21.04.2023

Trzecia edycja konferencji sponsoringowej Sport For Brands już w maju

1 dzień, 20 ekspertów, 10 case studies skutecznego i kreatywnego wykorzystania potencjału sponsoringu. Branża sportu i biznesu po raz trzeci spotka się we Wrocławiu, aby porozmawiać na temat możliwości i kierunków rozwoju sponsoringu sportowego w Polsce. Wśród gości najważniejsi przedstawiciele środowiska.

Już 30 maja w Hotelu Doubletree by Hilton we Wrocławiu odbędzie się kolejne wydarzenie organizowane pod szyldem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska, a mianowicie 3. edycja konferencji Sport For Brands.  Ubiegłoroczne spotkanie zgromadziło w stolicy Dolnego Śląska ponad 400 reprezentantów branży – przedstawicieli marek, organizacji sportowych, agencji marketingu sportowego i domów mediowych, a także pasjonatów sportu.

 

Sport For Brands to projekt unikalny nie tylko w kalendarzu SBP, ale i w skali całego rynku biznesu sportowego w Polsce. To jedyna konferencja w całości poświęcona zagadnieniom sponsoringowym, podczas której eksperci z całej Polski dzielą się swoim doświadczeniem, wymieniają poglądami i wzajemnie inspirują – mówi Klaudia Czarniecka, Manager ds. komunikacji w Stowarzyszeniu Sport Biznes Polska

 

Głównym założeniem spotkania jest poszerzanie wiedzy na temat sponsoringu sportowego jako narzędzia do realizacji celów biznesowych, marketingowych i społecznych, ale również promocja dobrych praktyk czy inspirowanie do rozwoju i wyjścia poza utarte schematy działania.

 

Praktyczna formuła, topowi prelegenci

 

Podczas 3. edycji konferencji na jednej scenie wystąpią wspólnie eksperci reprezentujący największe marki sponsorujące sport oraz przedstawiciele sponsorowanych podmiotów. Będzie to niepowtarzalna okazja do poznania kulis pracy nad największymi projektami z dwóch perspektyw, zapoznania się z nowymi trendami, dobrymi praktykami i skutecznymi narzędziami, a przy okazji pogłębienia interesujących tematów podczas sesji Q&A czy rozmów kuluarowych.

 

Networking i integracja branży sportowo-biznesowej

 

Nasze wydarzenia to możliwość rozwoju i podnoszenia swoich kwalifikacji nie tylko poprzez udział w wystąpieniach, ale też wymianę doświadczeń z innymi uczestnikami. 30 maja we Wrocławiu zagoszczą przedstawiciele środowiska sportowo-biznesowego z całej Polski. Podczas konferencji uczestnicy będą mogli skorzystać z dedykowanej przestrzeni networkingowej, czy też opcji umawiania spotkań 1:1 umożliwiającej dotarcie do konkretnych osób i nawiązanie nowych relacji branżowych. Sport For Brands to miejsce nie tylko dla największych podmiotów, ale również dla tych mniejszych, które obecnością podczas Sport For Brands, mają szansę jeszcze mocniej zaznaczyć swoją rolę w ekosystemie sportowym.

 

Po więcej informacji na temat wydarzenia zapraszamy do zakładki Sport For Brands.

Ostatnie wpisy

Poznaliśmy Liderów i Przyszłych Liderów SBP 2024

Doświadczone autorytety, które swoją pasją, odwagą i innowacyjnym podejściem inspirują całe środowisko oraz młode talenty wyznaczające nowe kierunki rozwoju sportu. Stowarzyszenie Sport Biznes Polska po raz trzeci wyłoniło liderów branży sportowo-biznesowej. Podczas odbywającego się w Warszawie VIII Kongresu Sport Biznes Polska poznaliśmy zwycięzców Plebiscytu Liderów i Przyszłych Liderów SBP 2024. Konkurs Sport Biznes Polska to […]
Bez kategorii

05/11/2024 | 10:30

LOTTO Partnerem Głównym VIII Kongresu SBP!

Miło nam poinformować, że do grona Partnerów Głównych VIII Kongresu Sport Biznes Polska dołączyła marka LOTTO. Marka parasolowa LOTTO LOTTO TO RADOŚĆ WYGRYWANIA. Marka LOTTO łączy w sobie wszystkie pozytywne emocje i wartości, które na co dzień towarzyszą graczom – radość, dobrą zabawę, optymizm, wiarę w szczęście i wygraną. To właśnie jest najważniejsze w LOTTO. […]
VIII Kongres

02/11/2024 | 23:41

TRIPLA PRO Partnerem VIII Kongresu SBP

Miło nam poinformować, że Partnerem VIII Kongresu Sport Biznes Polska została firma Tripla PRO Jak sami o sobie mówią: „Jesteśmy agencją, która redefiniuje kreatywność i wprowadza innowacyjne rozwiązania na rynek. Nasza filozofia to nieustanne zaskakiwanie i generowanie pomysłów, które przynoszą realne efekty.  W naszej pracy każde działanie ma swoje uzasadnienie, a różnorodność w zespole to […]
VIII Kongres

02/11/2024 | 23:19

VIII KONGRES SPORT BIZNES POLSKA  5-6 LISTOPADA 2024 – DOUBLETREE BY HILTON WARSZAWA  KONTAKT DO ORGANIZATORA ➡