23.09.2022

Football Development Institute członkiem SBP!

Mamy zaszczyt poinformować, że do grona członków Stowarzyszenia SBP dołączył Football Development Institute!


Football Development Institute to instytucja edukacyjno-rozwojowo-badawcza w profesjonalnej piłce nożnej. Głównym celem Instytutu jest podniesienie poziomu piłki nożnej w Europie – na przestrzeni kilkunastu następnych lat. FDI to jedyna europejska organizacja, posiadająca fundament w postaci własnej “Tożsamości piłkarskiej”. Football Development Institute prowadzi działania w całej Europie. Autorem “Tożsamości piłkarskiej FDI”, całego konceptu oraz wszystkich projektów jest Marcin Gabor.
 
FDI realizuje swoją wizję oraz cele na fundamencie „Komplementarnego planu”. Pierwszym z elementów jest „Merytoryczna komunikacja”, obejmująca przekazywanie fachowych treści oraz publikacje problemowe (artykuły | książki). FDI prowadzi ponadto autorskie projekty badawcze, organizuje webinary, jak również konferencje. Wystąpienia eksperckie w zewnętrznych wydarzeniach o tematyce piłkarskiej uzupełniają tę część. Drugi kompleks nosi nazwę „Edukacja piłkarskich Specjalistów” i uwzględnia 15 ról. Przede wszystkim Członek Zarządu, Dyrektor ds. sportowych, Trener, Analityk, Scout, Dyrektor Akademii. Edukacja odbywa się poprzez Certyfikowane kursy specjalistyczne, Doradztwo, zadaniowe Staże edukacyjne oraz Programy mentorskie. W trakcie procesu edukacji ważny element stanowi wypracowanie specyficznej dla danej osoby “Tożsamości piłkarskiej”. Kolejny zakres tematyczny to „Rozwój Klubów” na terenie Europy w dziesięciu zdefiniowanych przez FDI “Obszarach rozwoju Klubu”: Zarządzanie Klubem | Piłkarska baza intelektualna | Piłka nożna & Zarządzanie | Komunikacja & Marketing | Finanse | Prawo & Licencjonowanie | Technologia | Infrastruktura Psychologia | Compliance & Integrity. FDI stawia na koncepcyjne działanie w kontekście stworzenia “Tożsamości Klubu” oraz wsparcie w czterech segmentach: Doradztwo | Audyt merytoryczny | Projekty rozwojowe | Program “Kompleksowy rozwój Klubu”. Cztery segmenty merytoryczne obejmują około 150 zagadnień szczegółowych. FDI posiada także własny dział „Analysis & Research”.
 
Zachęcamy do sprawdzenia i obserwowania oficjalnych kanałów komunikacyjnych FDI:

strona internetowa:  https://football-development-institute.net/
LinkedIn (profil oficjalny): https://www.linkedin.com/company/football-development-institute
LinkedIn (profil Football Club Management:  https://www.linkedin.com/showcase/football-club-management-fdi
Facebook: https://www.facebook.com/FootballDevelopmentInstitute

Ostatnie wpisy

Totalizator Sportowy Partnerem Strategicznym Sport for Brands 2025!

Miło nam poinformować, że Partnerem Strategicznym Sport for Brands został Totalizator Sportowy Totalizator Sportowy – właściciel marki LOTTO, powstał w 1956 roku aby gromadzić środki na finansowanie remontów i budowy obiektów oraz urządzeń sportowych. Dysponuje siecią ponad 18 000 punktów sprzedaży, które każdego dnia oferują szeroki wachlarz produktów loteryjnych. Nadrzędnym celem spółki jest stały rozwój, […]
SPORT FOR BRANDS 2025

22/04/2025 | 09:44

PGE Polska Grupa Energetyczna Partnerem Głównym Sport for Brands 2025!

Mamy zaszczyt poinformować, że PGE Polska Grupa Energetyczna została Partnerem Głównym Sport for Brands PGE Polska Grupa Energetyczna – największe przedsiębiorstwo elektroenergetyczne w Polsce, dostawca energii elektrycznej oraz ciepła do ponad 5,5 mln klientów oraz lider zmian w polskiej energetyce. Grupa PGE przedstawiła plan transformacji i drogę do dekarbonizacji wytwarzania oraz ogłosiła cel neutralności klimatycznej […]
SPORT FOR BRANDS 2025

22/04/2025 | 09:42

TREFL Partnerem Głównym Sport for Brands 2025!

Mamy ogromny zaszczyt poinformować, że Partnerem Głównym Sport for Brands został TREFL Wszystko zaczęło się w 1985 roku od powołania do życia spółki Trefl produkującej puzzle. Dziś Trefl jest w europejskiej czołówce producentów puzzli, jednym z ważniejszych producentów gier planszowych oraz największym producentem zabawek w Polsce. Sprzedaje zabawki w przeszło 50 krajach na całym świecie, […]
SPORT FOR BRANDS 2025

22/04/2025 | 09:40