Mamy zaszczyt poinformować, że do grona członków Stowarzyszenia SBP dołączył Football Development Institute!
FDI realizuje swoją wizję oraz cele na fundamencie „Komplementarnego planu”. Pierwszym z elementów jest „Merytoryczna komunikacja”, obejmująca przekazywanie fachowych treści oraz publikacje problemowe (artykuły | książki). FDI prowadzi ponadto autorskie projekty badawcze, organizuje webinary, jak również konferencje. Wystąpienia eksperckie w zewnętrznych wydarzeniach o tematyce piłkarskiej uzupełniają tę część. Drugi kompleks nosi nazwę „Edukacja piłkarskich Specjalistów” i uwzględnia 15 ról. Przede wszystkim Członek Zarządu, Dyrektor ds. sportowych, Trener, Analityk, Scout, Dyrektor Akademii. Edukacja odbywa się poprzez Certyfikowane kursy specjalistyczne, Doradztwo, zadaniowe Staże edukacyjne oraz Programy mentorskie. W trakcie procesu edukacji ważny element stanowi wypracowanie specyficznej dla danej osoby “Tożsamości piłkarskiej”. Kolejny zakres tematyczny to „Rozwój Klubów” na terenie Europy w dziesięciu zdefiniowanych przez FDI “Obszarach rozwoju Klubu”: Zarządzanie Klubem | Piłkarska baza intelektualna | Piłka nożna & Zarządzanie | Komunikacja & Marketing | Finanse | Prawo & Licencjonowanie | Technologia | Infrastruktura Psychologia | Compliance & Integrity. FDI stawia na koncepcyjne działanie w kontekście stworzenia “Tożsamości Klubu” oraz wsparcie w czterech segmentach: Doradztwo | Audyt merytoryczny | Projekty rozwojowe | Program “Kompleksowy rozwój Klubu”. Cztery segmenty merytoryczne obejmują około 150 zagadnień szczegółowych. FDI posiada także własny dział „Analysis & Research”.
Zachęcamy do sprawdzenia i obserwowania oficjalnych kanałów komunikacyjnych FDI:
strona internetowa: https://football-development-institute.net/
LinkedIn (profil oficjalny): https://www.linkedin.com/company/football-development-institute
LinkedIn (profil Football Club Management: https://www.linkedin.com/showcase/football-club-management-fdi
Facebook: https://www.facebook.com/FootballDevelopmentInstitute
Ostatnie wpisy
ORLEN Partnerem Strategicznym Sport for Brands
Mamy ogromny zaszczyt poinformować, że Partnerem Strategicznym Sport for Brands 2025 została Grupa ORLEN ORLEN to zintegrowany koncern multienergetyczny, prowadzący działalność głównie w Europie Środkowej. ORLEN dostarcza energię i paliwa dla ponad 100 mln ludzi w państwach Europejskich, a nowoczesne produkty pod marką spółki są sprzedawane w więcej niż 100 krajach na sześciu kontynentach. Działalność […]
SPORT FOR BRANDS 2025
02/06/2025 | 08:01
Plus Partnerem Sport for Brands
Mamy zaszczyt poinformować, że do grona Partnerów Sport for Brands 2025 dołączyła marka Plus! Polkomtel Sp. z o.o. to wiodący operator telekomunikacyjny w Polsce, świadczący usługi pod marką Plus. Jest liderem technologii 5G korzystającym z najnowocześniejszych rozwiązań telekomunikacyjnych w rozwijaniu usług dla swoich klientów. Jest częścią Grupy Polsat Plus, największej grupy medialno-telekomunikacyjnej w Polsce dostarczającej […]
SPORT FOR BRANDS 2025
30/05/2025 | 12:57
Polski Związek Piłki Nożnej Partnerem Sport for Brands
Polski Związek Piłki Nożnej Partnerem Sport for Brands 2025! Polski Związek Piłki Nożnej (PZPN) jest centralnym organem odpowiedzialnym za rozwój, organizację i promocję piłki nożnej w Polsce w piłce jedenastoosobowej, halowej (futsal) i plażowej, we wszystkich odmianach aprobowanych przez FIFA i UEFA. Jako członek FIFA i UEFA, PZPN zarządza krajowymi rozgrywkami, a także reprezentacjami Polski. […]
SPORT FOR BRANDS 2025
30/05/2025 | 12:19