Sports Alliance zostało założone w 2002 roku w Londynie, natomiast swoje biura ma w Anglii, Holandii, Francji oraz w Polsce. Firma pomaga klubom i organizacjom sportowym rozwijać system zarządzania danymi i relacjami z kibicami.
Sports Alliance ma ponad 18 lat doświadczenia w stosowaniu technologii, analizy i wiedzy marketingowej w celu zwiększenia zadowolenia kibiców i generowania nowych przychodów. Zapewnia kompleksowe narzędzia, dzięki którym kluby: poprawiają frekwencje na stadionach, zwiększają bazę danych kibiców oraz zyskują nowych Sponsorów i Partnerów Klubu.
Sports Alliance specjalizuje się w marketingu cyfrowym opartym o analitykę danych. Aktualnie pracuje dla ponad 110 klubów w 6 krajach i w 10 ligach piłkarskich oraz dla 20 organizacji sportowych w dyscyplinach typu siatkówka, piłka ręczna, rugby, hokej, badminton.
Więcej informacji o naszym członku znajdziecie na stronie: https://www.sportsalliance.com
Ostatnie wpisy
„Biegam z czystą przyjemnością” – podsumowanie inicjatywy!
31/03/2025 | 08:48
Statuetki Sport Biznes Polska za rok 2024 przyznane. Poznaj zwycięzców
19/03/2025 | 15:31
Dolnośląskie Produkty Regionalne Partnerem IX Kongresu Sport Biznes Polska
10/03/2025 | 12:44