18.08.2021

Poznaj program Kongresu Sport Biznes Polska

Mamy przyjemność przedstawić program jesiennej edycji Kongresu Sport Biznes Polska!

 

Kongres Sport Biznes Polska łączy wiedzę merytoryczną przekazywaną przez topowych ekspertów z networkingiem i integracją środowiska sportowego. Jego głównym celem jest połączenie trzech podstawowych filarów: edukacji, integracji i promocji, które wspólnie przyczyniają się do rozwoju branży sportu i biznesu sportowego w Polsce. Wydarzenie odbędzie się 28 września w Warszawie w formule hybrydowej.

 

Aby poruszane tematy odpowiadały na rzeczywiste potrzeby branży, program Kongresu opracowaliśmy we współpracy z 28 znakomitymi ekspertami, reprezentującymi różne sektory rynku sportowego. Pełen skład Rady Programowej znajdą Państwo pod linkiem: https://bit.ly/3yYyw38

 

Jesienna edycja Kongresu to także nowy format, zawierający zarówno panele dyskusyjne, jak i prezentacje konkretnych case studies.  Program wydarzenia został podzielony na 5 bloków tematycznych:

  1. Przyszłość zarządzania i komunikacji w sporcie,
  2. Sponsoring sportowy – szanse i wyzwania dla marek
  3. Rola samorządów w rozwoju i promocji sportu
  4. Efektywne zarządzanie obiektami sportowymi
  5. Kierunki rozwoju branży esportu w Polsce

POZNAJ PROGRAM

 

Przyszłość zarządzania i komunikacji w sporcie

 

  • 10:00 – 11:00 (Debata) – Nowy konsument sportu i jego oczekiwania – w jaki sposób przyciągać młode pokolenia do sportu?

 

  • 11:10 – 11:30 (Prezentacja) – Transformacja cyfrowa organizacji sportowych – wyzwania i skuteczne rozwiązania

 

  • 11:40 – 12:00 (Prezentacja) – Tokenizacja w sporcie – jak budować zaangażowania kibiców w rozwój organizacji

 

  • 12:10 – 13:10 (Debata) – Sport w TV – kierunki ewolucji rynku

 

  • 14:10 – 14:30 (Prezentacja) – Sztuczna inteligencja – jak wykorzystać jej możliwości w komunikacji z fanami?

 

  • 14:40 – 15:00 (Prezentacja) – Środowisko naturalne a sport – czy organizacje sportowe mają do odegrania kluczową rolę w procesie ochrony klimatu?

 

  • 15:10 – 16:10 (Debata) – Sukces tworzą ludzie – jak budować zespoły i kompetencje przyszłości w organizacjach sportowych

 

  • 16:20 – 17:00 (Debata) – Sukces w rozgrywkach europejskich a rozwój marketingowy organizacji
Sponsoring sportowy – szanse i wyzwania dla marek
  • 10:00 – 11:00 (Debata) – Sponsoring sportu w dobie (post)COVID19 – nowe i zmienne warunki prowadzenia komunikacji sponsoringowej

 

  • 11:10 – 11:30 (Prezentacja) – Nowe trendy w sponsoringu – cyfryzacja a skuteczność dotarcia do target grupy

 

  • 11:40 – 12:00 (Prezentacja) – Fan engagement w sponsoringu – jak skutecznie zaangażować kibiców-konsumentów?

 

  • 12:10 – 13:10 (Debata) – Działania komunikacyjne marek podczas EURO 2020 i IO 2020 – najlepsze praktyki

 

  • 14:10 – 14:30 (Prezentacja) – Sukces w rozgrywkach europejskich a rozwój marketingowy klubu

 

  • 14:40 – 15:00 (Prezentacja) – Sport w poszukiwaniu równowagi między orientacją na dostarczenie atrakcyjnych treści fanom a ich komercjalizacją

 

  • 15:10 – 16:10 (Debata) – Rywalizacja sportowa kobiet w centrum uwagi marketerów

 

  • 16:20 – 17:00 (Debata) – Sportowiec twarzą marki – droga do sukcesu

Rola samorządów w rozwoju i promocji sportu

 

  • 10:00 – 11:00 (Debata) – Zarządzania i finansowanie sportu w samorządach – jakie zmiany i wyzwania przyniesie rok 2022?

 

  • 11:10 – 11:30 (Prezentacja)  – Organizacja wydarzeń sportowych – jak przyciągać uczestników, turystów oraz partnerów biznesowych do miast i regionów?

 

  • 11:40 – 12:00 (Prezentacja) – Sport jako skuteczne narzędzie w promocji samorządu

 

  • 12:10 – 13:10 (Debata) – Zmiana zachowań i potrzeb społeczeństwa w obszarze sportu – jak ponownie zachęcić mieszkańców do aktywności fizycznej?

