21.04.2023

Trzecia edycja konferencji sponsoringowej Sport For Brands już w maju

1 dzień, 20 ekspertów, 10 case studies skutecznego i kreatywnego wykorzystania potencjału sponsoringu. Branża sportu i biznesu po raz trzeci spotka się we Wrocławiu, aby porozmawiać na temat możliwości i kierunków rozwoju sponsoringu sportowego w Polsce. Wśród gości najważniejsi przedstawiciele środowiska.

Już 30 maja w Hotelu Doubletree by Hilton we Wrocławiu odbędzie się kolejne wydarzenie organizowane pod szyldem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska, a mianowicie 3. edycja konferencji Sport For Brands.  Ubiegłoroczne spotkanie zgromadziło w stolicy Dolnego Śląska ponad 400 reprezentantów branży – przedstawicieli marek, organizacji sportowych, agencji marketingu sportowego i domów mediowych, a także pasjonatów sportu.

 

Sport For Brands to projekt unikalny nie tylko w kalendarzu SBP, ale i w skali całego rynku biznesu sportowego w Polsce. To jedyna konferencja w całości poświęcona zagadnieniom sponsoringowym, podczas której eksperci z całej Polski dzielą się swoim doświadczeniem, wymieniają poglądami i wzajemnie inspirują – mówi Klaudia Czarniecka, Manager ds. komunikacji w Stowarzyszeniu Sport Biznes Polska

 

Głównym założeniem spotkania jest poszerzanie wiedzy na temat sponsoringu sportowego jako narzędzia do realizacji celów biznesowych, marketingowych i społecznych, ale również promocja dobrych praktyk czy inspirowanie do rozwoju i wyjścia poza utarte schematy działania.

 

Praktyczna formuła, topowi prelegenci

 

Podczas 3. edycji konferencji na jednej scenie wystąpią wspólnie eksperci reprezentujący największe marki sponsorujące sport oraz przedstawiciele sponsorowanych podmiotów. Będzie to niepowtarzalna okazja do poznania kulis pracy nad największymi projektami z dwóch perspektyw, zapoznania się z nowymi trendami, dobrymi praktykami i skutecznymi narzędziami, a przy okazji pogłębienia interesujących tematów podczas sesji Q&A czy rozmów kuluarowych.

 

Networking i integracja branży sportowo-biznesowej

 

Nasze wydarzenia to możliwość rozwoju i podnoszenia swoich kwalifikacji nie tylko poprzez udział w wystąpieniach, ale też wymianę doświadczeń z innymi uczestnikami. 30 maja we Wrocławiu zagoszczą przedstawiciele środowiska sportowo-biznesowego z całej Polski. Podczas konferencji uczestnicy będą mogli skorzystać z dedykowanej przestrzeni networkingowej, czy też opcji umawiania spotkań 1:1 umożliwiającej dotarcie do konkretnych osób i nawiązanie nowych relacji branżowych. Sport For Brands to miejsce nie tylko dla największych podmiotów, ale również dla tych mniejszych, które obecnością podczas Sport For Brands, mają szansę jeszcze mocniej zaznaczyć swoją rolę w ekosystemie sportowym.

 

Po więcej informacji na temat wydarzenia zapraszamy do zakładki Sport For Brands.

Ostatnie wpisy

Grupa Energa członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska

Grupa Energa jest jedną z czterech największych krajowych spółek energetycznych w Polsce. Dostarcza prąd do ok. 3,4 mln odbiorców. Ponad 50% energii elektrycznej sprzedawanej klientom pochodzi z OZE. Grupa Energa jest zaangażowana w transformację polskiego sektora energetycznego, rozwijając potencjał źródeł odnawialnych i modernizując sieć dystrybucyjną. #EnergaWłącza Energa nie tylko dostarcza energię, ale też #włącza sport, […]
Komunikaty SBP

04/11/2025 | 12:00

Multi Support Agency Ltd członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska

Multi Support Agency Ltd – łączymy sport i biznes na poziomie mistrzostw świata Multi Support Agency Ltd to wyspecjalizowana agencja, która wspiera marki w budowaniu globalnej obecności poprzez strategiczne partnerstwa w świecie motorsportu. Naszą misją jest tworzenie wartościowych połączeń pomiędzy biznesem a sportem, otwierających przed markami unikalne możliwości komunikacyjne i marketingowe. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w […]
Komunikaty SBP

04/11/2025 | 11:51

5 pytań do Aidy Belli

Aida BellaDyrektor ds. komunikacji, PR i relacji z otoczeniem w PROFBUD. Wcześniej m.in. Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej i Rzecznik Prasowy Totalizatora Sportowego. Była reprezentantka Polski w short-tracku, brązowa medalistka Mistrzostw Europy w sztafecie, multimedalistka Mistrzostw Polski. Komentatorka sportowa, ekspertka ds. komunikacji, PR i menedżerka sportowców – współpracuje m.in. z Natalią Maliszewską i Piotrem Michalskim. Sport […]
5 pytań do eksperta

24/10/2025 | 09:02