21.04.2023

Trzecia edycja konferencji sponsoringowej Sport For Brands już w maju

1 dzień, 20 ekspertów, 10 case studies skutecznego i kreatywnego wykorzystania potencjału sponsoringu. Branża sportu i biznesu po raz trzeci spotka się we Wrocławiu, aby porozmawiać na temat możliwości i kierunków rozwoju sponsoringu sportowego w Polsce. Wśród gości najważniejsi przedstawiciele środowiska.

Już 30 maja w Hotelu Doubletree by Hilton we Wrocławiu odbędzie się kolejne wydarzenie organizowane pod szyldem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska, a mianowicie 3. edycja konferencji Sport For Brands.  Ubiegłoroczne spotkanie zgromadziło w stolicy Dolnego Śląska ponad 400 reprezentantów branży – przedstawicieli marek, organizacji sportowych, agencji marketingu sportowego i domów mediowych, a także pasjonatów sportu.

 

Sport For Brands to projekt unikalny nie tylko w kalendarzu SBP, ale i w skali całego rynku biznesu sportowego w Polsce. To jedyna konferencja w całości poświęcona zagadnieniom sponsoringowym, podczas której eksperci z całej Polski dzielą się swoim doświadczeniem, wymieniają poglądami i wzajemnie inspirują – mówi Klaudia Czarniecka, Manager ds. komunikacji w Stowarzyszeniu Sport Biznes Polska

 

Głównym założeniem spotkania jest poszerzanie wiedzy na temat sponsoringu sportowego jako narzędzia do realizacji celów biznesowych, marketingowych i społecznych, ale również promocja dobrych praktyk czy inspirowanie do rozwoju i wyjścia poza utarte schematy działania.

 

Praktyczna formuła, topowi prelegenci

 

Podczas 3. edycji konferencji na jednej scenie wystąpią wspólnie eksperci reprezentujący największe marki sponsorujące sport oraz przedstawiciele sponsorowanych podmiotów. Będzie to niepowtarzalna okazja do poznania kulis pracy nad największymi projektami z dwóch perspektyw, zapoznania się z nowymi trendami, dobrymi praktykami i skutecznymi narzędziami, a przy okazji pogłębienia interesujących tematów podczas sesji Q&A czy rozmów kuluarowych.

 

Networking i integracja branży sportowo-biznesowej

 

Nasze wydarzenia to możliwość rozwoju i podnoszenia swoich kwalifikacji nie tylko poprzez udział w wystąpieniach, ale też wymianę doświadczeń z innymi uczestnikami. 30 maja we Wrocławiu zagoszczą przedstawiciele środowiska sportowo-biznesowego z całej Polski. Podczas konferencji uczestnicy będą mogli skorzystać z dedykowanej przestrzeni networkingowej, czy też opcji umawiania spotkań 1:1 umożliwiającej dotarcie do konkretnych osób i nawiązanie nowych relacji branżowych. Sport For Brands to miejsce nie tylko dla największych podmiotów, ale również dla tych mniejszych, które obecnością podczas Sport For Brands, mają szansę jeszcze mocniej zaznaczyć swoją rolę w ekosystemie sportowym.

 

Po więcej informacji na temat wydarzenia zapraszamy do zakładki Sport For Brands.

Ostatnie wpisy

„Biegam z czystą przyjemnością” – podsumowanie inicjatywy!

 Od Warszawy aż po Wiedeń. 1300 uczestników i ponad 60 tysięcy złotych na cel charytatywny. Jubileuszowa, 5. edycja „Biegam z czystą przyjemnością” za nami 30 marca 2025 roku, w Chorzowie, Kielcach, Toruniu, Warszawie, Wrocławiui, pierwszy raz w historii, w Wiedniu odbyła się 5. edycja „Biegam z czystą przyjemnością”. Ten bieg to więcej niż promocja aktywności […]
Bez kategorii

31/03/2025 | 08:48

Statuetki Sport Biznes Polska za rok 2024 przyznane. Poznaj zwycięzców

18 marca w Warszawie odbyła się uroczystość wręczenia Nagród Sport Biznes Polska za rok 2024. Podczas wieczornej Gali poznaliśmy laureatów w 16 kategoriach. Wśród zwycięzców znaleźli się, m.in. Aleksandra Mirosław, InPost, Betclic, Jagiellonia Białystok czy Polski Związek Piłki Siatkowej. We wtorkowy wieczór za sprawą IV Gali Sport Biznes Polska w Hilton Warsaw City zagościło 1000 […]
IX Kongres i Gala SBP

19/03/2025 | 15:31

Dolnośląskie Produkty Regionalne Partnerem IX Kongresu Sport Biznes Polska

Dolnośląskie Produkty Regionalne Partnerem IX Kongresu Sport Biznes Polska Dolnośląskie Produkty Regionalne to marka, która łączy tradycję z nowoczesnością, promując unikalne dziedzictwo Dolnego Śląska poprzez wysokiej jakości produkty inspirowane regionalnym rzemiosłem, kulturą i historią. Jako partner wydarzenia Sport Biznes Polska podkreślamy naszą misję wspierania lokalnej tożsamości i budowania silnych, autentycznych marek regionalnych. Sport i biznes […]
IX Kongres i Gala SBP

10/03/2025 | 12:44