16.01.2023

Powołaliśmy Radę Programową Sport Biznes Polska na 2023 rok!

Mamy przyjemność poinformować, że powołaliśmy Radę Programową Sport Biznes Polska na rok 2023.

 

Jako Stowarzyszenie dążymy do tego, aby realizowane przez nas projekty były najwyższej jakości i przyczyniały się do realnych zmian. Rada Programowa to organ doradczy, którego głównym założeniem jest zapewnienie spójności organizowanych przez SBP wydarzeń z rzeczywistymi kierunkami rozwoju i trendami branżowymi.

 

To zaszczyt, że nasze zaproszenie do Rady przyjęło ponad 50 ekspertów branżowych, którzy poprzez swoją codzienną działalność odgrywają znaczącą rolę w kształtowaniu pozytywnego wizerunku środowiska sportu i biznesu sportowego.

 

W składzie Rady Programowej SBP znaleźli się przedstawiciele organizacji sportowych, marek, samorządów, obiektów sportowych oraz mediów.

 

Przedstawiciele organizacji sportowych:

  • Adrian Kostrzębski – Dyrektor Sprzedaży w ESL Gaming Polska
  • Artur Popko – Prezes Polskiej Ligi Siatkówki
  • Damian Drobik – Dyrektor Sportowy w ZPRP
  • Hubert Habas – Dyrektor Sprzedaży we FRENZY
  • Jan Winkiel – Sekretarz Generalny w Polskim Związku Narciarskim
  • Karol Kuśka – Partner Zarządzający Sport Development
  • Katarzyna Kopeć-Ziemczyk – Head Of Communications w Polskiej Agencji Antydopingowej
  • Maciej Bogusz – Zastępca Dyrektora Pionu Marketingu, Sprzedaży i Organizacji Imprez w PZPS
  • Marcin Animucki – Prezes Zarządu w Ekstraklasa S.A,
  • Marcin Janicki – Prezes Zarządu w Pierwsza Liga Piłkarska
  • Marek Janicki – Dyrektor Biura w ZPRP
  • Mateusz Matysiak – CEO GG League
  • Michał Sikora – Prezes Polskiego Związku Motorowego
  • Otylia Jędrzejczak – Prezeska Zarządu Polskiego Związku Pływackiego,
  • Paweł Kowalczyk – CEO w Polska Liga Esportowa
  • Piotr Należyty – Prezes Zarządu w Superliga
  • Radosław Piesiewicz – Prezes PZKosz oraz Polskiej Ligi Koszykówki
  • Wojciech Stępniewski – Prezes PGE Ekstraligi

 

Przedstawiciele marek:

  • Adam Lamentowicz – Prezes Zarządu Grupy Superbet
  • Aleksandra Chalimoniuk – PR Director OTCF
  • Grzegorz Łagowski – Specjalista ds. sponsoringu w InPost Polska
  • Arkadiusz Mierzwa – Dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej w Jeronimo Martins Polska
  • Daniel Gryt – Dyrektor ds. komunikacji i marketingu w TAURON Polska Energia
  • Edyta Szymańska – Project Manager w Polkomtel (Plus)
  • Katarzyna Meissner – Dyrektor zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku
  • Kornel Eljaszewicz – Dyrektor Departamentu Partnerstw i Eventów w Totalizator Sportowy
  • Maciej Koprowicz – Sponsorship Manager w Fortuna Group
  • Magdalena Oskiera – Dyrektor Marketingu Immergas Polska
  • Magdalena Szozda – Brands Partnership & KINDER Joy of moving Manager Ferrero Polska Commercial 
  • Marcin Garcarz – Wiceprezes Zarządu MPWiK Wrocław
  • Marcin Stefaniak – Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej PZU
  • Marcin Wenzel – Kierownik Biura Sponsoringu i Zarządzania Marką w Grupie Enea
  • Marcin Żukowski – Członek Zarządu w Trefl S.A.
  • Mateusz Małek – Dyrektor ds. marketingu i PR w Grupie Kapitałowej Blachotrapez
  • Michał Podogrodzki – Head of Marketing&Communication&PR Allianz Polska
  • Zbigniew Kajdanowski – Dyrektor Departamentu Marketingu i Reklamy w PGE S.A.

