17.01.2022

Pyszne.pl przez cały rok z Kanałem Sportowym. W planach dużo korzyści dla widzów

Pyszne.pl, członek Stowarzyszenia Sport Biznes Polska, przedłuża partnerstwo z Kanałem Sportowym, największym polskim medium sportowym na YouTube, na cały 2022 rok. To kontynuacja udanej współpracy w trakcie zeszłorocznych mistrzostw Europy w piłce nożnej, która została nagrodzona na gali YouTube Works.

 

Widzowie Kanału Sportowego bardzo pozytywnie odebrali zeszłoroczną współpracę z marką Pyszne.pl, w ramach której mogli między innymi wygrać bilety na mecz reprezentacji Polski na EURO 2020 czy vouchery na zamówienia. Partnerstwo w naturalny sposób połączyło dwie potrzeby kibiców – oglądanie sportu i zamawianie jedzenia. Stąd decyzja obu stron o współpracy przez cały 2022 rok, w którym nie zabraknie piłkarskich atrakcji, jak mecze Ligi Mistrzów czy mistrzostw Europy kobiet. Zwieńczeniem tegorocznej współpracy będzie szereg aktywacji w trakcie grudniowych mistrzostw świata w piłce nożnej.

 

Kanał Sportowy to kluczowe medium na rynku szybko zmieniającym się w kierunku digitalu. Sport jest bardzo ważnym segmentem dla Pyszne.pl, co pokazują partnerstwa z UEFA przy sponsoringu kluczowych piłkarskich wydarzeń, jak Liga Mistrzów UEFA czy piłkarskie mistrzostwa Europy. Wspieramy też kobiecy futbol, którego znaczenie jest coraz częściej doceniane przez kibiców, media i reklamodawców. Współpraca z Kanałem Sportowym będzie także korzyścią dla samych widzów. Jesteśmy oficjalnym partnerem UEFA, co przełoży się na aktywacje, w których do wygrania będą na przykład bilety na mecze Ligi Europy czy Ligi Mistrzów – podkreśla Marcin Schmidt, Senior Marketing Manager Pyszne.pl

 

Marka Pyszne.pl to dla nas naturalny partner, który pasuje do świata odbiorców Kanału Sportowego. W końcu dla dużej części kibiców oglądanie meczów w oczywisty sposób łączy się z zamawianiem jedzenia. Dodatkową satysfakcję daje nam fakt, że jest to partner wracający do nas po udanej współpracy zwieńczonej otrzymaniem nagrody YouTube Works w kategorii Multiscreen Excellence. Fakt, że partnerzy są zadowoleni i chcą z nami działać dalej to dla nas dowód, że jesteśmy partnerem godnym zaufania i gwarantem wysokiej jakości –  mówi Maciej Sawicki, Prezes Kanału Sportowego.

 

O tym, jak naturalna jest ta współpraca, najlepiej świadczą wyniki badania przeprowadzonego przez serwis w przededniu EURO 2020. Wynikało z niego, że blisko połowa Polaków nie wyobraża sobie oglądania meczu bez jedzenia, a co czwarta osoba planowała zamówić na mecz jedzenie z dostawą. Pyszne.pl jest naturalnym wyborem  podczas oglądania meczów. Jedzenie jest swoistym rytuałem dużej części kibiców.

 

Zmiany w konsumpcji sportu

 

Obecnie dla kibica wydarzenie sportowe to nie tylko wizyta na stadionie czy transmisja w telewizji. Zjawisko multiscreeningu coraz silniej wpływa na nawyki fanów sportu, którzy chcą jak najszerzej konsumować interesujące ich wydarzenia. Przykład Kanału Sportowego, medium które na YouTube zbudowało ogromne grono wiernych odbiorców (669 tysięcy subskrypcji, w grudniu blisko 23 miliony wyświetleń i ponad 3 miliony unikalnych użytkowników), to dowód na skalę zachodzących zmian. Fani odchodzą od tradycyjnej telewizji liniowej na rzecz mediów społecznościowych, w tym YouTube’a. – Marka Pyszne.pl rozumie te zmiany i stąd decyzja o dalszej współpracy z Kanałem Sportowym, która pozwala nam rozwijać biznes i dostosowywać się do oczekiwań konsumentów. To medium odpowiada na nasze potrzeby komunikacyjne, pozwalając nam w kreatywny i skuteczny sposób aktywizować nasze współpracę w obszarze sportu – dodaje Marcin Schmidt.

