Miło nam poinformować, że Partnerem bloku “Rola samorządów w rozwoju i promocji sportu” podczas Kongresu Sport Biznes Polska została Polska Organizacja Turystyczna
Polska Organizacja Turystyczna – realizując zadania określone ustawą o Polskiej Organizacji Turystycznej – podejmuje następujące działania:
- promuje Polskę jako kraj atrakcyjny dla turystów – nowoczesny, z wysokimi standardami usług i korzystnymi cenami. Działania na rzecz promocji i rozwoju turystyki polskiej są prowadzone zarówno w kraju, jak i za granicą;
- organizuje stoiska narodowe na największych krajowych i zagranicznych targach turystycznych, na których wystawcami są przedstawiciele branży turystycznej i samorządów lokalnych;
- zaprasza na wizyty studyjne zagranicznych dziennikarzy i touroperatorów w celu zaprezentowania Polski jako kraju atrakcyjnego turystycznie, co znajduje odzwierciedlenie w artykułach o Polsce i ofertach wyjazdów do naszego kraju;
- współpracuje z regionalnymi i lokalnymi organizacjami turystycznymi w celu zwiększenia zainteresowania polskimi miastami, regionami, produktami turystycznymi wśród krajowych i zagranicznych turystów. W ramach współpracy z organizowane są seminaria, szkolenia, a także imprezy promocyjne;
- wydaje materiały poświęcone Polsce w 12 językach, które promują turystykę aktywną, biznesową, uzdrowiskową, prezentują walory turystyczne miast i regionów, w tym zabytki UNESCO, a także inne ciekawostki, które mogą zainteresować potencjalnego turystę;
- analizuje trendy w światowej turystyce we współpracy z międzynarodowymi organizacjami zajmującymi się tą dziedziną, co pozwala wyznaczać priorytety w polskiej turystyce;
- rozwija działalność Biura Konferencji i Kongresów, którego celem jest zwiększenie popularności prężnie rozwijającej się na świecie turystyki biznesowej;
- prowadzi Internetowy System Informacji Turystycznej (ISIT).
Więcej o naszym Partnerze znajdziecie na stronie internetowej: https://www.pot.gov.pl/pl
Ostatnie wpisy
Unia Metropolii Polskich Partnerem VIII Kongresu SBP
Mamy przyjemność poinformować, że do grona Partnerów VIII Kongresu Sport Biznes Polska dołącza Unia Metropolii Polskich Unia Metropolii Polskich im. Pawła Adamowicza to organizacja zrzeszająca dwanaście największych miast w Polsce, m.in. Białystok, Bydgoszcz, Gdańsk, Katowice, Kraków, Lublin, Łódź, Poznań, Rzeszów, Szczecin, Warszawę i Wrocław. Razem dążymy do rozwoju społeczno-gospodarczego i wzmacniania samorządności terytorialnej, promując innowacyjne praktyki […]
VIII Kongres
03/10/2024 | 10:15
SPORTFIVE Partnerem VIII edycji Kongresu SBP!
Mamy przyjemność poinformować, że do grona Partnerów VIII Kongresu Sport Biznes Polska dołącza firma Sportfive! SPORTFIVE to wiodąca globalna agencja marketingu sportowego, która kreatywnie łączy marki, podmioty sportowe, platformy mediowe i fanów, aby tworzyć strategiczne partnerstwa w zakresie sportu. Agencja realizuje rozwiązania dostosowane do potrzeb klienta, oparte na zaufaniu i przejrzystości, rozległej wiedzy rynkowej, bogatym […]
VIII Kongres
01/10/2024 | 15:29
Interplay.pl Partnerem VIII Kongresu SBP
Z przyjemnością informujemy, że portal Interplay.pl został Partnerem Medialnym VIII Kongresu Sport Biznes Polska! Interplay.pl – największy i najstarszy serwis o branży rozrywkowej w Polsce. Porusza tematy związane z zakładami bukmacherskimi, automatami, kasynami, e-sportem i loteriami. Redakcja co roku tworzy ranking najbardziej wpływowych ludzi w polskiej branży rozrywkowej. Dba o to, aby polski rynek gier […]
VIII Kongres
01/10/2024 | 12:11