18.10.2021

Marcin Zalewski członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska!

Marcin Zalewski – absolwent Szkoły Mistrzostwa Sportowego im. Kazimierza Górskiego w Łodzi, a także Uniwersytetu Łódzkiego na wydziale Pedagogiki Społecznej. Ukończył studia podyplomowe MBA na Społecznej Akademii Nauk. Jego działalność organizacyjno – sportowa jest skoncentrowana na powszechnym wymiarze sportu i jego aspektach wychowawczych, w szczególności w zakresie dzieci i młodzieży. Wspiera działalność wielu organizacji pozarządowych zajmujących się tą tematyką.
 
Posiada doświadczenie organizacji i realizacji imprez sportowo-rekreacyjnych, w tym turnieju Świderski Cup w Łodzi. Pełnił funkcję Prezesa Zarządu Stowarzyszenia Lokalnego SALOS, a także członka Zarządu krajowego oraz makroregionalnego SALOS.
 
Swobodnie porusza się w tematyce marketingu, mediów oraz mediów społecznościowych. Zawodowo pełni funkcję członka zarządu spółki komunalnej. Prywatnie jest mężem i ojcem trzech małoletnich chłopców, z czego dwóch aktywnych sportowo. 

 



 



 

Ostatnie wpisy

ORLEN Partnerem Strategicznym Sport for Brands

Mamy ogromny zaszczyt poinformować, że Partnerem Strategicznym Sport for Brands 2025 została Grupa ORLEN ORLEN to zintegrowany koncern multienergetyczny, prowadzący działalność głównie w Europie Środkowej. ORLEN dostarcza energię i paliwa dla ponad 100 mln ludzi w państwach Europejskich, a nowoczesne produkty pod marką spółki są sprzedawane w więcej niż 100 krajach na sześciu kontynentach. Działalność […]
SPORT FOR BRANDS 2025

02/06/2025 | 08:01

Plus Partnerem Sport for Brands

Mamy zaszczyt poinformować, że do grona Partnerów Sport for Brands 2025 dołączyła marka Plus! Polkomtel Sp. z o.o. to wiodący operator telekomunikacyjny w Polsce, świadczący usługi pod marką Plus. Jest liderem technologii 5G korzystającym z najnowocześniejszych rozwiązań telekomunikacyjnych w rozwijaniu usług dla swoich klientów. Jest częścią Grupy Polsat Plus, największej grupy medialno-telekomunikacyjnej w Polsce dostarczającej […]
SPORT FOR BRANDS 2025

30/05/2025 | 12:57

Polski Związek Piłki Nożnej Partnerem Sport for Brands

Polski Związek Piłki Nożnej Partnerem Sport for Brands 2025! Polski Związek Piłki Nożnej (PZPN) jest centralnym organem odpowiedzialnym za rozwój, organizację i promocję piłki nożnej w Polsce w piłce jedenastoosobowej, halowej (futsal) i plażowej, we wszystkich odmianach aprobowanych przez FIFA i UEFA. Jako członek FIFA i UEFA, PZPN zarządza krajowymi rozgrywkami, a także reprezentacjami Polski. […]
SPORT FOR BRANDS 2025

30/05/2025 | 12:19