18.08.2021

Poznaj program Kongresu Sport Biznes Polska

Mamy przyjemność przedstawić program jesiennej edycji Kongresu Sport Biznes Polska!

 

Kongres Sport Biznes Polska łączy wiedzę merytoryczną przekazywaną przez topowych ekspertów z networkingiem i integracją środowiska sportowego. Jego głównym celem jest połączenie trzech podstawowych filarów: edukacji, integracji i promocji, które wspólnie przyczyniają się do rozwoju branży sportu i biznesu sportowego w Polsce. Wydarzenie odbędzie się 28 września w Warszawie w formule hybrydowej.

 

Aby poruszane tematy odpowiadały na rzeczywiste potrzeby branży, program Kongresu opracowaliśmy we współpracy z 28 znakomitymi ekspertami, reprezentującymi różne sektory rynku sportowego. Pełen skład Rady Programowej znajdą Państwo pod linkiem: https://bit.ly/3yYyw38

 

Jesienna edycja Kongresu to także nowy format, zawierający zarówno panele dyskusyjne, jak i prezentacje konkretnych case studies.  Program wydarzenia został podzielony na 5 bloków tematycznych:

  1. Przyszłość zarządzania i komunikacji w sporcie,
  2. Sponsoring sportowy – szanse i wyzwania dla marek
  3. Rola samorządów w rozwoju i promocji sportu
  4. Efektywne zarządzanie obiektami sportowymi
  5. Kierunki rozwoju branży esportu w Polsce

POZNAJ PROGRAM

 

Przyszłość zarządzania i komunikacji w sporcie

 

  • 10:00 – 11:00 (Debata) – Nowy konsument sportu i jego oczekiwania – w jaki sposób przyciągać młode pokolenia do sportu?

 

  • 11:10 – 11:30 (Prezentacja) – Transformacja cyfrowa organizacji sportowych – wyzwania i skuteczne rozwiązania

 

  • 11:40 – 12:00 (Prezentacja) – Tokenizacja w sporcie – jak budować zaangażowania kibiców w rozwój organizacji

 

  • 12:10 – 13:10 (Debata) – Sport w TV – kierunki ewolucji rynku

 

  • 14:10 – 14:30 (Prezentacja) – Sztuczna inteligencja – jak wykorzystać jej możliwości w komunikacji z fanami?

 

  • 14:40 – 15:00 (Prezentacja) – Środowisko naturalne a sport – czy organizacje sportowe mają do odegrania kluczową rolę w procesie ochrony klimatu?

 

  • 15:10 – 16:10 (Debata) – Sukces tworzą ludzie – jak budować zespoły i kompetencje przyszłości w organizacjach sportowych

 

  • 16:20 – 17:00 (Debata) – Sukces w rozgrywkach europejskich a rozwój marketingowy organizacji
Sponsoring sportowy – szanse i wyzwania dla marek
  • 10:00 – 11:00 (Debata) – Sponsoring sportu w dobie (post)COVID19 – nowe i zmienne warunki prowadzenia komunikacji sponsoringowej

 

  • 11:10 – 11:30 (Prezentacja) – Nowe trendy w sponsoringu – cyfryzacja a skuteczność dotarcia do target grupy

 

  • 11:40 – 12:00 (Prezentacja) – Fan engagement w sponsoringu – jak skutecznie zaangażować kibiców-konsumentów?

 

  • 12:10 – 13:10 (Debata) – Działania komunikacyjne marek podczas EURO 2020 i IO 2020 – najlepsze praktyki

 

  • 14:10 – 14:30 (Prezentacja) – Sukces w rozgrywkach europejskich a rozwój marketingowy klubu

 

  • 14:40 – 15:00 (Prezentacja) – Sport w poszukiwaniu równowagi między orientacją na dostarczenie atrakcyjnych treści fanom a ich komercjalizacją

 

  • 15:10 – 16:10 (Debata) – Rywalizacja sportowa kobiet w centrum uwagi marketerów

 

  • 16:20 – 17:00 (Debata) – Sportowiec twarzą marki – droga do sukcesu

Rola samorządów w rozwoju i promocji sportu

 

  • 10:00 – 11:00 (Debata) – Zarządzania i finansowanie sportu w samorządach – jakie zmiany i wyzwania przyniesie rok 2022?

 

  • 11:10 – 11:30 (Prezentacja)  – Organizacja wydarzeń sportowych – jak przyciągać uczestników, turystów oraz partnerów biznesowych do miast i regionów?

