Mamy ogromny zaszczyt poinformować, że Partnerem Strategicznym II edycji konferencji Sport For Brands zostało PZU!
Grupa PZU to największy w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej konglomerat finansowy. Działa w pięciu krajach: w Polsce, Estonii, na Litwie, Łotwie i Ukrainie, a jej skonsolidowane aktywa sięgają blisko 400 mld zł. Na czele Grupy stoi PZU SA, którego tradycje sięgają roku 1803, kiedy na ziemiach polskich powstało pierwsze towarzystwo ubezpieczeniowe.
Tylko w Polsce Grupa PZU ma ok. 22 mln klientów. Jest liderem rynku ubezpieczeniowego oraz znajduje się w ścisłej czołówce na rynkach usług bankowych, inwestycyjnych, opieki zdrowotnej. Marka PZU należy do najlepiej rozpoznawalnych, znanych praktycznie każdemu Polakowi. Od 2010 roku PZU SA jest notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie i od momentu debiutu znajduje się w indeksie WIG20. Od roku 2019 wchodzi także w skład indeksu zrównoważonego rozwoju WIG-ESG.
Więcej informacji o naszym Partnerze Strategicznym znajdziecie na stronie internetowej: https://www.pzu.pl

Ostatnie wpisy
FPLZ poszerza skład – PGE Ekstraliga nowym członkiem
11/09/2025 | 14:05
Fundacja Dyplomacji Sportowej Partnerem X Kongresu Sport Biznes Polska
11/09/2025 | 08:26
WK Partnerem Głównym X Kongresu Sport Biznes Polska
08/09/2025 | 10:11