Dlaczego warto studiować kierunek Menedżer Sportu 2.0?

„Menedżer Sportu 2.0” to pierwsza edycja studiów podyplomowych współtworzonych przez Stowarzyszenie Sport Biznes Polska i Wyższą Szkołę Sportu we Wrocławiu. Nowy kierunek jest odpowiedzią na potrzeby rynkowe oraz chęć rozwijania kadry menedżerskiej w branży sportu i biznesu sportowego w Polsce.
Pierwsze zajęcia odbędą się już 20-21 listopada 2021 na Stadionie Wrocław!
Co wyróżnia nasze studia?
- formuła studiów oparta na połączeniu wiedzy akademickiej, doświadczenia praktyków i programu tutoringowego,
- kadra – najlepsi eksperci w tematyce zarządzania i marketingu w sporcie,
- dedykowane miejsce w sieci – wykorzystanie podczas studiów platformy wGrze.pl,
- możliwość bezpłatnego uczestnictwa w wydarzeniach organizowanych przez nasze Stowarzyszenie,
- edukacja inaczej – warsztatowa i praktyczna forma zajęć,
- unikalna w skali kraju specjalność – dobrana pod kątem sportowców i ludzi sportu,
- nowoczesna formuła nauczania – 6 intensywnych zjazdów, a pozostały program realizowany jest za pośrednictwem nowoczesnego e-learningu,
- wyjątkowe miejsce odbywania zajęć – gdzie indziej możesz studiować na stadionie?
Do kogo skierowany jest kierunek Menedżer Sportu 2.0?
- kadry zarządzającej organizacjami sportowymi (m.in. klubami i związkami),
- osób zarządzających szkółkami i akademiami sportowymi,
- osób zarządzających obiektami sportowymi wszystkich dyscyplin sportu,
- organizatorów cyklicznych imprez sportowych,
- pracowników organizacji sportowych chcących wzbogacić swoje kompetencje i tym samym zwiększyć szanse na awans zawodowy,
- trenerów, którzy chcą lepiej zrozumieć aspekty funkcjonowania organizacji sportowych,
- byłych sportowców chcących podjąć pracę w zakresie zarządzania w sporcie,
- oraz dla wszystkich osób zainteresowanych sportem i chcących podjąć pracę związaną z branżą sportową.
Program studiów
-
Przywództwo w sporcie
-
Kreowanie marki sportowej
-
Projekty sponsoringowe – planowanie, aktywacja, ewaluacja
-
Zarządzanie instytucją sportową
-
Marketing w sporcie i media społecznościowe – rola danych, badań i analiz w marketingu sportowym
-
Uwarunkowania prawne rozwoju i finansowania sportu
-
Zarządzanie eventami sportowymi
-
Finansowanie sportu