Mamy zaszczyt poinformować, że do grona członków Stowarzyszenia SBP dołączył Football Development Institute!
FDI realizuje swoją wizję oraz cele na fundamencie „Komplementarnego planu”. Pierwszym z elementów jest „Merytoryczna komunikacja”, obejmująca przekazywanie fachowych treści oraz publikacje problemowe (artykuły | książki). FDI prowadzi ponadto autorskie projekty badawcze, organizuje webinary, jak również konferencje. Wystąpienia eksperckie w zewnętrznych wydarzeniach o tematyce piłkarskiej uzupełniają tę część. Drugi kompleks nosi nazwę „Edukacja piłkarskich Specjalistów” i uwzględnia 15 ról. Przede wszystkim Członek Zarządu, Dyrektor ds. sportowych, Trener, Analityk, Scout, Dyrektor Akademii. Edukacja odbywa się poprzez Certyfikowane kursy specjalistyczne, Doradztwo, zadaniowe Staże edukacyjne oraz Programy mentorskie. W trakcie procesu edukacji ważny element stanowi wypracowanie specyficznej dla danej osoby “Tożsamości piłkarskiej”. Kolejny zakres tematyczny to „Rozwój Klubów” na terenie Europy w dziesięciu zdefiniowanych przez FDI “Obszarach rozwoju Klubu”: Zarządzanie Klubem | Piłkarska baza intelektualna | Piłka nożna & Zarządzanie | Komunikacja & Marketing | Finanse | Prawo & Licencjonowanie | Technologia | Infrastruktura Psychologia | Compliance & Integrity. FDI stawia na koncepcyjne działanie w kontekście stworzenia “Tożsamości Klubu” oraz wsparcie w czterech segmentach: Doradztwo | Audyt merytoryczny | Projekty rozwojowe | Program “Kompleksowy rozwój Klubu”. Cztery segmenty merytoryczne obejmują około 150 zagadnień szczegółowych. FDI posiada także własny dział „Analysis & Research”.
Zachęcamy do sprawdzenia i obserwowania oficjalnych kanałów komunikacyjnych FDI:
strona internetowa: https://football-development-institute.net/
LinkedIn (profil oficjalny): https://www.linkedin.com/company/football-development-institute
LinkedIn (profil Football Club Management: https://www.linkedin.com/showcase/football-club-management-fdi
Facebook: https://www.facebook.com/FootballDevelopmentInstitute
Ostatnie wpisy
Grupa Energa członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska
Grupa Energa jest jedną z czterech największych krajowych spółek energetycznych w Polsce. Dostarcza prąd do ok. 3,4 mln odbiorców. Ponad 50% energii elektrycznej sprzedawanej klientom pochodzi z OZE. Grupa Energa jest zaangażowana w transformację polskiego sektora energetycznego, rozwijając potencjał źródeł odnawialnych i modernizując sieć dystrybucyjną. #EnergaWłącza Energa nie tylko dostarcza energię, ale też #włącza sport, […]
Komunikaty SBP
04/11/2025 | 12:00
Multi Support Agency Ltd członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska
Multi Support Agency Ltd – łączymy sport i biznes na poziomie mistrzostw świata Multi Support Agency Ltd to wyspecjalizowana agencja, która wspiera marki w budowaniu globalnej obecności poprzez strategiczne partnerstwa w świecie motorsportu. Naszą misją jest tworzenie wartościowych połączeń pomiędzy biznesem a sportem, otwierających przed markami unikalne możliwości komunikacyjne i marketingowe. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w […]
Komunikaty SBP
04/11/2025 | 11:51
5 pytań do Aidy Belli
Aida BellaDyrektor ds. komunikacji, PR i relacji z otoczeniem w PROFBUD. Wcześniej m.in. Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej i Rzecznik Prasowy Totalizatora Sportowego. Była reprezentantka Polski w short-tracku, brązowa medalistka Mistrzostw Europy w sztafecie, multimedalistka Mistrzostw Polski. Komentatorka sportowa, ekspertka ds. komunikacji, PR i menedżerka sportowców – współpracuje m.in. z Natalią Maliszewską i Piotrem Michalskim. Sport […]
5 pytań do eksperta
24/10/2025 | 09:02