsorowanych podmiotów. Będzie to niepowtarzalna okazja do poznania kulis pracy nad największymi projektami z dwóch perspektyw, zapoznania się z nowymi trendami, dobrymi praktykami i skutecznymi narzędziami, a przy okazji pogłębienia interesujących tematów podczas sesji Q&A czy rozmów kuluarowych.

 

Networking i integracja branży sportowo-biznesowej

 

Nasze wydarzenia to możliwość rozwoju i podnoszenia swoich kwalifikacji nie tylko poprzez udział w wystąpieniach, ale też wymianę doświadczeń z innymi uczestnikami. 30 maja we Wrocławiu zagoszczą przedstawiciele środowiska sportowo-biznesowego z całej Polski. Podczas konferencji uczestnicy będą mogli skorzystać z dedykowanej przestrzeni networkingowej, czy też opcji umawiania spotkań 1:1 umożliwiającej dotarcie do konkretnych osób i nawiązanie nowych relacji branżowych. Sport For Brands to miejsce nie tylko dla największych podmiotów, ale również dla tych mniejszych, które obecnością podczas Sport For Brands, mają szansę jeszcze mocniej zaznaczyć swoją rolę w ekosystemie sportowym.

 

Po więcej informacji na temat wydarzenia zapraszamy do zakładki Sport For Brands.

Ostatnie wpisy

Dolnośląskie Produkty Regionalne Partnerem X Kongresu Sport Biznes Polska

Dolnośląskie Produkty Regionalne Partnerem X Kongresu Sport Biznes Polska Dolnośląskie Produkty Regionalne to marka, która łączy tradycję z nowoczesnością, promując unikalne dziedzictwo Dolnego Śląska poprzez wysokiej jakości produkty inspirowane regionalnym rzemiosłem, kulturą i historią. Jako partner wydarzenia Sport Biznes Polska podkreślamy naszą misję wspierania lokalnej tożsamości i budowania silnych, autentycznych marek regionalnych. Sport i biznes […]
Komunikaty SBP

13/10/2025 | 08:08

Playtech Partnerem X Kongresu Sport Biznes Polska

Playtech Partnerem X Kongresu Sport Biznes Polska Playtech to wiodący globalny dostawca technologii, treści i usług dla branży iGaming i zakładów sportowych, wspierający operatorów w ponad 40 regulowanych jurysdykcjach. Firma, notowana na londyńskiej giełdzie papierów wartościowych (LSE), zatrudnia ok. 7 400 specjalistów w blisko 20 krajach. Playtech tworzy zintegrowane rozwiązania dla operatorów, łącząc innowacyjne produkty, […]
Komunikaty SBP

13/10/2025 | 08:05

Solid Cyber wystawcą SBP EXPO 2025

Solid Cyber wystawcą SBP EXPO 2025 Solid Cyber, część Grupy Solid Security – lidera ochrony fizycznej z ponad 30-letnim doświadczeniem – zapewnia kompleksową ochronę cyfrową, uzupełniając tradycyjne środki bezpieczeństwa. Nasze Security Operations Center (SOC) działa 24/7/365, monitorując, analizując i reagując na zagrożenia w cyberprzestrzeni. Zespół ekspertów łączy wiedzę z zakresu ochrony fizycznej i nowoczesnych technologii […]
Komunikaty SBP

10/10/2025 | 13:00