 

  • 14:10 – 14:30 (Prezentacja) – Samorząd jako partner dla lokalnych organizacji sportowych oraz sportowców

 

  • 14:40 – 15:00 (Prezentacja) – Jak nowe technologie wspierają i napędzają rozwój sportu w samorządach?

 

  • 15:10 – 16:10 (Debata) – Strategiczne inwestycje samorządów w obszarze sportu – infrastruktura i programy szkoleniowe    

Efektywne zarządzanie obiektami sportowymi

 

  • 10:00 – 11:00 (Debata) – Przyszłość infrastruktury sportowej w Polsce – jakie wyzwania i zagrożenia czekają na zarządców obiektów sportowych w 2022 roku?

 

  • 11:10 – 11:30 (Prezentacja) – Budowa obiektów na duże eventy sportowe – skuteczne wdrożenie długofalowej strategii rozwoju

 

  • 11:40 – 12:00 (Prezentacja) –  Obiekt sportowy jako platforma promocji sportu i aktywnego spędzania czasu wolnego

 

  • 12:10 – 13:10 (Debata) – Nowe modele zarządzania obiektami sportowymi – od strategii do codziennych działań

 

  • 14:10 – 14:30 (Prezentacja) – Atrakcyjna i rentowna oferta obiektu sportowego – dobre praktyki

 

  • 14:40 – 15:00 (Prezentacja) – Rozwój i funkcjonowanie obiektów sportowych oraz generowanie oszczędności z wykorzystaniem nowych technologii

 

  • 15:10 – 16:10 (Debata) – Projektowanie obiektów przyszłości

Kierunki rozwoju branży esportu w Polsce

 

  • 10:00 – 11:00 (Debata) – Potencjał i przyszłość rynku esportu w Polsce

 

  • 11:10 – 11:30 (Prezentacja) – Marki w esporcie i gamingu – szanse i możliwości dla marketerów

 

  • 11:40 – 12:00 (Prezentacja) – Arena esportu – kluczowe czynniki sukcesu

 

  • 12:10 – 13:10 (Debata) – Skuteczne połączenie sportu i esportu – modele budowy synergii

 

  • 14:10 – 14:30 (Prezentacja) – Przewodnik po branży esportu – jak efektywnie stawiać pierwsze kroki i budować spójny wizerunek marki

 

  • 14:40 – 15:00 (Prezentacja) – New product development w esporcie

 

  • 15:10 – 16:10 (Debata) – Esport a zrównoważony rozwój społeczny

Ostatnie wpisy

Poznaliśmy Liderów i Przyszłych Liderów SBP 2024

Doświadczone autorytety, które swoją pasją, odwagą i innowacyjnym podejściem inspirują całe środowisko oraz młode talenty wyznaczające nowe kierunki rozwoju sportu. Stowarzyszenie Sport Biznes Polska po raz trzeci wyłoniło liderów branży sportowo-biznesowej. Podczas odbywającego się w Warszawie VIII Kongresu Sport Biznes Polska poznaliśmy zwycięzców Plebiscytu Liderów i Przyszłych Liderów SBP 2024. Konkurs Sport Biznes Polska to […]
Bez kategorii

05/11/2024 | 10:30

LOTTO Partnerem Głównym VIII Kongresu SBP!

Miło nam poinformować, że do grona Partnerów Głównych VIII Kongresu Sport Biznes Polska dołączyła marka LOTTO. Marka parasolowa LOTTO LOTTO TO RADOŚĆ WYGRYWANIA. Marka LOTTO łączy w sobie wszystkie pozytywne emocje i wartości, które na co dzień towarzyszą graczom – radość, dobrą zabawę, optymizm, wiarę w szczęście i wygraną. To właśnie jest najważniejsze w LOTTO. […]
VIII Kongres

02/11/2024 | 23:41

TRIPLA PRO Partnerem VIII Kongresu SBP

Miło nam poinformować, że Partnerem VIII Kongresu Sport Biznes Polska została firma Tripla PRO Jak sami o sobie mówią: „Jesteśmy agencją, która redefiniuje kreatywność i wprowadza innowacyjne rozwiązania na rynek. Nasza filozofia to nieustanne zaskakiwanie i generowanie pomysłów, które przynoszą realne efekty.  W naszej pracy każde działanie ma swoje uzasadnienie, a różnorodność w zespole to […]
VIII Kongres

02/11/2024 | 23:19

VIII KONGRES SPORT BIZNES POLSKA  5-6 LISTOPADA 2024 – DOUBLETREE BY HILTON WARSZAWA  KONTAKT DO ORGANIZATORA ➡