19.01.2022

Aleksandra Marciniak nową przewodnicząca Stowarzyszenia Sport Biznes Polska!

Z końcem roku swoją kadencję zakończył dotychczasowy Przewodniczący Stowarzyszenia Sport Biznes Polska – Wojciech Biliński. Podczas noworocznego spotkania Zarządu w jednogłośnym głosowaniu, na nową przewodniczącą wybrano Aleksandrę Marciniak.

 

Aleksandra Marciniak jest jedną z założycielek Stowarzyszenia. Obecnie pełni funkcję Head of Sales & Partnerships w Polskiej Lidze Esportowej, zajmując się pozyskiwaniem i współpracą z partnerami i sponsorami. Wcześniej związana z Havas Media Group, gdzie jako Head of Havas Sports & Entertainment odpowiadała za projekty niestandardowe w ramach agencji. Absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz Podyplomowego Studium Marketingu Sportu w Szkole Głównej Handlowej. Pracę zawodową zaczynała jako dziennikarz sportowy, a następnie ekspert PR w Biurze Prasowym Canal+ i specjalista ds. eventów w Polish Sport Promotion. Od lat związana ze sportem, prowadzi szkolenia z organizacji i promocji imprez sportowych, występuje na licznych konferencjach. Na swoim koncie ma realizację projektów niestandardowych z zakresu PR, marketingu sportowego, eventów czy współpracy z influencerami. Pracowała dla takich klientów, jak Coca-Cola, adidas, Reebok, Kia, Polpharma, Totalizator Sportowy, Michelin, Castrol, BP, Tarczyński, CANAL+, Veolia, BGŻ BNP Paribas, Puma, PKO BP, Heyah, Emirates, Tołpa czy Velux.

 

Nowa funkcja w Stowarzyszeniu to również nowe wyzwania. Chciałabym podziękować dotychczasowemu Przewodniczącemu, Wojciechowi Bilińskiemu za jego zaangażowanie i pracę, jaką włożył w rozwój SBP. Poprzeczka została zawieszona wysoko, ale jestem przekonana, że wspólnie jesteśmy w stanie przekraczać kolejne granice i wciąż podnosić jakość działań SBP. Przed nami bardzo ciekawy sportowo rok. Zimowe Igrzyska Olimpijskie, Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej w Katarze i wiele mniejszych imprez powodują, że kibice, sportowcy – i marketerzy – z optymizmem i niecierpliwością patrzą w kalendarz. Jednocześnie wciąż trwa pandemia, która stawia pod znakiem zapytania wiele planów i działań. Jako Stowarzyszenie Sport Biznes Polska będziemy starali się trzymać rękę na pulsie, na bieżąco obserwować wydarzenia, a także analizować i omawiać je podczas naszych eventów. Nasze główne plany i cele na 2022 r. pozostają niezmienne, w dalszym ciągu będziemy dążyć do integracji branży, wymiany doświadczeń i wspierania rozwoju całego rynku biznesu sportowego. – mówi Aleksandra Marciniak, Przewodnicząca SBP.

 

Nowej Przewodniczącej gratulujemy i życzymy niekończącej się motywacji do działania!

Ostatnie wpisy

Plus Partnerem Sport for Brands

Mamy zaszczyt poinformować, że do grona Partnerów Sport for Brands 2025 dołączyła marka Plus! Polkomtel Sp. z o.o. to wiodący operator telekomunikacyjny w Polsce, świadczący usługi pod marką Plus. Jest liderem technologii 5G korzystającym z najnowocześniejszych rozwiązań telekomunikacyjnych w rozwijaniu usług dla swoich klientów. Jest częścią Grupy Polsat Plus, największej grupy medialno-telekomunikacyjnej w Polsce dostarczającej […]
SPORT FOR BRANDS 2025

30/05/2025 | 12:57

Polski Związek Piłki Nożnej Partnerem Sport for Brands

Polski Związek Piłki Nożnej Partnerem Sport for Brands 2025! Polski Związek Piłki Nożnej (PZPN) jest centralnym organem odpowiedzialnym za rozwój, organizację i promocję piłki nożnej w Polsce w piłce jedenastoosobowej, halowej (futsal) i plażowej, we wszystkich odmianach aprobowanych przez FIFA i UEFA. Jako członek FIFA i UEFA, PZPN zarządza krajowymi rozgrywkami, a także reprezentacjami Polski. […]
SPORT FOR BRANDS 2025

30/05/2025 | 12:19

Grupa Enea Partnerem Strategicznym Sport for Brands

Mamy ogromny zaszczyt poinformować, że Partnerem Strategicznym Sport for Brands 2025 została Grupa Enea Grupa Enea to wicelider polskiego rynku elektroenergetycznego w zakresie produkcji energii elektrycznej. Zarządza pełnym łańcuchem wartości na rynku energii elektrycznej: od paliwa, poprzez produkcję energii elektrycznej, dystrybucję, sprzedaż i obsługę klienta. Odpowiada za bezpieczne dostawy energii do 2,7 mln klientów. Enea, […]
SPORT FOR BRANDS 2025

30/05/2025 | 12:16