 

Kreatywne działania z korzyściami dla widzów

 

Kluczowe z punktu widzenia Pyszne.pl jest odpowiednie wzmacnianie sponsoringu UEFA, w tym kobiecej piłki nożnej, a także stała obecność w świadomości polskich fanów futbolu. W trakcie zeszłorocznego EURO 2020 cała kampania opierała się na formacie Kanału Sportowego „Hejt Park”. Wykorzystano w niej kody rabatowe, które bazowały na kultowych tekstach twórców Kanału Sportowego oraz bieżących wydarzeniach z EURO 2020. Dodatkowo w kampanii zastosowano lokowanie produktu – kurier odwiedził studio w trakcie 10 odcinków programów live. Efekty? 11 mln wyświetleń kampanii w ciągu miesiąca współpracy, 2 miliony unikalnych użytkowników śledzących program, materiały regularnie pojawiające się na “karcie na czasie” YouTube i ponad 20 tysięcy rozdanych kodów Pyszne.pl. Z punktu widzenia twórców Kanału Sportowego współpraca była dodatkowo korzystna ze względu na zadowolenie widzów, którzy mogli wygrać bilety na mecze Reprezentacji Polski i zniżki na zamówienia. Podobnie będzie przez cały rok 2022. W planach jest wiele aktywacji dla odbiorców, którzy będą mogli taniej zamówić posiłki, wygrywać bilety na mecze np. Ligi Mistrzów UEFA, by z trybun obejrzeć kluczowe piłkarskie wydarzenia.

Ostatnie wpisy

InPost Partnerem VIII Kongresu SBP

Miło nam poinformować, że do grona Partnerów VIII Kongresu SBP dołączył InPost InPost to lider w oferowaniu nowoczesnych usług logistycznych oraz pierwsza firma w Polsce, która stworzyła sieć urządzeń Paczkomat® InPost, czyli samoobsługowych punktów nadania i odbioru paczek, czynnych 24/7.Dzięki innowacyjnej technologii, InPost umożliwia odbiór przesyłek szybciej, wygodniej, taniej, a przy tym z korzyścią dla […]
VIII Kongres

09/10/2024 | 11:08

Proxymedia Films Partnerem VIII Kongresu SBP!

Miło nam poinformować, że do grona Partnerów VIII Kongresu SBP dołączył Proxymedia Films Jak sami o sobie mówią: “Jesteśmy filmowcami. Wiele nam wolno, 
ale to Ty decydujesz co robimy. Produkujemy reklamy dla agencji, spoty dla jednostek państwowych oraz regularny video-content dla dużych marek. Naszą życiową ale i filmową specjalizacją jest sport. Jesteśmy zgranym zespołem zapatrzonym […]
VIII Kongres

08/10/2024 | 11:23

KINDER Joy of moving Polska Partnerem IV bloku VIII Kongresu SBP

Mamy przyjemność poinformować, że firma Kinder Joy of moving Polska została Partnerem bloku „Sport dzieci i młodzieży” , który odbędzie się już 5 listopada podczas VIII Kongresu Sport Biznes Polska! KINDER Joy of moving to program z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu realizowany przez Grupę Ferrero w ponad 20 krajach na całym świecie, w tym od 2007 roku również w Polsce. Celem programu jest szeroko rozumiana […]
Komunikaty SBP

07/10/2024 | 12:59