Mamy ogromny zaszczyt poinformować, że Partnerem Strategicznym II edycji konferencji Sport For Brands zostało PZU!
Grupa PZU to największy w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej konglomerat finansowy. Działa w pięciu krajach: w Polsce, Estonii, na Litwie, Łotwie i Ukrainie, a jej skonsolidowane aktywa sięgają blisko 400 mld zł. Na czele Grupy stoi PZU SA, którego tradycje sięgają roku 1803, kiedy na ziemiach polskich powstało pierwsze towarzystwo ubezpieczeniowe.
Tylko w Polsce Grupa PZU ma ok. 22 mln klientów. Jest liderem rynku ubezpieczeniowego oraz znajduje się w ścisłej czołówce na rynkach usług bankowych, inwestycyjnych, opieki zdrowotnej. Marka PZU należy do najlepiej rozpoznawalnych, znanych praktycznie każdemu Polakowi. Od 2010 roku PZU SA jest notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie i od momentu debiutu znajduje się w indeksie WIG20. Od roku 2019 wchodzi także w skład indeksu zrównoważonego rozwoju WIG-ESG.
Więcej informacji o naszym Partnerze Strategicznym znajdziecie na stronie internetowej: https://www.pzu.pl

Ostatnie wpisy
„Biegam z czystą przyjemnością” – podsumowanie inicjatywy!
31/03/2025 | 08:48
Statuetki Sport Biznes Polska za rok 2024 przyznane. Poznaj zwycięzców
19/03/2025 | 15:31
Dolnośląskie Produkty Regionalne Partnerem IX Kongresu Sport Biznes Polska
10/03/2025 | 12:44