Mamy przyjemność przedstawić program jesiennej edycji Kongresu Sport Biznes Polska!
Kongres Sport Biznes Polska łączy wiedzę merytoryczną przekazywaną przez topowych ekspertów z networkingiem i integracją środowiska sportowego. Jego głównym celem jest połączenie trzech podstawowych filarów: edukacji, integracji i promocji, które wspólnie przyczyniają się do rozwoju branży sportu i biznesu sportowego w Polsce. Wydarzenie odbędzie się 28 września w Warszawie w formule hybrydowej.
Aby poruszane tematy odpowiadały na rzeczywiste potrzeby branży, program Kongresu opracowaliśmy we współpracy z 28 znakomitymi ekspertami, reprezentującymi różne sektory rynku sportowego. Pełen skład Rady Programowej znajdą Państwo pod linkiem: https://bit.ly/3yYyw38
Jesienna edycja Kongresu to także nowy format, zawierający zarówno panele dyskusyjne, jak i prezentacje konkretnych case studies. Program wydarzenia został podzielony na 5 bloków tematycznych:
- Przyszłość zarządzania i komunikacji w sporcie,
- Sponsoring sportowy – szanse i wyzwania dla marek
- Rola samorządów w rozwoju i promocji sportu
- Efektywne zarządzanie obiektami sportowymi
- Kierunki rozwoju branży esportu w Polsce
POZNAJ PROGRAM
Przyszłość zarządzania i komunikacji w sporcie
- 10:00 – 11:00 (Debata) – Nowy konsument sportu i jego oczekiwania – w jaki sposób przyciągać młode pokolenia do sportu?
- 11:10 – 11:30 (Prezentacja) – Transformacja cyfrowa organizacji sportowych – wyzwania i skuteczne rozwiązania
- 11:40 – 12:00 (Prezentacja) – Tokenizacja w sporcie – jak budować zaangażowania kibiców w rozwój organizacji
- 12:10 – 13:10 (Debata) – Sport w TV – kierunki ewolucji rynku
- 14:10 – 14:30 (Prezentacja) – Sztuczna inteligencja – jak wykorzystać jej możliwości w komunikacji z fanami?
- 14:40 – 15:00 (Prezentacja) – Środowisko naturalne a sport – czy organizacje sportowe mają do odegrania kluczową rolę w procesie ochrony klimatu?
- 15:10 – 16:10 (Debata) – Sukces tworzą ludzie – jak budować zespoły i kompetencje przyszłości w organizacjach sportowych
- 16:20 – 17:00 (Debata) – Sukces w rozgrywkach europejskich a rozwój marketingowy organizacji
- 10:00 – 11:00 (Debata) – Sponsoring sportu w dobie (post)COVID19 – nowe i zmienne warunki prowadzenia komunikacji sponsoringowej
- 11:10 – 11:30 (Prezentacja) – Nowe trendy w sponsoringu – cyfryzacja a skuteczność dotarcia do target grupy
- 11:40 – 12:00 (Prezentacja) – Fan engagement w sponsoringu – jak skutecznie zaangażować kibiców-konsumentów?
- 12:10 – 13:10 (Debata) – Działania komunikacyjne marek podczas EURO 2020 i IO 2020 – najlepsze praktyki
- 14:10 – 14:30 (Prezentacja) – Sukces w rozgrywkach europejskich a rozwój marketingowy klubu
- 14:40 – 15:00 (Prezentacja) – Sport w poszukiwaniu równowagi między orientacją na dostarczenie atrakcyjnych treści fanom a ich komercjalizacją
- 15:10 – 16:10 (Debata) – Rywalizacja sportowa kobiet w centrum uwagi marketerów
- 16:20 – 17:00 (Debata) – Sportowiec twarzą marki – droga do sukcesu
Rola samorządów w rozwoju i promocji sportu
- 10:00 – 11:00 (Debata) – Zarządzania i finansowanie sportu w samorządach – jakie zmiany i wyzwania przyniesie rok 2022?
- 11:10 – 11:30 (Prezentacja) – Organizacja wydarzeń sportowych – jak przyciągać uczestników, turystów oraz partnerów biznesowych do miast i regionów?
- 11:40 – 12:00 (Prezentacja) – Sport jako skuteczne narzędzie w promocji samorządu
- 12:10 – 13:10 (Debata) – Zmiana zachowań i potrzeb społeczeństwa w obszarze sportu – jak ponownie zachęcić mieszkańców do aktywności fizycznej?
- 14:10 – 14:30 (Prezentacja) – Samorząd jako partner dla lokalnych organizacji sportowych oraz sportowców
- 14:40 – 15:00 (Prezentacja) – Jak nowe technologie wspierają i napędzają rozwój sportu w samorządach?
- 15:10 – 16:10 (Debata) – Strategiczne inwestycje samorządów w obszarze sportu – infrastruktura i programy szkoleniowe
Efektywne zarządzanie obiektami sportowymi
- 10:00 – 11:00 (Debata) – Przyszłość infrastruktury sportowej w Polsce – jakie wyzwania i zagrożenia czekają na zarządców obiektów sportowych w 2022 roku?
- 11:10 – 11:30 (Prezentacja) – Budowa obiektów na duże eventy sportowe – skuteczne wdrożenie długofalowej strategii rozwoju
- 11:40 – 12:00 (Prezentacja) – Obiekt sportowy jako platforma promocji sportu i aktywnego spędzania czasu wolnego
- 12:10 – 13:10 (Debata) – Nowe modele zarządzania obiektami sportowymi – od strategii do codziennych działań
- 14:10 – 14:30 (Prezentacja) – Atrakcyjna i rentowna oferta obiektu sportowego – dobre praktyki
- 14:40 – 15:00 (Prezentacja) – Rozwój i funkcjonowanie obiektów sportowych oraz generowanie oszczędności z wykorzystaniem nowych technologii
- 15:10 – 16:10 (Debata) – Projektowanie obiektów przyszłości
Kierunki rozwoju branży esportu w Polsce
- 10:00 – 11:00 (Debata) – Potencjał i przyszłość rynku esportu w Polsce
- 11:10 – 11:30 (Prezentacja) – Marki w esporcie i gamingu – szanse i możliwości dla marketerów
- 11:40 – 12:00 (Prezentacja) – Arena esportu – kluczowe czynniki sukcesu
- 12:10 – 13:10 (Debata) – Skuteczne połączenie sportu i esportu – modele budowy synergii
- 14:10 – 14:30 (Prezentacja) – Przewodnik po branży esportu – jak efektywnie stawiać pierwsze kroki i budować spójny wizerunek marki
- 14:40 – 15:00 (Prezentacja) – New product development w esporcie
- 15:10 – 16:10 (Debata) – Esport a zrównoważony rozwój społeczny
Ostatnie wpisy
PKO Bank Polski członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska
03/12/2024 | 14:41
Trefl członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska
03/12/2024 | 14:31
Totalizator Sportowy członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska
03/12/2024 | 14:14