 

  • 11:40 – 12:00 (Prezentacja) – Sport jako skuteczne narzędzie w promocji samorządu

 

  • 12:10 – 13:10 (Debata) – Zmiana zachowań i potrzeb społeczeństwa w obszarze sportu – jak ponownie zachęcić mieszkańców do aktywności fizycznej?

 

  • 14:10 – 14:30 (Prezentacja) – Samorząd jako partner dla lokalnych organizacji sportowych oraz sportowców

 

  • 14:40 – 15:00 (Prezentacja) – Jak nowe technologie wspierają i napędzają rozwój sportu w samorządach?

 

  • 15:10 – 16:10 (Debata) – Strategiczne inwestycje samorządów w obszarze sportu – infrastruktura i programy szkoleniowe    

Efektywne zarządzanie obiektami sportowymi

 

  • 10:00 – 11:00 (Debata) – Przyszłość infrastruktury sportowej w Polsce – jakie wyzwania i zagrożenia czekają na zarządców obiektów sportowych w 2022 roku?

 

  • 11:10 – 11:30 (Prezentacja) – Budowa obiektów na duże eventy sportowe – skuteczne wdrożenie długofalowej strategii rozwoju

 

  • 11:40 – 12:00 (Prezentacja) –  Obiekt sportowy jako platforma promocji sportu i aktywnego spędzania czasu wolnego

 

  • 12:10 – 13:10 (Debata) – Nowe modele zarządzania obiektami sportowymi – od strategii do codziennych działań

 

  • 14:10 – 14:30 (Prezentacja) – Atrakcyjna i rentowna oferta obiektu sportowego – dobre praktyki

 

  • 14:40 – 15:00 (Prezentacja) – Rozwój i funkcjonowanie obiektów sportowych oraz generowanie oszczędności z wykorzystaniem nowych technologii

 

  • 15:10 – 16:10 (Debata) – Projektowanie obiektów przyszłości

Kierunki rozwoju branży esportu w Polsce

 

  • 10:00 – 11:00 (Debata) – Potencjał i przyszłość rynku esportu w Polsce

 

  • 11:10 – 11:30 (Prezentacja) – Marki w esporcie i gamingu – szanse i możliwości dla marketerów

 

  • 11:40 – 12:00 (Prezentacja) – Arena esportu – kluczowe czynniki sukcesu

 

  • 12:10 – 13:10 (Debata) – Skuteczne połączenie sportu i esportu – modele budowy synergii

 

  • 14:10 – 14:30 (Prezentacja) – Przewodnik po branży esportu – jak efektywnie stawiać pierwsze kroki i budować spójny wizerunek marki

 

  • 14:40 – 15:00 (Prezentacja) – New product development w esporcie

 

  • 15:10 – 16:10 (Debata) – Esport a zrównoważony rozwój społeczny

Ostatnie wpisy

PKO Bank Polski członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska

PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego i ważną częścią krajowej gospodarki. Istotną rolę w społecznej aktywności Banku pełnią działania wspierające szeroko rozumiany sport. PKO Bank Polski jest partnerem imprez biegowych w całej Polsce, wspiera też narciarstwo biegowe, kolarstwo, a także polskie jeździectwo.   Bank wykorzystuje również swój potencjał jako mecenas piłki nożnej. […]
Bez kategorii

03/12/2024 | 14:41

Trefl członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska

Wszystko zaczęło się w 1985 roku od powołania do życia spółki Trefl produkującej puzzle. Dziś Trefl jest w europejskiej czołówce producentów puzzli, jednym z ważniejszych producentów gier planszowych oraz największym producentem zabawek w Polsce. Sprzedaje zabawki w przeszło 50 krajach na całym świecie, przy czym znaczną większość produktów od początku konsekwentnie wytwarza w Polsce, we […]
Bez kategorii

03/12/2024 | 14:31

Totalizator Sportowy członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska

Totalizator Sportowy – właściciel marki LOTTO, powstał w 1956 roku aby gromadzić środki na finansowanie remontów i budowy obiektów oraz urządzeń sportowych. Dysponuje siecią ponad 18 000 punktów sprzedaży, które każdego dnia oferują szeroki wachlarz produktów loteryjnych. Nadrzędnym celem spółki jest stały rozwój, poszukiwanie nowych innowacyjnych rozwiązań, które pozwolą wyprzedzać potrzeby rynku i wpływać na […]
Bez kategorii

03/12/2024 | 14:14