Mamy przyjemność poinformować, że firma Sponsoring Insight została Partnerem bloku “Nowe trendy i wyzwania w sponsoringu sportowym”, który odbędzie się podczas III Kongresu Sport Biznes Polska.
Sponsoring Insight to agencja badawczo-consultingowa specjalizująca się w analizach i doradztwie w zakresie marketingu oraz sponsoringu sportu i kultury. Firma dostarcza informacje, dzięki którym sponsorzy oraz organizacje sportowe i kulturalne, mogą podejmować trafne decyzje i w konsekwencji realizować swoje cele strategiczne. Realizując projekty dla swoich klientów, agencja bazuje na innowacyjnych narzędziach analitycznych, opartych na badaniach naukowych z obszaru sponsoringu sportu i kultury oraz CSR.
Zespół Sponsoring Insight składa się z konsultantów posiadających wieloletnie doświadczenie w analizach i badaniach efektywności sponsoringu oraz optymalizacji procesów marketingowych w organizacjach.
Więcej informacji o naszym Partnerze znajdziecie na stronie internetowej www.sponsoringinsight.pl oraz na profilu LinkedIn
Ostatnie wpisy
InPost Partnerem VIII Kongresu SBP
09/10/2024 | 11:08
Proxymedia Films Partnerem VIII Kongresu SBP!
08/10/2024 | 11:23
KINDER Joy of moving Polska Partnerem IV bloku VIII Kongresu SBP
07/10/2024 | 12:59