 

Przedstawiciele samorządów:

  • Ewa Bąk – Dyrektor Wydziału Sportu w Urząd Miasta Poznania
  • Janusz Samel – Dyrektor Biura Sportu i Rekreacji w Urząd Miasta Warszawy
  • Krzysztof Kowal – Dyrektor Zarządu Infrastruktury Sportowej w Krakowie
  • Łukasz Wójcik – Dyrektor Młodzieżowego Centrum Sportu Wrocław
  • Mariola Soczyńska – Dyrektorka Wydziału Sportu i Rekreacji Urzędu Miasta Torunia
  • Przemysław Zych – Wiceprezydent Miasta Opola
  • Rafał Szczepkowski – Koordynator ds. informacji i promocji. Unia Metropolii Polskich im. Pawła Adamowicza
  • Tomasz Dobrowolski – Pełnomocnik ds. projektu marki “Aktywne Miasta”

 

Przedstawiciele obiektów sportowych:

  • Adam Soroko – Dyrektor Bydgoskiego Centrum Sportu
  • Bartłomiej Kowalski – Dyrektor Generalny Stadionu Śląskiego
  • Marcin Żyłowski – Dyrektor Departamentu Infrastruktury Sportowej w MSiT
  • Tomasz Zahorski – CEO w Legia Training Center
  • Włodzimierz Dola – Prezesa Zarządu PGE Narodowego

Przedstawiciele mediów:

  • Anna Szuszkiewicz – Head of Promotions & Sponsorship w Grupa Wirtualna Polska
  • Krzysztof Świergiel – CEO w Eleven Sports
  • Marian Kmita – Dyrektor ds. Sportu w Telewizji Polsat
  • Michał Wojtczak – Advertising and Special Projects Director CANAL+
  • Wojciech Kowalczyk – Zastępca dyrektora ds. strategii produktu w Biurze Reklamy TVP
  • Marcin Poślada – Prezes Zarządu Shark Agency

 

Efekty współpracy Rady Programowej i Stowarzyszenia Sport Biznes Polska będzie można zobaczyć 21-22 listopada 2023 r. podczas VI edycji Kongresu Sport Biznes Polska.

Ostatnie wpisy

SportMarketing.pl Partnerem Medialnym IX Kongresu oraz IV Gali SBP!

Z przyjemnością informujemy, że portal SportMarketing.pl został Partnerem Medialnym IX Kongresu i IV Gali SBP! Sportmarketing.pl – największy polskojęzyczny portal o marketingu sportowym. Można znaleźć tu newsy z Polski i ze świata, wypowiedzi ekspertów, wywiady oraz liczne raporty. Pod okiem redaktora naczelnego Jakuba Kłyszejki tworzone są branżowe cykle i autorskie rozmowy. Sportmarketing.pl dostrzega, docenia i […]
IX Kongres i Gala SBP

21/01/2025 | 14:42

Stowarzyszenie Sport Biznes Polska z nowym zarządem

9 stycznia 2025 roku w Poznaniu odbyło się walne zgromadzenie Stowarzyszenia Sport Biznes Polska. Podczas spotkania podsumowano działalność zarządu za kadencję 2020-2024 oraz przeprowadzono głosowanie nad wyborem nowych władz na lata 2025-2028. W skład nowego zarządu weszli dotychczasowi członkowie: Skład Komisji Rewizyjnej na lata 2025-2028 przedstawia się następująco: Podczas Zgromadzenia wybrano również Przewodniczącego SBP na […]
IX Kongres i Gala SBP

10/01/2025 | 08:53

SportPro.biz członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska

SportPro.biz to serwis skupiający się na profesjonalnej tematyce biznesowej dla przedstawicieli tego dynamicznego sektora, będący odpowiedzią na potrzebę zrozumienia oraz rozwoju w obszarze marketingu, sponsoringu i szeroko rozumianego biznesu sportowego. Koncepcja portalu zakłada koncentrację na tematyce o trwałym znaczeniu i unikalnym charakterze, a kluczową wartością platformy są rzetelne, merytoryczne treści w połączeniu z praktycznym know-how […]
Bez kategorii

18/12/2024 | 12:30